Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

4q6w2nk.png

1e prijs is ook weer binnen 8). Niets op af te dwingen. Had zo 7-1 kunnen worden als Pizarro er nog 3 in had gelegd

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 3,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ja of het was 26-13 als Drogba er nog even 22 had ingelegd. :cab:

Ik speel overigens tegen RBC in 03/04 > 4-0 winst, 3x Suazo en 1x Denneboom! :)

Geplaatst

Liverpool 0-1 Feyenoord

1e ronde van de CL.

Raar dat ik altijd zo'n moeilijke loting krijg in de eerste ronde. Vorig jaar en het jaar daarvoor was het telkens Arsenal.

Geplaatst

67g4p5u.jpg

Targetmannen _O_ na de 2-1 heb ik meteen een andere tactiek toegepast, voor nadere uitleg hoor ik het wel ^_^.

Geplaatst

Halve finale CL, heenronde:

Milan 2-1 Feyenoord

Moest gvd met een half B-team spelen vanwege interlandverplichtingen :s Moet ik toch beter op gaan letten in het vervolg :D

Nuja, doelpuntje is gemaakt dus we zijn nog altijd favoriet om door te stoten :)

Edit: Sjeezus man, terugwedstrijd was een zenuwslopende wedstrijd. Het ging redelijk op en af maar ik maak de 1-0. En dan in de 48ste minuut van de eerste helft begaat Greene een flater van jewelste: 1-1 dus virtueel uitgeschakeld. In de laatste 5 minuten sleep ik toch nog verlengingen uit de brand. Daar shotten Bojan en Pongolle tegen de lat dus penalty's. Mijn hoogste penaltynemer op het veld had 16. Dan missen we allebei onze eerste penalty en dan kan ik uitlopen tot 3-2. Als De Guzman scoorde, ging ik door. Maar natuurlijk mistte hij. Gelukkig kon Aguero ook niet binnenshotten dus alsnog naar de finale. Wat een wedstrijdje :)

Edit2: Nu zie ik dat ik nog naar de halve finales moet :D Sjeezus, kan me beter een bril gaan kopen.

Edit3: Nu wel naar de finale na een schitterende 5-0 zege over 2 matchen tegen Barca :D Wat een zwakke legumen zijn dat toch wel niet? :/

Geplaatst

CLWinst2.jpg

Mijn spelers houden het graag spannend :cab: Was wel niet goed voor mijn hart :D

Geplaatst
Screentje selectie please. ;c

selectiepe5.png

Bij de nieuwe spelers staat een rood stipje ;c

Weinig Nederlanders man. Wel tof selectie. Wat zijn je prestaties? heb je novelle ofzo?

Weet ik, die heb ik zoveel mogelijk verkocht. Was wel bezig met het Vernederlandsen maar als je wil mee doen in de CL enzo, moet je wel goede spelers aantrekken en qua nederlanders was het niet veel soeps. Prestaties staan in de huidige game topic. En geen novelle, geen tijd voor ivm stage. Misschien met FM08.

Geplaatst

aznecsh3.png

Dankzij goeie speler instructies en een goeie tactiek overwon ik moeizaam,zo'n spannende wedstrijd heb ik zelden meegemaakt :D

Geplaatst

In 2022 met AZ tegen PSV, laatste match van het seizoen. En mijn voorsprong op 2de plaats Ajax = 1 punt! Of met andere woorden ik moet deze match absoluut winnen.

edit: niet gewonnen, maar toch nog kampioen :)

1190625722.jpg

Geplaatst

Dinamo Zagreb (ik) - Valencia (ik niet) 2-1

Andersson

Morientes

Milardovic

Geplaatst

M`n nieuwste aanwinst Aguero maakt een leuk debuut in de JC Schaal vs PSV;

jcschaalrh1.jpg

Geplaatst

0-2 achter, 4-2 voor. Nice :D

Geplaatst

PSV - ADO

1-0 kluivert (22)

2-0 Farfan (34)

3-0 Smolarek (57)

PSV - NEC

1-0 kluivert (27)

2-0 simond [p] (72)

3-0 Smolarek (82)

4-0 farfan (90+2)

4-1 Niedzinal (90+4)

Geplaatst

Na 3 jaar afwezigheid is Millan ook weer terug in de gelederen van mn cluppie :)

supercupjs1.jpg

Geplaatst

welke skin is dat??

kun je die ff uploaden of download link geven??

Geplaatst

uefacupog1.png

Ownage _O_ :p

Volgende ronde tegen Werder Bremen

Dit is nog eens lekker wakker worden :p

Geplaatst

Klote kinderpostzegels :wall: Sta ik 0-0 tegen Palermo in de net begonnen 2e helft komt zo'n meisje van 8 ofzo helemaal enthousiast aan de deur met een prachtig ingestudeerd verhaal over kinderpostzegels dus moest er maar eentje kopen.. Kom ik terug bij FM heb ik 0-1 verloren :cry:

Ben Inter trouwens en speelde thuis.

Geplaatst

Steek het maar op die kleine jah! :p

PS: FM heeft een pauze knop voor wedstrijden :checkit: :m:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]