Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hmm ja dat kan ook, moet je maar net de tijd voor hebben.

Ik heb het ook weer ff opgepakt. Op m'n 3 subbaccounts ga ik aan kop, op m'n HA helaas pas 7e (is ook het doel, dus het valt mee maar ben niet tevreden obviously).

nmfhnd.png

2dbts42.png

2yy9yqw.png

bewerkt door Justin

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 71,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Midden volgende week zouden ze fantasy competities eindelijk terugkomen. Hopelijk maken ze het dan niet bosscoin afhankelijk.

• Dat maakt in OSM niet zoveel uit. Had gaat om de kwaliteit die de speler bezit. Keeper = Keepen, Verdediger = verdedigen, middenveld = het gemiddelde van verdedigen en aanvallen en aanvaller = aanvall

• Eindelijk m'n eerste Winners League gewonnen gisteravond.

Geplaatst

Ja dat doel had ik ooit ook, maar toen was de puntentelling nog anders en bleven al je punten bewaard. Toen kwam je veel lastiger omhoog. Ben gestrand rond plek 200 uiteindelijk noen ik er mee kapte.

Geplaatst
Krijg de laatste tijd weer ziek veel boden op spelers. Zo'n tien á vijftien per dag..?

Moet je competitie joinen met vrijwel geen cpu teams :)

Geplaatst

Moet je competitie joinen met vrijwel geen cpu teams :)

Ik kijk gewoon welke club er vrij is en die pak ik. Kijk nooit naar de competitie zelf qua users.

Geplaatst
[quote name='Sacioli']@Kyrill Tips voor een tactiekje voor een Australische club dat 7e moet eindigen?[/QUOTE] 451/4231 verdedigend/neutraal, afwachtende pressie en balbezit.
Geplaatst
Er zijn echt zowat nooit meer top teams vrij he. :cab:

Je kan gewoon zelf een competitie aanmaken en elk team kiezen wat je wil :cab:

Geplaatst
Ja dan zit je weer in zo'n lege competitie te spelen zometeen..

Al je vrienden uitnodigen, whatsappen , smsenzo. Je hebt toch wel meer dan 1 vriend :P?

Geplaatst

Al je vrienden uitnodigen, whatsappen , smsenzo. Je hebt toch wel meer dan 1 vriend :P?

Die spelen geen OSM joh.

Geplaatst
[img]http://i.imgur.com/u0A4EAG.jpg[/img] De dubbel gewonnen met nog 6 andere managers erbij. In totaal 21 winst 1 gelijk 0 verlies in de competitie. 4810 managerpunten waarmee ik nu naar plek 143 ben gestegen in de ranking :) @Thierryvane Van de top 20 hoogst gerate spelers in de competitie zijn de eerste 16 van mijn team :)
Geplaatst
En hoeveel euro (en dus bosscoins...) zit er per competitie in je team? ;)

Ik ontving hier 120 bosscoins voor ;) Gemiddeld over 4 slots en team 40 bosscoins per dag. Alleen al scouten is scouten is 15 BC per speler dus dat probeer ik zo min mogelijk te doen. Ik speel ook Crew Cup Europa League waarmee we nu op promotie staan om de Champions League en speel crewcompetitie waar ziek veel concurrentie is en ook Looking for Silverware Duo Cup daar spelen heel veel top 100 managers aan mee en beter. Helaas sta daar nu laatste vanwege 2 uitnederlageb op rij. Maar 3200 bosscoins ongeveer 3 maanden meegedaan. Scheelt dat in grote competities na tijdje niks meer te scouten is en transferlijst gelukkig wel goed is. Maar op HA kon je ook voor 16 bosscoins training versnelling maar heb dat nooit gedaan. T is voor 95% gewoon heeel veel transfers doen.

Geplaatst

Seizoen in Denemarken zit er weer op. 2e geworden achter Midtjylland maar wel de beker gewonnen. Niet heel erg moeilijk in een competitie met 3 man. Nu weer even een break.

Geplaatst

Ik ontving hier 120 bosscoins voor ;) Gemiddeld over 4 slots en team 40 bosscoins per dag. Alleen al scouten is scouten is 15 BC per speler dus dat probeer ik zo min mogelijk te doen. Ik speel ook Crew Cup Europa League waarmee we nu op promotie staan om de Champions League en speel crewcompetitie waar ziek veel concurrentie is en ook Looking for Silverware Duo Cup daar spelen heel veel top 100 managers aan mee en beter. Helaas sta daar nu laatste vanwege 2 uitnederlageb op rij. Maar 3200 bosscoins ongeveer 3 maanden meegedaan. Scheelt dat in grote competities na tijdje niks meer te scouten is en transferlijst gelukkig wel goed is. Maar op HA kon je ook voor 16 bosscoins training versnelling maar heb dat nooit gedaan. T is voor 95% gewoon heeel veel transfers doen.

Ik bedoel te zeggen dat jij euro's in je team pompt. Daar doe ik niet aan. Speel het liever 'fair'.

Geplaatst

Ik bedoel te zeggen dat jij euro's in je team pompt. Daar doe ik niet aan. Speel het liever 'fair'.

Uhmm nee dat doe ik dus niet. Ik pomp geen ''euro's'' in me team. Ik speel gewoon normaal zoals iedereen het doet op top niveau ;) Euro's in me team pompen is als ik alles versneld ga doe zoals trainen en stadion uitbreiden ;) Scouten is helemaal geen euro's in pompen. Ik speel dus echt wel fair, wat een onzin dit.

Geplaatst
[quote name='Kyrill'][img]http://i.imgur.com/u0A4EAG.jpg[/img] De dubbel gewonnen met nog 6 andere managers erbij. In totaal 21 winst 1 gelijk 0 verlies in de competitie. 4810 managerpunten waarmee ik nu naar plek 143 ben gestegen in de ranking :) @Thierryvane Van de top 20 hoogst gerate spelers in de competitie zijn de eerste 16 van mijn team :)[/QUOTE] En die managers maar slaag geven in de beker :cab::P