Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Jonge talentjes

Vandaar, als je ooit een nieuwe game begint, moet je maar eens aanvinken en kijken ;)

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Thomas, Ben je het met me eens dat Sultan Cem een mega talent is?? 19 uit 21 op zijn leeftijd is niet verkeerd toch?

Vroeg me af hoe je ervaringen met hem zijn en misschien kan je een screentje plaatsen..

thnx

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb hem nog niet onder mijn hoede gehad. Hij deed het heel goed bij Mo (The King) dus misschien zou je het hem kunnen vragen. Hij oogt als een groot talent, dat zeker.

Geplaatst

Thomas, Ben je het met me eens dat Sultan Cem een mega talent is?? 19 uit 21 op zijn leeftijd is niet verkeerd toch?

Vroeg me af hoe je ervaringen met hem zijn en misschien kan je een screentje plaatsen..

thnx

Heb hem nu 3 seizoen bij barcelona en ik vind het een ramp.

Hij maakt telkens ruzie met spelers die hem begeleiden als hij er 2 wedstrijden niet instaat

gaat hij al mekkeren dat hij een onbetwist titularis wil worden.

Heb hem uitgeleend aan mn satelliet (mainz) maar daar doet hij het erg slecht 1 goal in 25 games

Ben dus erg bang dat ik niet meer van m afkom.

Maar voor Barcelona dus echt een miskoop.

Geplaatst
  • Auteur

Als je hem wilt laten begeleiden, kies dan wel voor een goede begeleider, anders is het logisch dat het niet lukt :)

Geplaatst

Als je hem wilt laten begeleiden, kies dan wel voor een goede begeleider, anders is het logisch dat het niet lukt :)

Lijkt me toch dat een Puyol Ronaldinho Eto'o en Henry hem prima zouden moeten kunnen begeleiden he

Geplaatst

Hangt er maar net vanaf, wat hun persoonlijkheden zijn.

Neem anders even de moeite dit te lezen: http://site.manutd.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=420&Itemid=121

Dan heb je een beter idee wat iemand tot een geschikte begeleider maakt.

Ja nee dat geloof ik best maar als iemand zegt dat puyol zijn idool is en van hem graag wil leren en je laat hem dan door hem begeleiden en hij wil niks leren tja. Maar mijn ervaring met cem is dat het een overrated speler is.

Geplaatst

Ook handig om te kijken naar wie hij mag bij de club, of wie hij talent ziet, bij AZ is die jonge ijslander die blij met de aanwezigheid van Joey Gudjohsson, en laat hem begeleiden, hij was harstikke blij!

Geplaatst

Okaka,Stech,Vangeel,Laurito

Geplaatst

cristiano ronaldo is ook wel redelijk talentvol..

doeloze post man, een talent is iemand die je koopt voor de langere termijn, als je het geld hebt om C.Ronaldo te kopen dan prop je die man meteen in de basis

Geplaatst

Die Sergio Zijler van Twente! Die is in het echt goed, maar met FM ook!

Zijn stats zijn verder niet heel bijzonder maar als je hem veel laat spelen schieten ze omhoog :D

Geplaatst
  • Auteur

Hangt er maar net vanaf, wat hun persoonlijkheden zijn.

Neem anders even de moeite dit te lezen: http://site.manutd.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=420&Itemid=121

Dan heb je een beter idee wat iemand tot een geschikte begeleider maakt.

Ja nee dat geloof ik best maar als iemand zegt dat puyol zijn idool is en van hem graag wil leren en je laat hem dan door hem begeleiden en hij wil niks leren tja. Maar mijn ervaring met cem is dat het een overrated speler is.

Oké, sja misschien dat dan toch de persoonlijkheden botsten. Je moet natuurlijk ook een beetje geluk hebben.

Geplaatst

Weet niet of hij al genoemd is maar Goran Slavkovski van inter wordt egt een wereld speler. In mijn game issie in 2010 wonderkind. scoorde 2 maal bij debuut en loop nu 1,5 op 1 na 10 wedstrijden!!! Hou hem in de gaten

Geplaatst

Witsel, Mchedlidze,Franks,Felliani,Kargsglu,Arend, Wolff Eikrem

Geplaatst

Eder Ruales, Sebastien Brown, Higuain, K. Larsen, Cassanova, Wang Dalei, Younes Kaboul

AML AMR AM/AC V/AML GK GK VC

Geplaatst

Bojan

Laurito

Sturridge

Schmoller

John Goossens

Vurnon Anita

Sarpong

Guarin

Gago

Ogbuke

Gary

Adu

Vilakazi

Mokoena

Cardenaz

Ustari

Sosa

Sivok

Millan

Vitti

Kerlon

Anderson

Moutinho

Screentjes volgen.. Misschien kan iemand een screen maken van 1 van deze spelers die je hebt gebruikt?

Geplaatst

Heeft iemand hier een screen van Nicolas Millan als hij al ouder is?

Geplaatst

Inderdaad Kinley Celsinho is DE Nieuwe Ronaldinho,

sorry hoor maar ik ben hier nieuw en hoe moet je een plaatje bij je Gebruikersnaam zetten en als je iets heb geschreven zoals bij jullie links

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]