Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Jonge talentjes

bojan!

C:\Documents and Settings\Huub van Baalen\Bureaublad\FMPRTSC

[attachment deleted by admin]

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Huub, je kan je post ook even editten(veranderen) door op modify te drukken, maar desondanks is het een goede speler voor zijn leeftijd idd.

Geplaatst

Bojan is een goede jah, heeft in de jeugd in Barca iets van 300 keer gescoord.. niet slecht :+

Geplaatst

bij bucaramanga spelen stuk of 5 talenten, 4 van 16 jaar en 1 van 14 jaar, maar dan moet je wel de colombiaanse comp hebben geselecteerd

Geplaatst

weet niet of ie al genoemd is:

Cristiano Teixeira (Figueirense)

cristeixgj3.jpg

ook nog eens te benaderen.. ;)

Geplaatst

Mentaal en vooral Fysiek te slecht.. in mijn ogen..

Uithoudingsvermogen 5.. :cab:

Geplaatst

Mentaal en vooral Fysiek te slecht.. in mijn ogen..

Uithoudingsvermogen 5.. :cab:

Heb 'm bij Ajax, en doet het zeer goed...

Geplaatst

Je kan er in iedergeval nog lekker wat centjes mee verdienen door hem over bv. 2 jaar te verkopen.

Geplaatst

Toto Tamuz van Beitar Jerusalem doet het al heel behoorlijk bij mij in de spits (Twente) , zal later even een screen posten .

Geplaatst

weet niet of ie al genoemd is:

Cristiano Teixeira (Figueirense)

cristeixgj3.jpg

ook nog eens te benaderen.. ;)

Lijkt mij wel een goede speler, als die z'n fysiek maar rond de 10 krijgt en z'n mentaal ook zoiets, dan kan je er nog veel plezier aan beleven ;)

Geplaatst

Wow ik ben nu Racing Genk, moet je daar voor de grap eens in het -19 team kijken.. superveel talent, fysiek best goed, technisch bovengemiddeld :|

Geplaatst

Veel belgische teams hebben gigantisch veel talent, lijkt me ook wel wat voor het overschatte spelers topic :P

Geplaatst

garayin8.jpg

Speelt bij Racing club Santander, heb er 3,4 miljoen voor neer moeten leggen

Geplaatst

lol heb ff bij belgie gecheckt en damn veel talentjes:o straks word belgie over 5jaar ofzo wereldkampioen als ze in het echt ook zo'n goeie talentjes zijn :P

Geplaatst

Belgie heeft in het echt ook een best goede toekomst hoor. Met spelers als vanden Borre, Kompany, Dembele, Vanden Bussche en nog een handvol andere.

Geplaatst

Renato Augusto, weet niet of hij al is genoemd, maar wat een geweldenaar. Was op het Z-amerika -20 toernooi dé uitblinker met 9 goals en 5 assist en 6 wedstrijden. Wel behoorlijk prijzig (voor zo'n 12 tot 15 miljoen heb je hem). Screentje volgt later.

Geplaatst

ik dacht

Renato Augusto, weet niet of hij al is genoemd, maar wat een geweldenaar. Was op het Z-amerika -20 toernooi dé uitblinker met 9 goals en 5 assist en 6 wedstrijden. Wel behoorlijk prijzig (voor zo'n 12 tot 15 miljoen heb je hem). Screentje volgt later.

Ik dacht toch echt dat Kerlon de Man v.h toernooi award had gewonnen :checkit:

Geplaatst

ik dacht

Ik bedoel uiteraard in FM..

Geplaatst

ik dacht

Oh zo, maar dan verschilt het toch nog per persoon wie de uitblinker van het toernooi word? maar het is wel een goede speler :)

Ik bedoel uiteraard in FM..

Geplaatst

ik weet niet of ie als genoemd is maar....ik vind Rence Van Der Wal een goed talent:), 17 jaar ook nog maar,

hij zit bij go ahed Eagles, ik heb hem met mijn h'veen game(eerste seizoen) in de winterstop gekocht en snel verhuurd aan mijn sattaliet club Zwolle

Geplaatst

Jose Luis Silva !! AMC 15-16 jaar en egt goed voor zijn leeftijd!

word een topper!!

Geplaatst

Wow, bedankt voor het melden, die ga ik ook maar es aantrekken om te kijken wat het word. Technisch istie echt al zéér goed. Echt stukken beter als bv. Babel.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]