Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Sebastién Leto.

Zat bij mij in Liverpool B, toen ik ze stats zag haalde ik hem meteen naar Selectie en na t 1e jaar heeft Leto er ongeveer 30 wedstrijden opzitten.

4l5j3ps.jpg

Op 26 Augustus 2006

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

1 van de eerste spelers die ik meestal probeer te kopen is Montolivo van Fiorentina..

Man, wat is die goed zeg:O

Geplaatst
Omar Andrade word een wereldspits, een 16 jarige peruaan die je gratis kan weghalen bij La Pena (club in peru) is nu bij mijn chelsea al die keer op rij topscoorder van Premier leaque, zeker aan te raden omdat hij gratis te halen is.

Ik heb omar andrade gehaald naar cambuur, en inmiddels zijn contract verlengd tot 2013 (zit in 2008, nadat ik cambuur via de nacompetitie naar de eredivisie heb geleidt!)

Iedereen waarschuwtr ook vooraf voor hem, dat ze hem moeten uitschakelen. Hij scoort nog niet echt heel veel, maar wel 3x tegen psv toen ik met 3-1 won :checkit:

Geplaatst

Yussuf van Dinamo Kiev is echt gruwelijke VM :)

Geplaatst

Mijn aankopen bij Ajax tot nu toe. Ik zit in 2008.

Marcelo

Vanden Borre

Montolivo

Mokoena

Sahin

Jhon Obi Mikel

Bendtner

Thiago Ribeiro

Verhuurde Spelers:

Renato Augusto (Vitesse)

Nicolas Millan (Omniworld)

Emilio Nsue (Omniworld)

Fantastische talenten! ook aan te raden is een speler van Real Madrid, hij heet Benavente!

Geplaatst

Waar haal je al dat geld vandaan dan?

In mijn game is Vela namelijk al veel waard en die andere spelers die je hebt zijn ook niet goedkoop!

Geplaatst

Sneijder verkocht aan Real Madrid voor 40 Miljoen en Thomas Vermaelen voor 16.25 Miljoen verkocht aan HSV! Millan was gratis en Mokoena was 1.75 Miljoen.

Geplaatst
Sneijder verkocht aan Real Madrid voor 40 Miljoen en Thomas Vermaelen voor 16.25 Miljoen verkocht aan HSV! Millan was gratis en Mokoena was 1.75 Miljoen.

So duur voor mokoena ik betaal nooit zoveel voor hem

of was hij al door een andere club aangetrokken

Geplaatst

voor de kleinere clubs zijn bij de nieuwste updates Hoogervorst en van den Boogaart(volgens mij transfervrij) een goede aankoop!

En de 16-jarige Alan is goed uit Brazilië

Geplaatst
1 van de eerste spelers die ik meestal probeer te kopen is Montolivo van Fiorentina..

Man, wat is die goed zeg:O

Geweldige speler _O_ En als je zijn maatje Manuel Pasqual er ook nog bij koopt heb je een SUPER linker kant :mrgy:

Geplaatst

So duur voor mokoena ik betaal nooit zoveel voor hem

of was hij al door een andere club aangetrokken

ja hij speelde voor west ham en hij was 1 mil waard..ik heb thiago ribeiro met veel winst verkocht!

Geplaatst

Wat een übertalentje heb ik gevonden bij PSV, misschien al bekend maar ik had het er nog nooit van gehoord ! Hij viel me op wanneer hij 2 goals maakte tegen Real Madrid in CL8)

moraistx5.png

Geplaatst

Morais is inderdaad een held!

@giallorossi, Samir Nasri en Alain Traore zijn twee zeer goede talenten! Morais kun je eventueel ook op zen minst even bekijken ;).

Geplaatst

Goossens is idd de man bij ajax nu in 2014

en die Morais, in mijn vorige game was hij niet te stoppen

maar is mijn huidige game is hij een loser die niets presteerd

Geplaatst

hier heb je ze: als ze oud mogen wezen: steffen iversen, scoort aan de lopende band.. Sebastian Zuniga scoort ook heel veel..santon lewis van de jeugd van ajax kan ook heel veel scoren maar dat is bij iedereen anders

Geplaatst

Kun je na een seizoen fm nog je database uitbreiden want al die jonge talentjes kan ik vinden?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]