Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb dat ook met een regen, zal screen vanavond plaatsen in Beste Regens Ooit!

17 jaar en op aanvallend gebied alleen 15 en 16.

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Naam: Anes Mravac

Nationaliteit: Zweeds

Exacte positie: VRC

Leeftijd: 17 jaar

Club: Malmo FF

Prijs: 75K

Uitleg: Dit word echt een potentiele toppert, dat weet ik uit ervaring. Goed genoeg na enkele seizoenen voor ploegen als Sevilla, Marseille en Tottenham. Halen dus.

Screen:

mravacfv4.jpg

Geplaatst

ik kan niet eens een top talent contracteren, ze willen allemaal niet, ze vinden dat ze bij hun eigen club meer kunnen leren dan bij mij (PSV)

Geplaatst

Naam: Birkir Bjarnason

Nationaliteit: IJsland

Exacte positie: AMRL

Leeftijd: 18 jaar

Club: Viking

Prijs: 750K

Uitleg: Deze is al top, en hij word nog beter! Ik denk het zelfde als de jongen hierboven.

Screen:

bjarnasonuz1.jpg

Geplaatst

Deze gast is echt een musthave voor elke subtopper, misschien zelf topper. Ik speel nu bij West Ham en dit is echt een zot talent. Volgens mij geen regen want hij start in het begin van het spel.

Edit : blijkbaar is hij captain van de u18 van engeland ?

spencersl7.png

Geplaatst

Jordan Spence is bij mij (begin 2009) voor 1,4 mln naar Fulham verhuist. Hij is inderdaad ontzettend goed geworden!

Geplaatst

Naam : Geovanni

Nationaliteit : Brazilaan maar hefft bij andere nationaliteiten Spanjaard.

Leeftijd: 18

Club: Internacional

Prijs: ?

Ik weet niet ofdat deze al lang bekend is maar heb hem er maar neergezet.

4ldbin7.jpg

Geplaatst

die geovanni had ik ook bij sevilla, ik wou sevilla verspanjaardiseren of hoe dat ook heet want hij speelde bij spanje -19 en toen stond er ineens een braziliaans vlaggetje.

Geplaatst

Dat stond bij mij in het begin ook en toen roepte ik hem bij -21 op en toen stond er spaanse vlag.

Geplaatst

Naam: Almarr Ormarsson

Nationaliteit: IJslander

Exacte positie: VR

Leeftijd: 17

Club: Knattspyrnufélag Akureyrar (KA, IJsland)

Prijs: 3K

Screen: FM07-AlmarrOrmarsson-KA.jpg

Uitleg: Niet een wereldtalent, maar wel een groot talent, in IJsland dan. Zeker bruikbaar voor LLM'ers onder ons.

LET OP: In de screenshot hierboven staat aangegeven dat hij een contract heeft tot 30-9-2009, dit is verlengt door mij en ik kan jullie mededelen dat deze jongen met een jeugdcontract begint.

Geplaatst

Check deze gast uit zeg, ik blijf maar talenten vinden en kopen in mijn team de laatste tijd. Hij kan zeker later mee met een subtopper in europa volgens mij.

ephraimnw7.png

Geplaatst

Royston Drenthe of is die misschien al (een paar keer) genoemd ? :D

En Michael Rensing doelman bij bayern is ook wel goed

Geplaatst

Nog eentje ontdekt bij Sporting (POR) Custodio (20 jaar):D

Eisner Loboa bij Deportivo Cali, weet wel niet welk land ?!

Geplaatst
Check deze gast uit zeg, ik blijf maar talenten vinden en kopen in mijn team de laatste tijd. Hij kan zeker later mee met een subtopper in europa volgens mij.

*plaat*

Ik zou eens wat beter gaan rond kijken, deze valt echt tegen.

Geplaatst

Joao Carlos is een 16 jarige keeper uit brazilie. zeer goede stats al. w8 tot die 18 is en stel hem altijd op en je krijgt een wereldkeeper. michel schmoller. Een braziliaanse verdediger centraal en verdedigende middenvelder. 17 .. w8 tot die 18 is en stel hem op word ook een topper. allebei de spelers samen heb je voor nog geen miljoen

Geplaatst

*plaat*

:cab: Waarom dan, hij heeft alle dingen die een spits moet hebbne op jonge leeftijd

Geplaatst

*plaat*

Ephraim wordt zeker een goede speler hoor. Heb al meerdere games in Engeland gehad en kwam altijd goed uit de verf binnen een aantal jaar
Geplaatst

Martial Riff uit frankrijk bij mij als de nieuwe Platini bestempeld hoop op voetballend kwaliteit en niet als baas UEFA

Sultan Cem kent jullie al denk ik :P

Geplaatst
ik kan niet eens een top talent contracteren, ze willen allemaal niet, ze vinden dat ze bij hun eigen club meer kunnen leren dan bij mij (PSV)

Je moet wachten tot ze hun eerste profcontract tekenen (als ze 16 of 17 zijn denk ik), dan onmiddellijk een bod doen. dan willen ze wel komen

Geplaatst
weet iemand nog een goede keeper voor onder de 4 miljoen uit de EU?

Costil, delle, palmeri, maar wel voor binnen een paar jaar.

Geplaatst
weet iemand nog een goede keeper voor onder de 4 miljoen uit de EU?

Costil, delle, palmeri, maar wel voor binnen een paar jaar.

Ik weet niet precies hoe duur ze zijn:

- Scott Carson

- Craig Gordon, deze moet sowieso wel voor onder de 4 miljoen kunnen.

Geplaatst

Daniel Braaten,is misschien al langer bekend maar ik heb hem net met een vrije transfer kunnen strikken.

DanielBraaten.png

In het begin van het spel moet hij 22 of 23 zijn.

Geplaatst
Mijn scou gaf me dit rapport. Hij was maar 20 k en hij zei dat hij gecontracteerd moest worden. Hier het verslag:

talentjemg0.png

Spelers die absoluut gecontracteerd wordne koop ik direct. :P

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]