Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
ja dat is dus ook waar ik aan zat te denken, maar lijkt me geen probleem want dan train ik hem wel om. Volgens mijn scout gaat hij wel ong. 35 miljoen kosten, wat denken jullie?

Welke ploeg ben je? Hoeveel transfergeld heb je? Heb je hem echt nodig?

Hij is een goede speler, maar voor de vc positie zou ik hem niet gebruiken. En voor €35.000.000 kun je heel wat meer goede spelers halen!

Atletico Madrid, 58 miljoen. Ik zit zelf ook nog erg te twijfelen want 35 mil. is gewoon super veel geld.

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Volgens mij heb ik die Godoy ook gehaald met Wolfsburg, maar bij mij is die gast pas 16 jaar en is hij een vmc, daar komt hij ook beter tot z'n recht.

Mathieu, je kunt altijd proberen om hem voor een miljoentje of 20 te krijgen toch? Gewoon bieden en dan maar kijken wat er van komt.

Geplaatst
ja dat is dus ook waar ik aan zat te denken, maar lijkt me geen probleem want dan train ik hem wel om. Volgens mijn scout gaat hij wel ong. 35 miljoen kosten, wat denken jullie?

Welke ploeg ben je? Hoeveel transfergeld heb je? Heb je hem echt nodig?

Hij is een goede speler, maar voor de vc positie zou ik hem niet gebruiken. En voor €35.000.000 kun je heel wat meer goede spelers halen!

Atletico Madrid, 58 miljoen. Ik zit zelf ook nog erg te twijfelen want 35 mil. is gewoon super veel geld.

Persoonlijk zou ik het niet doen. €35.000.000 is gewoon veel geld. Ik zou proberen een aantal goedkopere vergelijkbare spelers te kopen!

Geplaatst

ja ben nu op het moment heel argentinie en brazilie door aan het spitten ben zojuist ook ene Silva tegen gekomen:

6cd1owg.jpg

Ik vind zelf dat ik een goeie deal had gemaakt, Ik heb de bij mij niet spelende Okaka geruild voor Silva + 10 miljoen + 40% doorverkoop in mijn voordeel.

Geplaatst
ja ben nu op het moment heel argentinie en brazilie door aan het spitten ben zojuist ook ene Silva tegen gekomen:

6cd1owg.jpg

Ik vind zelf dat ik een goeie deal had gemaakt, Ik heb de bij mij niet spelende Okaka geruild voor Silva + 10 miljoen + 40% doorverkoop in mijn voordeel.

Je kreeg deze Silva + €10.000.000 en 40%? Dat is netjes. Okaka ben ik toch niet zo gecharmeerd van, al werd hij in mijn game door Roma teruggekocht voor €88.000.000! Heb je al een verdediger kunnen vinden?

Geplaatst

ja ik vond het ook wel een lekkere deal.

Ik heb een oogje op Said Schmidt die op het moment bij AC Milan speelt.

6feoswh.jpg

Ik heb ook deze spits gevonden en gehaald. Volgens mijn scout kan hij net zo goed worden als fernando Torres.

4vdv2p0.jpg

Geplaatst

6feoswh.jpg

Zo dit is zeker een heerlijke verdediger, hoeveel moet die kosten?

4vdv2p0.jpg

Heerlijke spits! Goede keuze

Geplaatst

6feoswh.jpg

Zo dit is zeker een heerlijke verdediger, hoeveel moet die kosten?

4vdv2p0.jpg

Heerlijke spits! Goede keuze

schmidt gaat rond de 20-25 miljoen kosten en tsja washington ik hoop echt dat hij een super speler gaat worden. het lijkt er wel op iig.

Geplaatst
schmidt gaat rond de 20-25 miljoen kosten en tsja washington ik hoop echt dat hij een super speler gaat worden. het lijkt er wel op iig.

Ik zou hem denk ik toch wel kopen, hij is pas 20 en echt al goed! Die spits die wordt wel goed hoor, is die al!

Geplaatst

heb hem nu gekocht voor 23,5 miljoen. Ik denk dat ik een goede keus gemaakt heb.

Edit: heb nog een VMC gevonden, Ilton Jose Ferreira da Silva:

61ker7t.jpg

Geplaatst

Amai zo goeie spelertjes dat jij vindt amai echt wel kleppers :p allemaal regens cker?

Geplaatst

Deze zeer getalenteerde doelman, wel een bagger Aerial Ability, speelt bij Tottenham. Deze gozer kan echt heel goed worden als ik mijn scouts moet geloven (CA=3 sterren, PA=6 sterren). Enige nadeel is dat mijn fans niet willen dat ik hem contracteer en hij moet ook nog eens € 25 miljoen euro kosten.

MatthewAtkinson_156427.JPG

Geplaatst
Amai zo goeie spelertjes dat jij vindt amai echt wel kleppers :p allemaal regens cker?

Ja de meeste komen uit 2007

Geplaatst

Vitti is goed voor een club in de jupiler league en jose sosa.

Voor de grotere clubs vind ik nuri sahin een groot talent die je zeker moet hebben.

Geplaatst

jose sosa is niet alleen voor de jupiler league een topper, als je zijn stats zou zien hoe hij bij mij bij atletico madrid in seizoen 2011 is, om je vingers bij af te likken. een speler die bij elke club een topper is!

Geplaatst
jose sosa is niet alleen voor de jupiler league een topper, als je zijn stats zou zien hoe hij bij mij bij atletico madrid in seizoen 2011 is, om je vingers bij af te likken. een speler die bij elke club een topper is!

Ok, maar die speler is ook haalbaar voor clubs in de jupiler league zo bedoelde ik het. Ik ben gister met Man utd begonnen en kwam deze speler in de jeugd tegen, word ook wel een goede denk ik!

dumplaats_Zieler.JPG

Geplaatst

valt wel mee hoor, zijn stats blijven redelijk gelijk,

speelt in mijn game bij middlesbrough, en heeft veel meer tegendoelpunten dan gespeelde wedstrijden

Geplaatst

Wie weet er nog jonge talenten die later echt toppers worden.

Millan, Bojan, Wijnaldum weet ik al, welke zijn er nog meer?

Alvast bedankt

Geplaatst

Welke max leeftijd van die talentjes aan het begin?

Geplaatst
pff, dit hele topics staat vol met talentjes hoor

Weet ik, maar misschien zijn er nog meer :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]