Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Kijk maar bij Partizan Belgrado of Rode ster

Partizan was ik grote talenten zoals:

Markinovic

Bosancic

Rajkovic

Lomic

Rnic.

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

bij Veendam of Venlo (weet niet prcies)

speelt een middenvelder, Christina,

ontwikkeld zich zeer goed bij mijn ajax,

nu standaard in de basis in seizoen 2010-2011, hij is 19

Geplaatst

Weer een nieuw talentje ondekt door moí!

Naam: Matías Cahais

Positie: VLC

Nationaliteit: Argentijns

Leeftijd: 18

Club: Boca Juniors

Prijs: 550K

Screentje: Oktober 2010

cahaisdz9.jpg

Geplaatst
Mandekking, daarom gewoon gebruiken als linksback! _O_

Verre inworpen, dribbelen, zonder bal, concentratie, ZELFBEHEERSING, teamwork?

Ik vind dit toch belangrijke eigenschappen voor een VL hoor. Zonder bal iets minder maar altijd handig als hij naar voren gaat.

Als hij goed presteerd is er natuurlijk niks op tegen, maar vraag ik me af..

Heb gister ook een talentje van 18 uit Zuid-Afrika gekocht, wordt echt een toppertje!

Thuis maak ik wel even een screentje, hoop dat hij nog niet in de talentenlijst staat.

Geplaatst

zelfbeheersing is ekel voor aanvallers of ze niet bezwijken als oog in oog staan met de keeper.

Concentratie is voor verdedigers of ze hun tegenstander niet laten lopen terwijl ze eventjes aan iets anders denken.

Geplaatst

Dacht dat zelfbeheersing ook gold voor verdedigers dat ze er niet vol in gaan bij tackels e.d.

Maarja hier mijn talentje:

dennistsotetsixy0.png

Geplaatst

dat van die tackels is dan denk ik agressiviteit; maar nu ik er aan denk: is het hoe Hoger de Agressiviteit (zoals bij exentriciteit) hoe lager de kans op kaarten of omgekeerd?

Geplaatst
@Spammer: Is dat een regen?

Volgens mij niet, bij geschiedenis staat seizoen 2007 erbij, maar kan ook wel zijn. Moet je even op de naam zoeken.. of bij de Zuid-Afrikaanse clubs kijken.

Geplaatst
dat van die tackels is dan denk ik agressiviteit; maar nu ik er aan denk: is het hoe Hoger de Agressiviteit (zoals bij exentriciteit) hoe lager de kans op kaarten of omgekeerd?

Hoe hoger de agressiviteit, hoe beter de speler zijn agressie op een positieve manier benut. Lagere kans op kaarten dus.

Geplaatst

Hoe hoger de agressiviteit, hoe beter de speler zijn agressie op een positieve manier benut. Lagere kans op kaarten dus.

Heeft zelfbeheersing ook met agressiviteit te maken of niet?

Geplaatst

De Rossi heeft 20 agressiviteit en je kan nu niet zeggen dat ie weinig kaarten pakt.

Geplaatst

Mikael Dahlberg van Kalmar uit zweden werd in mijn tweede seizoen bij ajax topscorer!

Geplaatst
De Rossi heeft 20 agressiviteit en je kan nu niet zeggen dat ie weinig kaarten pakt.

Er komen natuurlijk ook andere dingen bij kijken hè, zelfbeheersing en beslissingen o.a. Helemaal niets in FM is op één stat af te rekenen.

Geplaatst
weet iemand nog een goede keeper voor onder de 4 miljoen uit de EU?

Daan Huiskamp, Heracles.

Geplaatst
Mikael Dahlberg van Kalmar uit zweden werd in mijn tweede seizoen bij ajax topscorer!

Bedoel je niet Andreas Dahlberg? Die Mikael heeft zeer slechte stats in mijn game.

Geplaatst

Joseph Akpala, in het begin speelt hij bij Charleroi. Nu is hij bij mij een echte held_O_

Er word mij soms na wedstrijden gevraagd of ik hem kan houden, en dan staat er bij "Word bij de beste van zijn generatie genoemd"

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]