Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Wat is t landje in de commonwealth?

Ik verwacht dat dat Galicia-Volhynia is.

Dat dus.

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 94,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Door het volgen van de novelle van MisterX. geef ik het spel toch weer een kans. Paar jaar geleden een keer gestart, maar ook snel weer gestopt. De Ottomans in 1510. Nog nooit zover gekomen, maar nog

• AntiChrist7
    AntiChrist7

Is heel andere type game helaas. EU4 moet je zien als een diepe economie + oorlogssimulator   De battles doe je niet zelf, en praktisch alles (trade, diplomatie, missies, technologie) is 3 s

• Gratis is gratis, ik heb hem in ieder geval opgepikt. Wanneer ik ooit eens aan spelen ga toekomen is een andere vraag

Geplaatst

Deze game ook maar is een kans geven, lijkt me vrij lastig voor iemand die nieuw is met deze game ofniet? Of is t vrij eenvoudig op te pakken? Ziet er wel echt nice uit!

Geplaatst

Je zult zeker aan het begin een aantal keer op je bek gaan door verkeerde acties.

[MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; ik zie hem wel vaker als poland/lithuania/Commonwealth last heeft van rebels.

Geplaatst
Crusader Kings II is 5 dagen gratis te spelen op steam

Heb de demo geprobeerd een tijdje geleden, maar krijg hem niet aan de praat. En nu wil deze ook niet werken.

Geplaatst
26d7df7b8809fed9f08f7bce0d40d56f.png

Goh, dat gaat hard zo. :D

Edit: Goh, op de gok qua overextensie gedaan omdat ik het teveel moeite vond om te tellen.

Krijg je dit. :-D

ad3a95c19d7d02c30cae1de4d7a63e2a.png

Eens kijken of ik één provincie kan slijten ergens.

133,1 Agressive expansion! Prepare yourself for a coalition! :xd:

Geplaatst

Tering... WTF. Hoe doe je dit allemaal.... Ik snap er geen kut van hoe je zoiets bewerkstelt.

Geplaatst

Lekker hoor. Zo'n prestatie heb ik nog niet geleverd. Ga nu met France wel lekker, maar zon prestatie moet ik nog even zien.

Had wel wat tamelijk vervelends met Frankrijk. Aragon helemaal vernietigd, wat claims en core aan vassal Foix gegeven en eerder al wat claims in Napels veroverd. Dus ik laat aragon ook Sicily releasen en doe een alliance + RM met ze, om ze later te vassaliseren. Ik wou even een jaar wachten zodat ik eerst andere vassals kon annexeren.

En toen viel hun koning op 21-jarige leeftijd om en kreeg ik een union over ze + succesion war met ally Austria, die me net een week ervoor in een oorlog met Burgundy hadden gesleept xD En ik wilde ze niet eens als union, dat duurt veel te lang om te annexeren.

Geplaatst

Nee natuurlijk niet, verandert er toch niets aan dat ik deze situatie liever niet gehad had ;c Sowieso heb ik in 250+ uur maar 1 union eerder gehad, dus zag m ook niet echt aankomen [emoji14]

Geplaatst

Ik ben nu ook aan 2 games tegelijk bezig, in de weekenden heb ik alleen mijn (trage) laptop en dus doe ik iets soortgelijks aan dit verhaal: http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?720594-Random-World-Order

Ik neem een willekeurig land voor 10 jaar en daarna een dobbel(lees: random.org) om te zien of ik nog doorga met dit land, met als maximum 30 jaar met 1 land. Omdat mijn laptop zo traag is ideaal, dan kun je je lekker focussen op short term beleid zonder frustrerend lang te moeten wachten. Eerste 10 jaar er nu opzitten met Ajuuraan. Prima begin land, hopelijk kan ik ze in een mooie positie brengen voor na mij. :)

Geplaatst

Was eigenlijk van plan weer eens een game uit te spelen, maar is nu 1817 en kom net uit een regency van tien jaar dus ben er wel klaar mee. Dit is het uiteindelijk geworden voor de liefhebbers.

2we9s21.png

wkqoec.png

Ging voor de Ruina Imperii en heb uiteindelijk ook nog This Revolution Was Crushed behaald (en in die zelfde oorlog de Revolutionary Ottomans maar meteen gevassalized, omdat het kan). Heb The Knights niet geïntegreerd omdat ik stiekem hoopte dat ze Jerusalem zouden vormen of het Suez kanaal zouden bouwen, helaas allebei niet gebeurd ;c

Geplaatst
Was eigenlijk van plan weer eens een game uit te spelen, maar is nu 1817 en kom net uit een regency van tien jaar dus ben er wel klaar mee. Dit is het uiteindelijk geworden voor de liefhebbers.

2we9s21.png

wkqoec.png

Ging voor de Ruina Imperii en heb uiteindelijk ook nog This Revolution Was Crushed behaald (en in die zelfde oorlog de Revolutionary Ottomans maar meteen gevassalized, omdat het kan). Heb The Knights niet geïntegreerd omdat ik stiekem hoopte dat ze Jerusalem zouden vormen of het Suez kanaal zouden bouwen, helaas allebei niet gebeurd ;c

Nice imperium heb je daar opgebouwd zeg (y). Jerusalem valt als ik het goed heb alleen te vormen voor een bepaalde datum.

Geplaatst
Ik ben nu ook aan 2 games tegelijk bezig, in de weekenden heb ik alleen mijn (trage) laptop en dus doe ik iets soortgelijks aan dit verhaal: http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?720594-Random-World-Order

Ik neem een willekeurig land voor 10 jaar en daarna een dobbel(lees: random.org) om te zien of ik nog doorga met dit land, met als maximum 30 jaar met 1 land. Omdat mijn laptop zo traag is ideaal, dan kun je je lekker focussen op short term beleid zonder frustrerend lang te moeten wachten. Eerste 10 jaar er nu opzitten met Ajuuraan. Prima begin land, hopelijk kan ik ze in een mooie positie brengen voor na mij. :)

Ga je er ook een soort van EU IV novelle van maken dan? :)

Geplaatst

Nah denk t niet. Zal af en toe wel kort mijn prestaties delen als daar interesse bij is, maar steeds zo'n heel vertaal typen zal ik toch zo zat zijn. ;c

Geplaatst

Mannen, er komt binnenkort een nieuwe Paradox game uit over de tweede wereld oorlog. Super kicken natuurlijk. http://www.heartsofiron4.com/r/9mff2x4g0r Als je je hier inschrijft krijg je gratis DLC, kleine moeite. Daarnaast krijg ik een kans om in de Bèta alvast even te spelen. Zou ook leuk zijn. :)

Geplaatst

Ik sta ook al ingeschreven ja. Alles wat paradox maakt is wel tof, dus zeer benieuwd ;c

Geplaatst

Ah oké zag geen topic staan, maar dit lijkt me echt een vette game. Voor mij een veel leukere setting dan EUIV en ook die lekkere paradox strategie dus ben heeeel benieuwd.

Geplaatst
Vandaag nieuwe DLC, mensen die hem gaan kopen?

Denk het wel, wou net een nieuwe game starten eender deze dagen :)

Geplaatst

Twijfel zelf ook nog wel, in de nieuwe patch zit namelijk een achievement voor de Inca, dus eindelijk een excuus om daar eens te spelen, maar dan is het bijna zonde om dat zonder de nieuwe dlc te doen :cab: