Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 71,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Midden volgende week zouden ze fantasy competities eindelijk terugkomen. Hopelijk maken ze het dan niet bosscoin afhankelijk.

• Dat maakt in OSM niet zoveel uit. Had gaat om de kwaliteit die de speler bezit. Keeper = Keepen, Verdediger = verdedigen, middenveld = het gemiddelde van verdedigen en aanvallen en aanvaller = aanvall

• Eindelijk m'n eerste Winners League gewonnen gisteravond.

Geplaatst

Berichtje van Kyrill gehad.

Na dit seizoen gaat ie een comp in Duitsland starten, hij neemt Wolfsburg. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Of jullie (weer) mee willen doen dussss.

Geplaatst

Ik doe mee (y)

Overigens denk ik dat iedereen dat berichtje heeft gehad, ik in ieder geval wel ;)

Geplaatst

Iemand mee in competitie op OSM in Argentijnse competitie? De naam van de league is 'Argentinie'

Wil wat concurrentie..

Geplaatst

w004l1.png

Dat ik hier niet gewoon kampioen speel snap ik echt niet...

Geplaatst

rk77mu.png

M'n eerste seizoen OSM.... Wat een makkelijk spel is dit zeg. En wat geef ik hier toch weer blijk van m'n tactische superioriteit. 25 wedstrijden, 75 punten, 87 doelpunten voor, 2 tegen...

Bekerfinale makkelijk gehaald. Straks tegen PSV in die finale dan maar eens een keer een trainingskamp inzetten.

Geplaatst
M'n eerste seizoen OSM.... Wat een makkelijk spel is dit zeg. En wat geef ik hier toch weer blijk van m'n tactische superioriteit. 25 wedstrijden, 75 punten, 87 doelpunten voor, 2 tegen...

Bekerfinale makkelijk gehaald. Straks tegen PSV in die finale dan maar eens een keer een trainingskamp inzetten.

Asset Management toegepast in OSM? Zonder dollen: keurig! Mag toch hopen met een nummer zes, hè. Aankopen?

Geplaatst

Inmiddels 464e van Nederland na het kampioenschap met Orlando City. Thanks to John. [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION] Helaas weinig tegenstand in de competitie. Zeer weinig.

561f944bcfb36-Schermafbeelding_2015-10-15_om_13.54.30.png

561f9473aff7e-Schermafbeelding_2015-10-15_om_13.54.39.png

Laatste zes seizoenen (+ beste vijf):

561f949bc574f-Schermafbeelding_2015-10-15_om_13.55.02.png

Geplaatst
Welk team zou je aanraden in de MLS? Orlando dus?

Ik vergelijk altijd de totale team waardes van clubs. Orlando heeft een vrij goed team voor prognose tien (nu dertien). Na de update zou ik voor Toronto FC gaan. ;)

Geplaatst

xlii9t.png

Met Watford (doelstelling 14) momenteel met nog twee matchen te gaan 5de plaats. Is toch een goeie prestatie denk ik..

TEAM:

egvbkk.png

Geplaatst

Probeer de aanval- en verdedigingstats dichter bij elkaar te houden. Dus niet twee spitsen van 71 en 86 in de basis, maar 79 en 80 bijvoorbeeld. Werkt beter. Kan je checken bij Team > Selectie > Team statistieken > Selectie statistieken.