Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Jonge talentjes

klein vraagje,,

ik zie echt leuke talenten ertussen maar kan iedereen ook de ervaringen met de spelers erbij doen want stats zeggen niet genoeg

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 3,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Valdivia :banana:

[attachment deleted by admin]

Geplaatst

José Sosa

kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik een Screenshot gewoon in kan voegen? (niet via bijlage)

[attachment deleted by admin]

Geplaatst

Jongens, al die spelers die jullie opnoemen zijn dus nergens te vinden.Ik heb grote database geselecteerd.

Spelers zoals lebohang mokoena en nik besagno zijn niet te vinden.Ik heb zuid afrika en amerika aangduid om in te laden en nog vind ik deze spelers niet.Doe ik iets mis met het zoeken of moet ik nog andere competities inladen.Hoe doen jullie dat?

Geplaatst

Heb ff een vraagje wat voorn training gebruiken jullie nu op jonge spelers want het wilt niet echt leuk bij in 2007 in 2006 ging het veel beter hebben trouwens meer mensen hier last van

Geplaatst

Jongens, al die spelers die jullie opnoemen zijn dus nergens te vinden.Ik heb grote database geselecteerd.

Spelers zoals lebohang mokoena en nik besagno zijn niet te vinden.Ik heb zuid afrika en amerika aangduid om in te laden en nog vind ik deze spelers niet.Doe ik iets mis met het zoeken of moet ik nog andere competities inladen.Hoe doen jullie dat?

Da's vreemd. Mokoena speelt bij Orlando Pirates en zit toch wel in de database bij mij. zonder zuid-afrika te selecteren, Net als Besagno.

Heb ff een vraagje wat voorn training gebruiken jullie nu op jonge spelers want het wilt niet echt leuk bij in 2007 in 2006 ging het veel beter hebben trouwens meer mensen hier last van

Kijk ff op het download forum, topic: Tactieken & Trainingen. daar staan genoeg goede trainingen op ;)

Geplaatst

Mokoena was in FM 2005 al een groot talent, en nu, in FM 2007 nog steeds. wanneer breekt die gast IRL nou eens door? :cab:

Geplaatst

Da's vreemd. Mokoena speelt bij Orlando Pirates en zit toch wel in de database bij mij. zonder zuid-afrika te selecteren, Net als Besagno.

Kijk ff op het download forum, topic: Tactieken & Trainingen. daar staan genoeg goede trainingen op ;)

Das vreemd, mischien doe ik iets verkeerd bij het zoeken van spelers.Hoe zoeken jullie spelers in de nieuwe fm2007?

Geplaatst

Bart Schenkeveld. 15 jaar (eind seizoen 1), de nieuwe stam word het 100% (Verdediger)

Oh en niet te vergeten iemand met een potentieel van 192 (max. 200)

Hij is 14 jaar en heet Jürgen Dreßler (Schalke 04 U19), op het begin van het spel lijkt hij niet zo veel te kunnen, maar als je hem direct laat intensief mee trainen, en veel vriendschappelijke wedstrijd speelt met hem in de basis is hij op ze 21-25ste beter dan Nesta ;)

Geplaatst

Gerald Aafjes, 21 Jaar, FC Volendam, te koop voor 500.000 kan meteen al mee met een subtopper in de Eredivisie

Geplaatst

agouda

Dean Sturgis

Padoin

Chico

Rossini

Mokoena

Hleb

Braaten

Kasper Schmeichel

Stenild

Iakovenko

Geplaatst

Oh en niet te vergeten iemand met een potentieel van 192 (max. 200)

Hij is 14 jaar en heet Jürgen Dreßler (Schalke 04 U19), op het begin van het spel lijkt hij niet zo veel te kunnen, maar als je hem direct laat intensief mee trainen, en veel vriendschappelijke wedstrijd speelt met hem in de basis is hij op ze 21-25ste beter dan Nesta ;)

dat is in elk spel weer anders ;) want als je in Engeland begint, heb je veel Itiliaanse goede spelers, waarvan r meesteal 2/3 25 zijn, en geen club hebbe (met PA van boven 185)

dus ligt eraan in welke competitie je begint :)

Geplaatst

Tsichalko was ook echt een super spits! ben benieuwd of hij weer zoveel scoord...

Geplaatst

bestaat niet meer volgens mij, of is niet meer zo goed ;) maar at was toch een spits uit CM4?

Geplaatst

Naam:Jorge Inostroza

Club:Universidad Católica

Leeftijd:15 of 16 aan het begin van het spel

inostrozajm4.jpg

Dit is halverwege seizoen 2

Geplaatst

Aarón Ñíguez

Valencia

am/a c

17

Hij wordt een erg groot talent.

Als je geluk hebt kun je hem nog benaderen.

Geplaatst

Manucharyan

Ajax

SP

19

5,75mil

ik zat ffs hierzo te kijken op deze forum staat opeens dat ik 2x scoort binnen 2 min tegen Feyenoord:P

voorderest doet hij dit seizoen het goed als invaller!:D

Geplaatst

Ik zal jullie 1 tip geven!

BOJAN Barca c 15 jaar hij word augustus 16 ( wanneer het seizoen begint en hij heeft bij mij al een status dat ik hem eerder erin zet dan saviola of gudjohnson in de spits! scoort aan de lopende band! _O_

Geplaatst

Dan heeft hij denk ik een random ability, bij mij is die gast echt een talent, maar nog laaaaaang niet zo goed als saviola of gudjohnsen. niet dat die zo goed zijn natuurlijk :P

Geplaatst

Chili is egt het grote talenten landen colombia trouwens ook

Geplaatst

mja ik denk dtoch echt dat spanje het talenten land is heb nu bij me arsenal al 3 wonderkinderen uit spanje en der zijn nog wel een paar toppers

Geplaatst

Maar dat zijn "dure" talenten. Het zijn natuurlijk wel grote talenten, maar als je echt naar "nieuwe" talenten wilt zoeken én dan ook nog goede. Kan je het best naar Chili.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]