Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[MENTION=17281]Fabian.[/MENTION];

Bilbao is niet iemand van hier ;) Een oud crew lid van mij :)

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 72k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Midden volgende week zouden ze fantasy competities eindelijk terugkomen. Hopelijk maken ze het dan niet bosscoin afhankelijk.

• Dat maakt in OSM niet zoveel uit. Had gaat om de kwaliteit die de speler bezit. Keeper = Keepen, Verdediger = verdedigen, middenveld = het gemiddelde van verdedigen en aanvallen en aanvaller = aanvall

• Eindelijk m'n eerste Winners League gewonnen gisteravond.

Geplaatst

Dit seizoen helaas 2e doelstelling was weliswaar 12e. Op de essentiële momenten vergeten trainingskampen in te zetten.

31456l5.png

33eog1w.png

[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; hoe ga jij met je huidige 5-2-3 tactiek? Ik wil hem eventueel ook wel voor je testen met een lagere doelstelling.

Geplaatst

Seizoen met Bursaspor op mijn hoofdaccount zit erop. Kampioen geworden en bekerfinale verloren door de onderstaande penaltyreeks.

56439de8f3ce4-selectiebursa.png

56439e367bf88-eindstandbursaspor.png

56439e4a371f1-penaltyreeks.png

Geplaatst

Huh, op mijn hoofdaccount ben ik ineens manager van Galatasary en moderator van een competitie. Hoe kan dit?

Geplaatst
Huh, op mijn hoofdaccount ben ik ineens manager van Galatasary en moderator van een competitie. Hoe kan dit?

Dan is de andere premium member vertrokken en was er geen nieuw land ingesteld waardoor je nu weer in Turkije zit ;)?

Dat denk ik tenminste...

Als 1 ieamnd met Premium weggaat wordt de ander die Premium is automatisch nieuwe moderator...

Geplaatst
Dan is de andere premium member vertrokken en was er geen nieuw land ingesteld waardoor je nu weer in Turkije zit ;)?

Dat denk ik tenminste...

Als 1 ieamnd met Premium weggaat wordt de ander die Premium is automatisch nieuwe moderator...

Thanks, mooi kut. Zit ik hier met mijn doelstelling 1 Galatasaray. Krijg ik die dan ook automatisch toegewezen?

Geplaatst
Thanks, mooi kut. Zit ik hier met mijn doelstelling 1 Galatasaray. Krijg ik die dan ook automatisch toegewezen?

Ja. Je kan beste een judge vragen om je te kicken...Maar je moet daarvoor eerst competitie opengooien hopen dat iig 1 iemand joint of meerdere een van hun mod maken en dan vragen of een judge jouw kan verwijderen. 1 judge die ik ken die dat kan doen is Frank de Manager.

My pleasure :)

Geplaatst
Ja. Je kan beste een judge vragen om je te kicken...Maar je moet daarvoor eerst competitie opengooien hopen dat iig 1 iemand joint of meerdere een van hun mod maken en dan vragen of een judge jouw kan verwijderen. 1 judge die ik ken die dat kan doen is Frank de Manager.

My pleasure :)

Nja, speel anders dit seizoen wel even uit. Geen probleem, even kijken of ik met DS1 ook kan domineren. Hoe kan ik dit het beste aanpakken aan het einde van het seizoen, dat ik geen eigen competitie meer heb?

Geplaatst

Busquets nu voor 18.3 miljoen te koop das maar liefst 1.8 miljoen onder zijn waarde!! Wees er snel bij OP=OP [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; [MENTION=385]Alovenac[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; [MENTION=3933]Bruins[/MENTION];

Geplaatst

Vandaag ook maar weer is een accountje gemaakt nadat ik jaren geleden dit gespeeld heb! Iemand nog een leuke tactiek voor DS 1 club? Ben chelsea namelijk.

Geplaatst

Wat zijn jullie ervaringen met het spelen op 'extreem'? Ik speel deze speelronde uit bij een directe concurrent, scheidsrechter is een 2. Mijn tegenstander gaat hoogstwaarschijnlijk agressief spelen.

Is het verstandig om op extreem te spelen?

Geplaatst

Vd3SicP.jpg[/img]

Kanari Centrifuge League 4B was 9e geworden met DS10 en gewoon 5 TK tegen gekregen :r Alleen Sunderland, Swansea en Chelsea hadden meer tegen...

[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];

Hoeveel managerpunten heeft het je opgeleverd? Wel jammer zo weinig manager bestuurde teams ;) :(

Vandaag ook maar weer is een accountje gemaakt nadat ik jaren geleden dit gespeeld heb! Iemand nog een leuke tactiek voor DS 1 club? Ben chelsea namelijk.

4-3-3 A/B of 3-4-3 A/B zoek de vleugels/hoog baltempo/hoge pressie etc

Wat zijn jullie ervaringen met het spelen op 'extreem'? Ik speel deze speelronde uit bij een directe concurrent, scheidsrechter is een 2. Mijn tegenstander gaat hoogstwaarschijnlijk agressief spelen.

Is het verstandig om op extreem te spelen?

Dat je veel blessures oploopt. Maar als je dat kan opvangen zou ik het gewoon doen :)

Geplaatst

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Uiteindelijk toch maar voor hard gekozen en het heeft me een minimale 0-1 overwinning opgeleverd gelukkig haha. Erg mooi team bij elkaar gehaald met Palace (y)

Geplaatst
[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Hoeveel managerpunten heeft het je opgeleverd? Wel jammer zo weinig manager bestuurde teams ;) :(

Bizar weinig, inderdaad. Zonde. Zit nu op de 3501 punten met nog vier wedstrijden te gaan plus de bekerfinale.

Geplaatst

Net ook maar even premium gekocht, en oo m'n subs kleine clubs gekozen. Kan iemand me leuke tactieken pm'en voor Leicester, Werder Bremen en NEC. 451 ofzo?

Geplaatst
Hoppa, ongeslagen kampioen met Athletic Bilbao :)

Nice!! Hoeveel managers in je competitie op laatste speeldag, hoeveel managerpunten? En screentje van je team... :D

Geplaatst

Ik snap hier helemaal niks van, heb op mijn hoofdaccount en alle drie de subs de scout gebruikt. Met de info van de scoutlijst. Geen enkele scout komt terug met een speler.