Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 71,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Midden volgende week zouden ze fantasy competities eindelijk terugkomen. Hopelijk maken ze het dan niet bosscoin afhankelijk.

• Dat maakt in OSM niet zoveel uit. Had gaat om de kwaliteit die de speler bezit. Keeper = Keepen, Verdediger = verdedigen, middenveld = het gemiddelde van verdedigen en aanvallen en aanvaller = aanvall

• Eindelijk m'n eerste Winners League gewonnen gisteravond.

Geplaatst

Mijn 1e match ermee helaas 0-0 thuis tegen nummer 16 Twente met 7 tegen 13 schoten... Twente speelde 4-5-1...

Geplaatst
Hehe ik zet hem wel gewoon hier neer. Speel 433B

2hrofpx.png

Wilde eigenlijk net stoppen, maar misschien toch nog ff een seizoentje eraan knopen dan.

Geplaatst

Wie heeft er club slot vrij en wil vanaf vanavond meedoen met mij in Oostenrijk 2 :)?

Geplaatst
Ik doe met je mee. [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];

Top Marvin, thnx!! Kan zoeken op Glennevire als vriend toevoegen en dan op mijn clubslot 1 Oostenrijk 2. Wat is jouw managernaam voeg ik jouw toe en nodig ik je uit :)

Geplaatst
Ik ga ook stoppen na deze seizoenen, het is te saai die nieuwe update en te veeleisend van je tijd...

Wat vind je precies saai? :)

Wilde eigenlijk net stoppen, maar misschien toch nog ff een seizoentje eraan knopen dan.

Waarom zou jij willen stoppen? :)

Geplaatst

Elke dag wel 20 errors krijg of meer? Website heel vaak pas bij 2e of 3e keer laadt?

Geplaatst

Die app loopt zo vaak vast en sluit zo vaak uit zichzelf af dat je er echt niet goed van word

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Hehe ik zet hem wel gewoon hier neer. Speel 433B

2hrofpx.png

Tactiek werkt prima met Celta de Vigo. Van de eerste 5 wedstrijden verloor ik er 3 met mijn eerdere tactiek. Sinds ik deze tactiek gebruik alleen maar winst en geen tegendoelpunten meer.

Wat is je managersaam ben benieuwd naar je team?

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; kan ik trouwens mijn managernaam veranderen op OSM?

Geplaatst

Goed om te horen. M'n seizoen is inmiddels afgelopen en heb op dit moment nog even geen trek om aan een nieuwe club te beginnen.

Geplaatst

De laatste tijd gaat de app veel beter hier, ik blijf nog wel actief in competities met logo's denk ik, die fake logo's zijn best lelijk. De website mag nu ook wel geupdate worden maar daar zit ik toch bijna nooit meer op.

Geplaatst

De koek is gewoon een beetje op. Snelheid is voor mij ook uit het spel zo maar vooral vind ik het na 9 jaar ofzo wel mooi geweest.

Geplaatst

Met 2.0 voelde het ook allemaal niet zo geforceerd. Je kon gewoon een kwartiertje voor de wedstrijd werd gespeeld nog even snel je opstelling maken en spelers naar de dokter of jurist sturen. Op het moment moet er gewoon té veel tijd ingestoken worden om je team een beetje op orde te krijgen. De charme van 2.0 vond ik altijd de transfers, dat is op dit moment niet meer waar ik veel plezier uit haal. Het kost allemaal net een beetje teveel moeite. De huidige layout(mooie graphics, dat moet gezegd worden!), met de gameplay, uitsluiting van BossCoins en de (originele) opties van 2.0 zou mij wel weer het plezier teruggeven! [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];

Geplaatst

Bezig om de wereldkaart vol te spelen. Nu voornamelijk in Afrika bezig.

Kampioenschap in Zuid-Afrika en de dubbel in Angola.

Geplaatst

[MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; ik ga je tacktiek ook ff testen in Egypte

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; wanneer komt de fantasy league weer terug?

Geplaatst

Na de nieuwe versie OSM weer opnieuw opgepakt. Met Barcelona gespeeld en daarmee letterlijk alles gewonnen. Teamwaarde van 600 miljoen, viel redelijk tegen nog. Eens kijken of ik nog een seizoen ga spelen of niet.

Geplaatst
[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; wanneer komt de fantasy league weer terug?

Zou nog eventjes kunnen duren. Heb geduld plz. Ik wil het ook graag snel terug. :)

Komen er nog logo's voor andere competities?

Ja, we zijn in onderhandeling met andere competities.

Elke dag wel 20 errors krijg of meer? Website heel vaak pas bij 2e of 3e keer laadt?

Die app loopt zo vaak vast en sluit zo vaak uit zichzelf af dat je er echt niet goed van wordt

Ja, bugs. Zijn we volop aan het fixen. De performance is nu 2 tot 3x zo goed geworden. Al die andere bugs zijn we nu ook keihard mee bezig. Ik snap wat jullie bedoelen. Ik heb er zelf ook last van. Komt goed iig. :D

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; kan ik trouwens mijn managernaam veranderen op OSM?

Nee. :)

Na de nieuwe versie OSM weer opnieuw opgepakt. Met Barcelona gespeeld en daarmee letterlijk alles gewonnen. Teamwaarde van 600 miljoen, viel redelijk tegen nog. Eens kijken of ik nog een seizoen ga spelen of niet.

Wel doen man. Gewoon doorgaan. Wat houd je tegen?

De koek is gewoon een beetje op. Snelheid is voor mij ook uit het spel zo maar vooral vind ik het na 9 jaar ofzo wel mooi geweest.

Kun je uitleggen waarom de snelheid voor jou uit het spel is?

Geplaatst
Wel doen man. Gewoon doorgaan. Wat houd je tegen?

Niet veel haha. Zal binnenkort even kijken :)