Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

bij mij n groot talent van utrecht: Senèn Arias, voor 7 mln naar chelsea gegaan op 20 jarige leeftijd

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Weet iemand of Lorenzo Davids een talent is. Ik wil hem namelijk misschien verkopen maar als het een talent is houd ik hem nog even.

Geplaatst

Lorenzo vind ik cker een talent.

Ik neem aan dat je bij Feyenoord zit? Dan zou ik 'm gewoon in de basis zetten als linksback!!

Geplaatst

Ok ik heb hem links tussen de verdediging en middenveld staan. Doet het prima daar. Haalt alleen maar 8ten en 9ens.

Geplaatst

Lorenzo Davids zal ik zeker niet 1,2,3 verkopen. Die jongen moet nog oud worden, laat hem nog een tijde rijpen.

Geplaatst

naamloos.JPG

1 jaar geleden voor 50k van FCU Poli naar PSV gehaald, mag binnenkort zijn opwachting maken in het eerste elftal. Komt net terug van een blessure, dus zijn stats zijn wat minder dan normaal.

Geplaatst

Deze is voor PSV zeker nog niet goed genoeg, ook niet als hij wel fit is denk ik... misschien dat ie in de toekomst wat voor je kan betekenen. Ik zou hem nu eerst verhuren

Geplaatst

sebastian zuniga

sebastian zuniga is een super talent ik heb hem sinds hij 16 is en hij blijft beter worden hij kwam van cobreloa uit chili

Hij staat bij mij niet in de basis dus zou mischien nog beter kunnen zijn op dei leeftijd

10276581.jpg

Geplaatst
hey wie weet er voor mijn nog een vet goed talent die links back is.

en die een hooge pontieel heeft en als het een beetje kan betaalbaar is!!!

Slobodan Rajkovic

Van fk Belgrado of zoiets

is voor 6 ton over te nemen

Geplaatst

Kon hem net voor 200k krijgen,

bood ik hem een contract aan, besluit hij een voorcontract bij z'n huidige club te tekenen:@ nu moet ik nog 6 maanden wachten:(

Geplaatst

Deze heb ik hier nog nooit zien staan :

Een super talentvolle spits, als je zijn stats nu ziet. Ik zat wat te scouten in brazilië toen ik deze bij Sao PAolo zag staan. _O_

brunocsarxe5.png

Geplaatst

Eerlijk gezegd vind ik hem wel meevallen zit jij in 2005 want anders moet hij 19 zijn en er staat 17

Geplaatst

fmdariobottinelli.png

Wat vinden jullie van dit talentje?

Geplaatst

Technisch en Mentaal geweldig, maar door zijn belabberde fysieke stats zal hij nooit de top halen.

Geplaatst
Technisch en Mentaal geweldig, maar door zijn belabberde fysieke stats zal hij nooit de top halen.

Je ziet hem ook niet fysiek groeien na verloop van jaren?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]