Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Na een mislukte novelle met PSV, poging 2 dit keer met een land in plaats van een club. Na het zien van de 1-1 van Rusland tegen Israël dacht ik bij mezelf dat moet ik beter kunnen dan die koekenbakker van een Hiddink.

Mourinho neemt ontslag bij Chelsea

Hiddink opvolger Mourinho

Onbekende Nederlander volgt Hiddink op

Zo snel kan het dus gaan in de voetballerij, zo zit je nog rustig thuis op de bank naar een wedstrijd van Rusland te kijken en zo ben je er de baas. En verdien je in een maand maar dan onze minister-president in jaar, maar ach verschil moet er wezen.

Geplaatst
  • Auteur

Na een mislukte novelle met PSV, poging 2 dit keer met een land in plaats van een club. Na het zien van de 1-1 van Rusland tegen Israël dacht ik bij mezelf dat moet ik beter kunnen dan die koekenbakker van een Hiddink.

Mourinho neemt ontslag bij Chelsea

Hiddink opvolger Mourinho

Onbekende Nederlander volgt Hiddink op

Zo snel kan het dus gaan in de voetballerij, zo zit je nog rustig thuis op de bank naar een wedstrijd van Rusland te kijken en zo ben je er de baas. En verdien je in een maand maar dan onze minister-president in jaar, maar ach verschil moet er wezen.

Geplaatst

Re: Russian Red Army Choir; O Fortuna

Beetje kort begin, probeer er iets meer een verhaaltje van te maken ? en mss een paar plaatjes van bijv. de coaches waar je het over hebt ? frist de boel altijd wat op en maakt het bekijken van je novelle leuker :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Tijd om aan de slag te gaan.

De huidige situatie was alsvolgt;

Poule 3 Kwalificatie Wereldkampioenschap 2006

Portugal 5-11

Slowakije 5-10

Rusland 5-7

Letland 4-7

Dit was de stand toen ik aankwam als tsaar van het Russische nationale team. De nationale voetbalbond gaf mij als doelstelling dat er goed gepresteerd moest worden tijdens het kwalificatierace, daar nam ik geen genoegen mee. Plaatsing voor het WK 2006 te Duitsland, dat was het doel.

Geplaatst
  • Auteur

Het begin

Het was van cruciaal belang dat de eerste paar wedstrijden de maximale scoren zou worden gehaald. Gezien de voetballers die ik tot mijn beschikking had en de tegenstanders (Liechtenstein, Estland, Letland) moest dat goed te doen zijn.

Tacktiek

Ik ben een groot liefhebber van countervoetbal, en daarvoor lijken de omstandigheden perfect. Ik heb gekozen voor een 4-4-1-1 opstelling met 1 diepe snelle spits, aanvallende buitenspelers, 2 controllerende middenvelders en een nummer 10.

De kickoff

Liechtenstein - Ruslad 0-2
Arshavin, Kerzhakov

Een matige wedstrijd waarin wij uiteindelijk de terrechte winnaar waren. De verdediging oogde sterk, gaf vrijwel niks weg en het middenveld speelde controllerend sterk. In aanvallend opzicht creërde wij weinig kansen, maar strafte wel 2 fouten van de tegenstander genadeloos af. Al met al ben ik een te vreden man want we gaan met 3 punten naar huis.

Estland - Ruslad 0-2
Zhirkov, Kerzhakov

Alweer een matige wedstrijd waarin wij verdedigend weer sterk waren en in tegenstelling tot de vorige wedstrijd wisten de dit keer wel kansen te creëren maar ze niet af te maken. Vooral Kerzhakov maakte een zwakke indruk, die slechts 1 goal maakte uit de vele kansen.

Letland - Ruslad 0-2
Arshavin(2), Kerzhakov, Kirichenko

Een sterke wedsrijd van onze kant, we creërde veel kansen en vooral Arshavin was erg goed op dreef met 2 goals en een assist. Een tegenvaller was dat Kerzhakov alweer geen indruk kon maken. Ook kregen we ons eerste tegengoal tegen, in de 89e minuut een fantastisch vrije trap die niet te houden was.

Door deze 9 punten zijn wij alweer opgeklomen naar plaats 2 en lijkt het erop dat we ons gaan plaatsen voor het WK.

Geplaatst
  • Auteur

Interne druk op Kerzhakov neemt toe

Naar verluid zou er intern nogal twijfels bestaan over de basisplaats van de Zenith Petersburg-aanvaller Kerzhakov(foto). De vedette van het Russische nationale team wist de laatste wedsrijd in het Ruslandshirt geen indruk te maken, en gezien de huidige vorm zijn concurrent Sychev lijkt het niet geheel ondenkbaar dat Kerzhakov de uitwedstrijd tegen Letland van de reservebank zal beleven. De vedette zelf reageerde nuchter "Ik heb inderdaad de laatste wedstrijd inderdaad niet goed gespeeld maar ik ben er van overtuigd dat ik als maar hard genoeg blijf werken dat mijn vorm vanzelf wel weer terug komt. De Nederlandse coach wilden zich niet uitlaten over de kwestie.

