Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zijn fysiek is ERG slecht, maar 1ding boven de 10, op 19jarige leeftijd...

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Technisch en Mentaal geweldig, maar door zijn belabberde fysieke stats zal hij nooit de top halen.

Je ziet hem ook niet fysiek groeien na verloop van jaren?

Hij wordt hooguit wat sneller en sterker enzo (stats rond de 13), maar echt een topper zal het waarschijnlijk niet worden. Lijkt me wel een leuke speler voor een middenmootclub.:thumb:

Geplaatst

OOk heeft hij meer de stats voor een spits (buiten de passing om) en is hij waarschijnlijk meer geschorst dan speelgerechtig vanwege zijn 20 voor aggressie en zijn 9 voor zelfbeheersing

Geplaatst

Jonas Gustavsson en Fredrik Lundberg van AIK, vooral van Lundberg kun je veel verwachten. Lundberg staat bijna elke wedstrijd op AMC in de basis en scoorde de beslissende in de Champions League voor de 3e ronde tegen Dinamo Kiev! Terwijl hij nog niet eens een vast contract heeft omdat hij 16 is. (Begin van spel 15)

Gustavsson is een MRC en is belangrijk met zijn voorzetten en vrijeballen. Hij is 16 of 17 in het begin volgens mij.

Beide een gemiddelde van rond de 7.25.

Screens volgen!

Edit: Weet trouwens niet of Lundberg een regen is, hij heeft geen foto en op google kan ik niks over hem vinden..

Geplaatst

Hij zit in het begin van de game bij Vitesse (dacht ik), de naam is Ricky van Wolfswinkel. Na 4 seizoenen is het echt al een goede speler, met hele goede stats. Hij is klaar bij mij om het roer over te nemen van Mounir el Hamdaoui in de spits.

Geplaatst
Jonas Gustavsson en Fredrik Lundberg van AIK, vooral van Lundberg kun je veel verwachten. Lundberg staat bijna elke wedstrijd op AMC in de basis en scoorde de beslissende in de Champions League voor de 3e ronde tegen Dinamo Kiev! Terwijl hij nog niet eens een vast contract heeft omdat hij 16 is. (Begin van spel 15)

De beslissende tegen Dinamo!

http://img457.imageshack.us/img457/1319/aikdinamo20du4.jpg

stats:

http://img131.imageshack.us/img131/5793/aiklundbergqv5.jpg

Jullie vinden het waarschijnlijk geen topper, maar als je kijkt wat AIK voor de rest te bieden heeft, heeft deze zeker wel toekomst.

En die 5 bij z'n wedstrijden was niet vreemd in vergelijking met teamgenoten. Én er hoort nog een 8 van z'n laatste wedstrijd achter die 7 ;).

Geplaatst

Ik weet niet of hij al is genoemd maar Tomas Mejias van Real Madrid werd door mijn wereldklasse scout aanbevolen dat ik hem tegen elke prijs moest contracteren.

Geplaatst

K ben game in Servie gestart.

Je moet vooral kijken bij teams zoals Partizan en Rode ster Belgrado ..

Geplaatst
K ben game in Servie gestart.

Je moet vooral kijken bij teams zoals Partizan en Rode ster Belgrado ..

Ja, inderdaad.

Met mijn game met Vitesse haal ik alleen maar spelers uit Partizan zowat, Lukic, Bosancic.

Geplaatst

campostf2.th.jpg

Vond deze speler wel leuke stats hebben weet niet of hij al eens gepost is, hij speelt bij Audax Italiano uit Chili:-)

Geplaatst

was idd al eens gepost

@Ajax hij is pas 17 hea ;)!

Geplaatst

FM07-AndreaMei.jpg

Wat zou ik doen met dit talentje? Nog een tijdje in de jeugd van Inter laten spelen en onder begeleiding van Materazzi, of hem eens een kans geven om speelminuten te pakken in de Serie C1/C2?

Geplaatst

Ik zou hem nog laten rijpen in de jeugd. Op ze 18/19de verhuren!

Geplaatst

Inderdaad, als ze jong zijn stijgen ze zo ontzettend snel met de juiste training, dus laten begeleiden én eerst in de jeugd houden. Bij de jeugd speelt hij immers ook wedstrijden die ongeveer gelijk zijn aan het niveau van C1b..

Geplaatst

Inderdaad, als ze jong zijn stijgen ze zo ontzettend snel met de juiste training, dus laten begeleiden én eerst in de jeugd houden. Bij de jeugd speelt hij immers ook wedstrijden die ongeveer gelijk zijn aan het niveau van C1b..

Juiste training, dat is in dit geval?

Geplaatst

Juiste training, dat is in dit geval?

Weet niet wat jij als training gebruikt, maar als ik jou was zou ik de SK training downloaden voor de senioren en de Tug training voor de jeugd.

Die van Tug staat op Sortioutsi.

Geplaatst

Heren,

Ik heb Guy Asulin gekocht van Barcelona C.

Hij is slechts 15 jaar oud, maar zijn eigenschappen zijn bewonderingswaardig. O.a. 19 voor vrije trappen.

Het probleem is nu echter dat hij alleen maar slechter wordt i.p.v. beter!

tips?

Geplaatst

leandro lima doet het bij mij bij atletico madrid erg goed. zo'n beetje elk afstandschot is een goal. hij is ook wonderkind.

Geplaatst

Ik zoek gewoon een paar talenten voor Hull City, ik heb 2 miljoen te besteden, maar wil 3 of 4 talenten hebben voor op de bank/jeugd/reserve elftal erbij.

Noem maar wat je kan, positie maakt niet uit..

Geplaatst
Ik zoek gewoon een paar talenten voor Hull City, ik heb 2 miljoen te besteden, maar wil 3 of 4 talenten hebben voor op de bank/jeugd/reserve elftal erbij.

Noem maar wat je kan, positie maakt niet uit..

Dit soort vragen moeten in het 'Vragen over spelers'-topic.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]