Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

de alles grootste talenten staan inderdaad in dit forum en als je het heel graag wilt weten moet je even de FM Scout downloaden.

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Of je doet het op de eerlijke manier en cheat niet, dus je stuurt je scouts op pad.

Geplaatst

Patrick van Aanholt

Patrick van Aanholt

15 jaar.

zeker een talent

4y62aux.png

Geplaatst

Niet slecht, kan uitgroeien tot een heerlijke verdediger. Moet overal nog wel in groeien, maar heeft een goede basis voor zijn 15 jaar.

FM Genie Scout moet je niet gebruiken, scouten is leuker :)

Geplaatst

Idd ik heb het een keer gedownload, maar veel vind ik er niet aan. Vind het toffer als mijn eigen scout een toptalent ontdekt :)

Geplaatst

die van aanholt word niet zoo denderend hoor, ik zit in 2012-2013 en hij speelt bij rbc

weliswaar in de eredivisie maar super goed is die niet

Geplaatst

Had in de winterstop met ajax matias quintana gehaald. Nu bijna aan het eind van het seizoen laat ik een beetje de talenten hun speeltijd krijgen. Laat quintana net invallen en scoort gelijk 2 keer! En hij is pas 17 jaar.

Geplaatst

juan carlos speelt in mijn game in het b-elftal van villarreal, is 19 jaar oud, positie is doelman

Geplaatst

Alessio Niccolai

italiaanse 21-jarige keeper. heeft inmiddels zijn eerste twee interlands gespeeld voor de 'azzuri'!! echt een mega goede keeper, zo jong heb ik ze zelden zo goed gezien!! gelukkig ben ik de trotse eigenaar!!!! zal later wel eens een screen posten!!

Geplaatst

zoals beloofd de screen van Niccolai, en heb ook meteen de rest van mijn jonge talentjes (als je een 23-jarige nog zo mag noemen) erbij gescreent!!! en dan ben ik mijn centrale verdediger uit ivoorkust, mamadou kone nog vergeten!!! (volgens mij zijn het allemaal regens, maar dat weet ik niet, desondanks post ik ze maar ff, ze zijn immers zo goed!!)

alessioniccolaior1.png

Dit is een van de weinige keepers die op zo jonge leeftijd al over zulke uitermate goede technische en fysieke stats beschikt. hij is een wereldtopper in wording. nu al 2 interlands (ik ben niet de bondscoach) dat is uitzonderlijk voor een jonge keeper van een topland. als hij 28-29 is en hij mentaal ook volwassen is kan hij wel eens de beste keeper ooit worden!!

alessandrovolantenw2.png

op deze leeftijd al onwaarschijlijk goed, wat moet ik verder nog zeggen....

danielesartorop2.png

geweldige rechtsback die ook op jonge leeftijd al erg goed is.

anselmocoppolayf9.png

zie volante

eugeniovarrialeyu2.png

een zeer goede vm, die amper op een fout te betrappen is. de opbouw naar voren is fantastisch, meeverdedigend zou het nog wat beter kunnen, desondanks houdt hij daniele de rossi met gemak uit de basis.

pierrebadianeqx0.png

Pierre Badiane, mijn persoonlijke 'lieveling'. een werkelijk fantastische linksback waar tot nog toe naar mijn weten niemand is langsgekomen. hij is opbouwend zeer sterk, slingerd er geregeld een vrije trap in, en heeft een mooie voorzet in huis. verdedigend laat hij zelden een steekje vallen, waardoor het stempel "wonderkind" dan ook meer dan terecht is. opvallend detail is dat ik hem wegkocht bij olympique marseille, mijn oude werkgever. die 15 miljoen is het tot nu meer dan waard geweest, bij marseille was ik al lyrisch over deze speler, en speelt hij sinds zijn zeventiende al in de basis, en is mede daardoor op deze leeftijd al zo goed!!

leuke talentjes dacht ik zo!!

Geplaatst

idd wel heerlijke spelers!

Ik heb hier nog mijn sebastien Leto van Liverpool. Is een speler voor de flanken en daar heeft hij bijna alles voor wat nodig is. 19 jaar.

67s46zc.jpg

Geplaatst

daarom zei ik ook, hij heeft bijna alles wat een flank speler nodig heeft. Technisch zit het wel goed denk ik.

Geplaatst

Inderdaad, technisch zit het zeker wel goed. En met het fysiek komt het in de loop van de jaren ook wel goed, hoef je je geen zorgen over te maken denk ik.

Geplaatst

heb hem voor dit seizoen maar verhuurd. komt waarschijnlijk nog niet aan spelen toe bij Liverpool.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]