_41505734_kerzhakov_getty300.jpg

http://www.vi.nl

Geplaatst

Leuk begin, goed en vlot geschreven. Mooie en logische uitslagen. Ik zal trouwens Sychev gewoon een keer proberen, net als Kerzhakov een erg goede voetballer(zeker voor Russische begrippen) Veel succes verder en ik blijf je volgen!

Geplaatst
  • Auteur

Rusland op dreef tegen Liechtenstein

Rusland heeft gisteravond een stap goede richting gezet om zich te plaatsen voor het Wereldkampioenschap. De ploeg van de Nederlandse succescoach won gister met 6-0, een terechte afspiegelingen van de krachtsverhoudingen. Met name Sychov(foto), die tenkoste van Kerzhakov, in de punt van de aanval speelde maakt veel indruk. Hij zorgde voor constante dreiging, en een goede wisselwerking met Arshavin. Beide spelers wisten twee maal het net te vinden, de andere doelpunten kwamen op naam van Bystrov en aanvoerder Smertin. Met nog drie wedstrijden te gaan staat Rusland al met in één been in Duitsland, in de wedsrijden tegen Portugal, Luxemburg en Slowakije moet in totaal één punt worden gehaald om zeker te zijn van de twee plaats.

sychev_dmitri.jpg

Rusland - Liechtenstein 6-0
Synchev (2), Arshavin (2), Bystrov, Smertin

Een sterke wedstrijd van onze kant waarin Sychev Kerzhakov voorlopig de basis lijkt te hebben verdreven. Aankomende wedstrijd thuis tegen Portugal zal onze eerste echt krachtmeting zijn.

Geplaatst

Die foto bij "interne druk op Kerzakhov" is dat niet Saviola?

Geplaatst
  • Auteur

Rusland wint verassend van Portugal

Rusland heeft voor een stunt gezorgt in poule 3 door naar aanloop van het Wereldkampioenschap het ongedig geachte Portugal thuis te kloppen met 2-1. Rusland begon de wedstrijd sterk en stond voor Rusland al op een 2-0 voorsprong, Sychev was de gevierde man. In de 22e minuut schoof bij de 1-0 beheerst langs de Portugese goalie Quim (foto) na een fantastische steekpass van Arshavin. Vlak voor rust maakt hij het nog erger door een fout van de Portugese goalie genadeloos af te straffen, 2-0. Na rust probeerde de Portugese de stand nog recht te trekken maar hij resulteerde in weinig uitgespeelde kansen. In de 82e minuut wist Numo Gomes een afgeketste bal nog binnen te tikken maar de stand bleef uiteindelijk 2-1 in het voordeel van Rusland. Met deze overwinning heeft Rusland de koppositie overgenomen streeft het af op directe plaatsing voor het Wereldkampioenschap.

659737.jpg

Rusland - Portugal 2-1
Sychev (2)

Een fantastische wedstrijd waarin Rusland laat zien enorm veel potentie te hebben, we gaven defensief gezien vrijwel geen enkele kans weg. Aanvallend maakte we indruk door scherpe counters en het goed afstraffen van fouten. Als wij deze lijn door kunnen zetten kunnen wij het elk topland erg lastig maken.

Geplaatst
  • Auteur

Die foto bij "interne druk op Kerzakhov" is dat niet Saviola?

Ik geloof dat je gelijk hebt, ik heb hem aangepast. Dankje

Geplaatst
  • Auteur

Rusland - Luxemburg 4-0
Karyake (2), Kirichenko, Denisov

Een degelijk wedstrijd waarin veel reserve spelers de kans kregen om zich te bewijzen en deden dat naar behoren.

Slowakije - Rusland 3-3
Smertin (2), Sychev

Een teleurstellend resultaat, op de laatste speelronde toch nog gepasseerd door Portugal. Het team was aanvallend goed onder leiding van de sterk spelende Smertin, maar verdedigend was het dramatisch dit keer. We gaven veel te makkelijk kansen weg, en ook Akinfeev was niet in goede vorm.

Door deze resultaten was de stand als volgt;

Portugal 12-29 +33

Rusland 12-29 +22

Slowakije 12-19 +10

Letland 12-16 -8

Ondanks dat we uiteindelijk de koppositie nog weggaven zijn we wel rechtstreeks geplaats.

Nu kan de voorbereiding voor het WK echt van start gaan....

fans%20stadium%201B.jpg

Ondanks het gelijkspel overheersde de vreugde

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]