Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Jonge talentjes

Waar leid je dat vanaf, dat het geen regen is? :)

in die post van Hannes Ncl staat dat hij in het begin van het spel bij Baskonia speelt. een regen komt in het begin van het spel niet voor ;)

Ik weet wel wat een regen is hoor :) had de post niet gezien ;)

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

hiero ff een lijstje:

Pablo Vitti

Carlos Vela

Marcelo

Aissati

Larsen

Afellay

Lehobang Mokoena

Geplaatst

Ik ben nog maar net lid van dit forum, weet dus ook niet of jullie m al genoemd hebben..

Maar heeft iemand al es gedacht aan Jorge Inostroza van Iniversidad Católica, echt een toppertje voor op het middenveld.

Of Sebastián Zúñiga spits van Cobreloa..

Geplaatst

Ik ben nog maar net lid van dit forum, weet dus ook niet of jullie m al genoemd hebben..

Maar heeft iemand al es gedacht aan Jorge Inostroza van Iniversidad Católica, echt een toppertje voor op het middenveld.

Beide goede spelers ja ;)
Geplaatst

Renteria een doelpuntenmachine? bij mij schoot hij nog geen deuk in een pakkie boter, hij scoorde 1 op 5, als het niet minder was, nee Vitti was mijn grote held!

On: Iemand een screentje van die Nemeth die belicht werd op de homepagina?

Geplaatst

Shaun Maloney is masterlijk

shaunmaloneymc9.jpg

Jou Maloney heeft betere stats, maar kijk naar de prestaties bij mij in het tweede (huidige) seizoen.

En Check zijn interlands!!!!!!!!!!!!!!

naamloosyk5.jpg

We zijn er iig over uit dat ie idd masterlijk is :D

Geplaatst

Das gewoon een feit.. :D Maar ik heb wel een hele goede training ingesteld en voor bijna al die trainingsdingen het beste ;) Misschien ligt het daaraan

Geplaatst

Inostroza is echt top in mijn game als ik zijn stats bekijk,hij speelt wel niet bij mijn club ;)

inostrozahv7.png

Geplaatst

Renteria een doelpuntenmachine? bij mij schoot hij nog geen deuk in een pakkie boter, hij scoorde 1 op 5, als het niet minder was, nee Vitti was mijn grote held!

On: Iemand een screentje van die Nemeth die belicht werd op de homepagina?

Nou.. in mijn Internacional-game heeft ie er in 15 wedstrijden 20 in liggen en 10 assists op zn naam. Vormt een dodelijk duo met Fernandao (17 goals in 10 wedstrijden) maar kan ook per game verschillen maar wie niet waagt die niet wint he;)

Geplaatst

37 goals in 10 wedstrijden? Dan win je sowieso elke wedstrijd met 3-0 :cab:

Geplaatst

nemeth heeft een pot.a van 150,

Screentje heb ik nu niet maar ik weet uit me hoofd dat ie zowiezo 15 in afwerken is, en aardig wat boven de 10...

zeker een goede, je moet dan alleen wel hongarije seleceteren

Geplaatst

Nemeth even gehuurd net bij Millwall, 15 wedstrijden, gemiddelde beoordeling (!) 8.7, aantal assists; 9, aantal treffers; 13

Geplaatst

37 goals in 10 wedstrijden? Dan win je sowieso elke wedstrijd met 3-0 :cab:

Hij zei ene in 10 andere in 15 wedstrijden.

Geplaatst

Gustavo Cabral, ik had hem gekocht met ajax, maar kreeg niet de gewenste resultaten nou is hij supergoed en zit in Argentijnse elftal, is geen regen want heb hem in mijn `1ste seizoen gekocht en meteen weer verkocht seizoen erna domdomdom, bij mij doet Higuain het ook erg goed.

Ik ben wel altijd een beetje terughoudend met het aankopen van Braziliaanse Talenten want die lijken altijd heel goed maar presteren vaak ondermaats, hieronder een screen van Gustavo Cabral.

gustavozh9.png

Geplaatst

Is al bekend maar zeker een goede verdediger :thumb:

@hannes: koppen is een soort techniek hoe de speler kopt, of hij er richting aan kan geven. Springen, lengte, balans, kracht, doorzettingsvermogen en positiespel bepalen de duelkracht in de lucht ;)

Geplaatst

Dat zeker niet, verdedigers moeten de bal niet zomaar in de voeten van de tegenstander koppen natuurlijk ;) ook een 'terugkopbal' op de keeper moet goed gaan... Bovendien is het handig bij corners ;)

Geplaatst

Paulo Cardenas, een 16-jarige spits. Zijn fysiek is minder, maar dat zal vast wel beter worden.

[attachment deleted by admin]

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]