Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Jonge talentjes

Misschien al een paar keer gepost hier in dit topic, maar de Nigeriaan Sunny is een fantastische verdedigende middenvelder die zo nu en dan zijn doelpuntje meepikt. Kost een klein beetje zakgeld en speelt bij Ejido.

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Voor topclubs ja :cab: ik vind 5 Miljoen nogal veel geld voor een 17-jarige speler ;)

Geplaatst

En dan hebben we nog een groot on-ontdekt talent, gevonden in mijn feyenoord game.

Moest vriendschappelijk tegen Bnei Yahuda (dacht ik) dus ik keek even de selectie rond, en ik stuitte op een groot talent:

Imoro Lokman, een 21-jarige Ghanees, die ik voor 16k kocht, kan zowieso geen miskoop zijn, het is een VM en viel me gelijk op door zijn intilligente spel en het vaak maar 1x raken, verdringt lucius overigens naar de VC positie

Geplaatst

Michiel Hemmen van Volendam, 19 jarige spits. Super talent. En nog redelijk goedkoop ook.

Geplaatst

Bij Roma viel mij Rosi op. 19 jarige aanvallende middenvelder, kan tevens als rechtervleugelverd. uit de voeten. op dit moment geen screen. Maar vond hem niet onaardig

idd die was mij ook opgevallen ik zocht naar de rossi maar ik tikte perongeluk rosi in en toen kreeg ik een talentje ook van van roma meteen gekocht V/VV/MRL (Z'n Positie

rosiaangepastub2.jpg ff een screentje dr bij ;)

Geplaatst

Netjes, vind hem alleen fysiek een beetje langzaam,

En slecht kwa koppen, maar voor de rest als je hem nodig hebt niet voor ze snelheid, een goede aankoop voor vele clubs

Geplaatst

Geen Regen? kan hem niet vinden :cab: Of moet je nog andere landen/competities selecteren? Het is iig wel een groot talent, op z'n fysiek na dan :cab:

Geplaatst

nee had database gewoon op Middel en dan zit hij vanaf het begin bij Colo-Colo. Is inderdaad niet echt snel, maar hij is ideaal als spelmaker.

Geplaatst

ik heb hem ook niet op mijn save game en ik heb grote database :s!

Geplaatst

Ik heb hem wel, met grote-database zelfde verhaal met Cardenas denk ik, maar dit geval kende ik al!

Geplaatst

De ene keer heb je hem de andere niet, om er zeker van te zijn gewoon colombia selecteren..

Geplaatst

Ik heb hem wel, met grote-database zelfde verhaal met Cardenas denk ik, maar dit geval kende ik al!

Wat is het verhaal met Cardenas dan? Ik kan hem niet meer vinden met de patch, of is dat het verhaal?:)
Geplaatst

Nee sinds de patch als je een large database hebt heb je denk ik rond de 50% kans dat hij in je game zit, dus ene keer wel andere keer niet Rubinho :)

Geplaatst

Nee sinds de patch als je een large database hebt heb je denk ik rond de 50% kans dat hij in je game zit, dus ene keer wel andere keer niet Rubinho :)

Okey dankje ;)
Geplaatst

dat heb ik nu met ronny van sporting die zit er niet in :(

Geplaatst

Verkeerde topic sietze ;)

Geplaatst

Oh sorry :cab: ik d8 tog echt dat ik in't luister naar topic zat :moop: :cab:

Geplaatst

Je zit in ieder geval niet in het boost topic.

Geplaatst

ik weet niet of altidore al genoemd is

hij is goedkoop maar bij mij kwam die in het 2de seizoen echt op gang naast nevland

Geplaatst

geweldige speler idd, is nog jong, kan niet gelijk de topclub aan (zoals Feyenoord, geen reacties op deze reactie graag :checkit:) maar na 2 seizoenen zal die er met de juiste training wel staan :D (op 18 jarige leeftijd)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]