Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Jonge talentjes

Jose Luis SIlva word nu ook begeleid door Rafael van der Vaart wat tevens ook zijn grote voorbeeld is.. ook traint hij nu mee met mijn eerste elftal waardoor hij ook weer beter word.. en ach hij is nog jong en kan dus nog heel veel leren:)

En ik had trouwens een foutje gemaakt.. ik zei dat hij 6 jaar scheelde maar het scheelt 8 jaar dus;) dat is alleen maar beter..

Dit is Rafael.. hij is nog wel veel beter maar ik denk wel dat jose luis beter gaat worden hoor.. als je zijn stats nu bekijkt..

http://img484.imageshack.us/img484/6420/rafaelvdvaartfmod6.png

Die screen is een jaar ouder dan die van Luis, en je moet niet algemeen naar de stats kijken, maar juist naar de stats kijken die nodig zijn op de positie waar diegene speelt.

Jose Luis Silva mist fysiek en mentaal

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Jose Luis SIlva word nu ook begeleid door Rafael van der Vaart wat tevens ook zijn grote voorbeeld is.. ook traint hij nu mee met mijn eerste elftal waardoor hij ook weer beter word.. en ach hij is nog jong en kan dus nog heel veel leren:)

En ik had trouwens een foutje gemaakt.. ik zei dat hij 6 jaar scheelde maar het scheelt 8 jaar dus;) dat is alleen maar beter..

Dit is Rafael.. hij is nog wel veel beter maar ik denk wel dat jose luis beter gaat worden hoor.. als je zijn stats nu bekijkt..

http://img484.imageshack.us/img484/6420/rafaelvdvaartfmod6.png

Die screen is een jaar ouder dan die van Luis, en je moet niet algemeen naar de stats kijken, maar juist naar de stats kijken die nodig zijn op de positie waar diegene speelt.

Jose Luis Silva mist fysiek en mentaal

Ehm nee hoor.. precies zelfde jaar hoor.. alleen scheelt het een paar weken;) ja dat weet ik ook wel.. maar daar kan hij tog nog in groeien of niet dan.. daarom ik denk echt wel dat hij veel beter gaat worden.. denk er wel aan he rafael is wel 8 jaar ouder dan jose luis dus die kan nog genoeg groeien! En fysiek is Jose luis niet eens zo heel veel slechter dan rafael!

Geplaatst

Olaf Willemse is een geweldige jeugdespeler. Hij begint in het seizoen 2010/11 en is bij mij nu 16 jaar en al 4,1 miljoen waard!! Hij is een AML/AMC/AC. Deze moet je echt hebben!! Hij zit bij AJAX. Die kerel is te goed!!

Geplaatst

Olaf Willemse is een geweldige jeugdespeler. Hij begint in het seizoen 2010/11 en is bij mij nu 16 jaar en al 4,1 miljoen waard!! Hij is een AML/AMC/AC. Deze moet je echt hebben!! Hij zit bij AJAX. Die kerel is te goed!!

Regen :LO:
Geplaatst

Ik heb nu een regen die wordt de nieuwe Stam genoemd :)

Geplaatst

Ik heb nu een regen die wordt de nieuwe Stam genoemd :)

Bij Ajax?

Moet iet het altijd nog waarmaken..

Geplaatst

Genero zeefuik van PSV jezus wat word die goed!

Geplaatst

Ik had een regen die heette Jaap Stam, :cab:

En die werd de nieuwe Stam genoemd.

Maar iedereen moet ff kijken bij Garry Kenneth geweldig (goedkope) spelers is dat. :thumb:

Geplaatst

Heeft zeefuik altijd de zelfde potential ability, want volgens mijn scout is een behoorlijke aankoop en kan hij niet beter worden als mijn huidige spits.

Geplaatst

zeefuikgo6.jpg

Heeft zeefuik altijd de zelfde potential ability, want volgens mijn scout is een behoorlijke aankoop en kan hij niet beter worden als mijn huidige spits.

Nou als je naar de screen kijkt geloof ik dat maar al te graag!

Geplaatst

Opzich nog wel aardig toch, zeker voor een 2de divisie spaanse ploeg een goede aanwinst.

Geplaatst

Eder Ruales je moet alleen wel ook de colombiaanse spelers laden. Hij wordt erg goed in freekicks en passes etc maar scout hem voor de zekerheid maar even aangezien hij nog wel eens veranderd van stats: b.v inplaats van heel hoge freekick heel hoog dribbelen en vijf freekick! 16jr heb geen screen momenteel van hem.

Geplaatst

Dieter Reynaert,speelt bij Willebroek in de Belgische Derde Klasse.

Is voor circa €50K te halen en wordt een geweldige speler!

Geplaatst

Arne Coeck een 15 jarige tranfervrije keeper. Deze kan ook een grote worden als je hem goed begeleid

Geplaatst

José Sosa, AMC fantastische speler.

Ajax; seizoen 2008/2009: 12 wedstrijden 15 goals. op de nummer 10.

Geplaatst

Sultan Cem is een superspits van Galatasaray en is nog maar 15 jaar!! voor €400.000 heb je hem.

Geplaatst

cemmieuu4.png

na 5 jaar _O_

Geplaatst

Ik heb hem bij Heerenveen _O_

Geweldige speler :thumb:

Seizoen 2 zit ik hij is 17... ;)

Geplaatst

Goeie speler :D

Geplaatst

Dieter Reynaert,speelt bij Willebroek in de Belgische Derde Klasse.

Is voor circa 50K te halen en wordt een geweldige speler!

Maar niet voor niks door ajax te licht bevonden...

Geplaatst

cemmieuu4.png

na 5 jaar _O_

Zoiezo para aanvaller!

Geplaatst

Hey, ik speel dit spel nog niet zo lang maar ben nu al verslaafd. Ik probeer het talent Daniel de las Heras van Atletico Madrid vast te leggen met Ajax (jonge verdediger van 15, super talent denk ik zal staks even een screen posten) maar hij wil niet komen. Ook heb ik al spelers comminucatie gebruikt. Hebben jullie tips?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]