Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik sta met Bayern ook eerste, in de PSV Forum league :-D Met Fantasy ook kampioen geworden :)

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 71,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Midden volgende week zouden ze fantasy competities eindelijk terugkomen. Hopelijk maken ze het dan niet bosscoin afhankelijk.

• Dat maakt in OSM niet zoveel uit. Had gaat om de kwaliteit die de speler bezit. Keeper = Keepen, Verdediger = verdedigen, middenveld = het gemiddelde van verdedigen en aanvallen en aanvaller = aanvall

• Eindelijk m'n eerste Winners League gewonnen gisteravond.

Geplaatst

Iemand nog aanraders in Italië? Sassulo lijkt me wel leuk, maar weet niet of.jullie ervaring hebben. Italië wordt namelijk waarschijnlijk de nieuwe competitie in de PSV Forum league, en wil wel goed vour de dag komen ;)

Edit: aanraders uit andere competities mag ook ;)

bewerkt door Boeruh!

Geplaatst

[MENTION=32333]Boeruh![/MENTION];

Sampdoria, sta nu eerste en doelstelling is 7e. Vind het een lekker teampje, paar aankopen gedaan en draait erg goed. Heb nog ongeveer 65milj. in kas.

2mrb044.jpg

33m78l4.jpg

Geplaatst

7a8f4d9d338fffe532655054d5a59de6.png

Over spannend gesproken. Ben Everton. Lukaku beukt ze allemaal erin.

Wel ff een kanttekening. Die eerste heeft City ook gekozen, deed TK tegen mij en kocht hun beste spelers en daarna ontslag genomen. :-D Die moeten vandaag tegen So'ton. Ben benieuwd.

Geplaatst
Iemand nog aanraders in Italië? Sassulo lijkt me wel leuk, maar weet niet of.jullie ervaring hebben. Italië wordt namelijk waarschijnlijk de nieuwe competitie in de PSV Forum league, en wil wel goed vour de dag komen ;)

Edit: aanraders uit andere competities mag ook ;)

Hangt ervan af welke DS je graag neemt.

Sassuolo, Napoli of Sampdoria hebben wel de beste teams.

Geplaatst
Goede tacktieken zijn weinig meer te vinden..

Zoek tacktiek voor Everton en Napoli.

4-3-3 A of B

3-4-3 A of B

Opkomende backs

Middenvelders: neutraal

Aanvallers: alleen aanvallen

Mentaliteit Agressief of Normaal

Zoek de Vleugels

Mandekking

Geen buitenspelval

Hoog baltempo

Zeer aanvallend

65-85% pressie

Geplaatst

Weet nog steeds niet welk team ik moet kiezen, terwijl de nieuwe competitie vandaag start. . Dacht aan Sassuolo, maar kampioen worden id ook altijd heel leuk en levert meer managerpunten op. Is alleen ook lastiger.... weet dus niet welk team.... Juve als ze vrij zijn lijkt me ook leuk...

Help me aub :-D

Geplaatst
Weet nog steeds niet welk team ik moet kiezen, terwijl de nieuwe competitie vandaag start. . Dacht aan Sassuolo, maar kampioen worden id ook altijd heel leuk en levert meer managerpunten op. Is alleen ook lastiger.... weet dus niet welk team.... Juve als ze vrij zijn lijkt me ook leuk...

Zolang je elke dag spelers blijft kopen en verkopen is elk team wel leuk. Liever teveel dan te weinig transfers. Speler nog maar 1 miljoen boven waarde of minder kopen en binnen 24 uur doorverkopen met dikke winst :D

Geplaatst

Spelers kopen en verkopen doe ik sowieso wel, wordt er al om uitgelachen op het Forum :-D Ik weet het echt niet, kijk sowieso welke teams nog over zijn. Ben niet de enige die zit te refreshen zag al net ha ha

Geplaatst
7a8f4d9d338fffe532655054d5a59de6.png

Over spannend gesproken. Ben Everton. Lukaku beukt ze allemaal erin.

Wel ff een kanttekening. Die eerste heeft City ook gekozen, deed TK tegen mij en kocht hun beste spelers en daarna ontslag genomen. :-D Die moeten vandaag tegen So'ton. Ben benieuwd.

Laatste dag Spurs gewonnen tegen Arsenal. Ik kampioen, Spurs tweede, Arsenal 3e :-D

Geplaatst

QbM9nh9.jpg

22 wedstrijden op rij ongeslagen (18 winst 4 gelijk, 0 verlies)

7 wedstrijden op rij gewonnen

21x op rij gescoord.

Alles spelers die te koop staan zijn voor de doorverkoop met flinke winsten :)

Geplaatst

2lar2uu.png

34imh3l.png

2 prima seizoenen, allebei ruim doelstelling al gehaald. Met Burnley ben ik wel klaar, daar is niets meer mogelijk. Met Cercle Brugge kan ik nog meedoen voor een hogere plek. :D

Geplaatst
2lar2uu.png

34imh3l.png

2 prima seizoenen, allebei ruim doelstelling al gehaald. Met Burnley ben ik wel klaar, daar is niets meer mogelijk. Met Cercle Brugge kan ik nog meedoen voor een hogere plek. :D

Screentje van je teams :) ?

Geplaatst

Is Juve geworden. Eerste competitiewedstrijd 1-0 verloren van Napoli, terwijl we gelijkwaardig waren. Daarna alles gewonnen (van computers weliswaar) en nu tegen de nummer 2 of zo, Empoli. Eerste test met de nieuwe tactiek en ik moet wel even gaan winnen als ik kampioen wil worden. Morgen tegen de nummer 1, Genoa. Ben benieuwd :)

Geplaatst
Screentje van je teams :) ?

2uhslf6.png

Wel een lekker team, kan hier ook mee scouten dus dat is wel handig meegenomen. Verder is dit ook mijn hoofdaccount, Cercle Brugge is mijn subaccount1, dus hier vergeet ik nooit mijn spelers te trainen, wat bij Cercle Brugge wel vaak gebeurt.

2w596yq.png

Wonderprestatie met dit team, wat een wazig team, vergeet ook vaak te trainen zoals ik al zei. Ben volledig afhankelijk van de transferlijst hier en daar komt dus echt helemaal niemand op, heb daarom ook nog zo'n 20 miljoen.

Geplaatst

[MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION];

Die Burnley ziet er inderdaad erg mooi/goed uit. Netjes :)

Geplaatst

ben 6e geworden met Willem II en heb ook de beker gewonnen met 3-0 van Ajax. :p

OSM%20-%20Willem%20II_zpsuikdglrn.png

OSM%20-%20Willem%20II%202_zps62cszpjp.png

Geplaatst

16 wedstrijden onderweg met Arsenal op mijn S2. 15 winst en 1 gelijkspel tegen Liverpool, sta ook mooi eerste met 2 punten voorsprong op Southampton, wat vanavond op bezoek komt in Londen. Fijn team dat Arsenal, aangezien ze een shitload spelers hebben die je kan verkopen om leuk speelgoed binnen te halen.

Arsenal.png

Alaba komt binnen als Vanaken verkocht is. Dan ben ik wel klaar met het elftal qua aankopen.

Geplaatst

Als jullie zouden moeten kiezen tussen Barça en Real, wie zouden jullie dan kiezen? Irritant trouwens dat ze de hele tijd bezet zijn :-D