Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

lauritsen.PNG

Topspeler, maar fysiek niet. Wat moet ik doen om hem fysiek te laten groeien? Weet iemand dat, ook over het algemeen?

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
zoals beloofd de screen van Niccolai, en heb ook meteen de rest van mijn jonge talentjes (als je een 23-jarige nog zo mag noemen) erbij gescreent!!! en dan ben ik mijn centrale verdediger uit ivoorkust, mamadou kone nog vergeten!!! (volgens mij zijn het allemaal regens, maar dat weet ik niet, desondanks post ik ze maar ff, ze zijn immers zo goed!!)

alessioniccolaior1.png

Dit is een van de weinige keepers die op zo jonge leeftijd al over zulke uitermate goede technische en fysieke stats beschikt. hij is een wereldtopper in wording. nu al 2 interlands (ik ben niet de bondscoach) dat is uitzonderlijk voor een jonge keeper van een topland. als hij 28-29 is en hij mentaal ook volwassen is kan hij wel eens de beste keeper ooit worden!!

alessandrovolantenw2.png

op deze leeftijd al onwaarschijlijk goed, wat moet ik verder nog zeggen....

danielesartorop2.png

geweldige rechtsback die ook op jonge leeftijd al erg goed is.

anselmocoppolayf9.png

zie volante

eugeniovarrialeyu2.png

een zeer goede vm, die amper op een fout te betrappen is. de opbouw naar voren is fantastisch, meeverdedigend zou het nog wat beter kunnen, desondanks houdt hij daniele de rossi met gemak uit de basis.

pierrebadianeqx0.png

Pierre Badiane, mijn persoonlijke 'lieveling'. een werkelijk fantastische linksback waar tot nog toe naar mijn weten niemand is langsgekomen. hij is opbouwend zeer sterk, slingerd er geregeld een vrije trap in, en heeft een mooie voorzet in huis. verdedigend laat hij zelden een steekje vallen, waardoor het stempel "wonderkind" dan ook meer dan terecht is. opvallend detail is dat ik hem wegkocht bij olympique marseille, mijn oude werkgever. die 15 miljoen is het tot nu meer dan waard geweest, bij marseille was ik al lyrisch over deze speler, en speelt hij sinds zijn zeventiende al in de basis, en is mede daardoor op deze leeftijd al zo goed!!

leuke talentjes dacht ik zo!!

Hele gruwelijke talenten!!! Ook mooi dat je AS Roma bent, voor mij toch een club met heerlijk opgeleide talenten.

Voor hoeveel heb je die spelers gekocht en van wie en welke heb je zelf opgeleid?

Geplaatst

4qxvl8o.png

Alberto Bueno. Begeleiding door Raúl en hij groeit sneller dan een pik in een vrouwenhand.

Geplaatst

Bueno word inderdaad een toppertje! Ik heb zelf nog wat zuid-amerikaanse talenten gevonden. Zijn wel Regens maar goed.

4xvn0jt.jpg

6c8hao3.jpg

4mk2b1v.jpg

5x7zw4h.jpg

4ztzrxw.jpg

4ucpdvs.jpg

Inmiddels spelen ze allemaal bij mijn atletico, ik heb ze bijna allemaal verhuurd dit seizoen.

Geplaatst
*plaatje*

Alberto Bueno. Begeleiding door Raúl en hij groeit sneller dan een pik in een vrouwenhand.

Haha:mrgy:

Geplaatst

erton fejzullahu is een leuk zweeds talentje van 17 jaar, die olsen voor mij gescout had bij ajax en na 3/4 jaar had hij huntelaar uit de basis gespeeld.

Geplaatst
Kerlon, Marcelo Grohe en Jó. Ik vindt Fernando Gago trouwens underrated.

bij mij is f. gago misschien wel de beste speler in het spel(2010-2011)!!!!

Geplaatst

@ mastervitesse: op coppola na heb ik ze allemaal gekocht (die was er al), ik kan jonge talentjes echt niet zelf op leiden, ik heb ze nog nooit zo goed gekregen als deze spelers op de screens.... al doe ik altijd zo mijn best met speciale trainingsschema's een speler hem laten begeleiden, en geregeld laten meespelen in het eerste, maar tot op heden is er in 10 seizoenen nog geen wonderkind ontstaan...

Geplaatst

Roland Lamah van Anderlecht is ook wel goed :)

Edit ; Oscar Vega is ook wel goewd

Geplaatst

maar weer eens zes (vijf) nieuwe talentjes (kone eigenlijk niet meer, maar zou ik nog es posten). daar komen ze: (seizoen 2017)

alexandredavidprofielry6.png

Dit is een fantastische linksback die door alle topclubs wordt begeerd. tot voor kort was hij nog wonderkind, maar hij is nu boven de 21, en dus nu geen wonderkind meer!

franoisclavelprofielye4.png

een aardige rechtsbuiten die mijn scout gevonden heeft, ik heb hem maar gekocht voor 5 miljoen, in de hoop dat het wat zou worden. en tot nu toe is het dus aardig gelukt met de opleiding van hem!!

mamadoukonprofielyt3.png

kone is een aardige verdediger, maar gek genoeg speelt hij zelden bij mij, hij maakt erg veel domme fouten, en bovendien heb ik twee verdedigers die nog net ff wat beter zijn dan kone. als er een keer een redelijk bod komt mag ie weg.

marcrenardprofieljt2.png

eveneens een speler die mijn scout heeft opgesnord. zijn stats zagen er veelbelovend uit, maar het mandekken zal beter moeten wil hij een basisplaats bij mij veroveren.

simonepaoliniprofielii3.png

deze speler heb ik zelf gevonden bij italie onder 21. een heerlijke rechtsback die zeer goed is in vrije trappen. hij is ook multifunctioneel, en dat is een groot pluspunt! het koste wat om hem te halen, maar dan heb je ook wat!

thierryfanchoneprofielzh6.png

Thierry Fanchone! wat een heerlijke voetballer! hij is een wonderkind, en terecht!! wat deze jongen allemaal doet is ongelofelijk, hij is al twee keer geselecteerd voor het nationaal team, maar tot speelminuten kwam het nog niet. dat zal niet lang meer gaan duren, want bij mij schitterd hij week na week in de basis!

EDIT: er zit heel veel talent in frankrijk in deze jaren, raad het iedereen aan regelmatig die jeugdteams even door te kijken!!

Geplaatst

Net gekocht met Arsenal van crystal palace. Volgens mij kan hij wel een toppertje worden

joeswqj9.png

Geplaatst

Naam: Benedict Vilakazi

Leeftijd: 23 Jaar

Nationaliteit: Zuid Afrikaanse

Club: Orlando Pirates

Positie: AM C

Lengte: 1,63M

Waarde: €500.000

Naam: Olexandr Rybka

Leeftijd: 18 Jaar

Nationaliteit: Oekraïnse

Club: Dinamo Kiev

Positie: Dm

Lengte: 1.93

Waarde: 80 000

Naam: Ugur Ucar

Leeftijd: 20 Jaar

Nationaliteit: Turks

Club: Galatasaray

Positie: VCR

Lengte: 181 cm

Waarde: £ 2,000,000 M

Geplaatst

Naam: Olexandr Rybka

Leeftijd: 18 Jaar

Nationaliteit: Oekraïnse

Club: Dinamo Kiev

Positie: Dm

Lengte: 1.93

Waarde: 80 000

MU Data Update XIV is hij 2.1 Mil waard xD

Geplaatst
Kerlon, Marcelo Grohe en Jó. Ik vindt Fernando Gago trouwens underrated.

bij mij is f. gago misschien wel de beste speler in het spel(2010-2011)!!!!

Daarom heeft hij het ook over underrated. :cab:

Geplaatst

Laten we Schmoller van Figueirense niet vergeten!! _O_

Toptalent die volgens de Ajax scouts absoluut gecontracteerd moet worden! :clap: Jammer genoeg wordt hij pas op 10-06-08 18 jaar maar hij heeft bij mij wel een clausule van 1,2miljoen 8)

Schmoller.JPG.e9181e9b735da9221196b92a08bfa181.JPG

Geplaatst

Beslissingen, anticipatie en concentratie moeten veel beter, een verdediger zonder die eigenschappen boven de 14-15 is als een Ferrari zonder wielen, verder is zijn fysiek niet erg goed. Mandekking en tackelen trouwens dik in orde.

Geplaatst
Beslissingen, anticipatie en concentratie moeten veel beter, een verdediger zonder die eigenschappen boven de 14-15 is als een Ferrari zonder wielen, verder is zijn fysiek niet erg goed. Mandekking en tackelen trouwens dik in orde.

Bedenk er wel even bij dat hij pas 17 is ;)

Geplaatst

harrison otálvaro is echt een topper heb hem naar Castellón gehaald in mn 3e seizoen met een vrije transfer was toen 22 en meteen een basisplaats veroverd

Geplaatst

in de game van een vriend van mij werd dit een wereldtopper, af te halen bij AGOVV

naamloos1gh7.th.png

Geplaatst

_O_ Die heb ik in het eerste seizoen gehaald voor 50k, 4 seizoenen later ging hij voor 11.000.000 + 50% doorverkoop naar Inter

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]