Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

faab5bc9f2c21aed3bf10ed4e4960ce8.png

Zelfs met 6x eenrichtingsbaan(de rechte strepen en de eerste weg na de brug) lukt t ze om vast te lopen bij een inwonersaantal van geen eens 5k. Kan t daarboven aan de snelweg verbinden, maar ben nog te bang, dat t goedlopende noorden ook chaos wordt.

• Antwoorden 549
  • Weergaven 34,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Cities Skylines II confirmed.    https://store.steampowered.com/app/94923    

• Geduld is denk ik het belangrijkste, het is namelijk niet al te moeilijk om een stad draaiende te krijgen. Je moet alleen niet alles geweldig willen hebben, dat komt later wel. Geef een youtube tutori

• Richarð.
    Richarð.

Als je op Steam gewoon het spel koopt, kan je het testen en als je pc het niet aankan of niet bevalt, kan je hem gewoon refunden. Zolang je maar niet meer dan twee uur gespeeld hebt (genoeg om te test

Geplaatst

Valt mee toch. Betekent gewoon dat het druk is, hoeft niet per se vast te staan. Is niet gek bij kruisingen op belangrijke punten. Alles van boven en links moeten naar de snelweg. Daar is één weg naartoe. Je kan er een afslag neerzetten en dan een heavy traffic ban zodat de residentials de afslag kunnen nemen maar het vrachtverkeer e.d via de al bestaande afslag moeten.

Geplaatst

Rood betekent niet altijd dat het vast staat. Kan gewoon druk zijn en goed lopen. Ik heb ook meerdere wegen die wat rood zijn, maar het staat nooit vast. :)

Geplaatst

Pff dit ziet er zo nice uit allemaal. ;c Ben al weken naar filmpjes aan het kijken maar kan het zelf helaas niet spelen op mijn laptop. Zelfs de laagste grafische instellingen kan ik niet handelen.

Geplaatst
Pff dit ziet er zo nice uit allemaal. ;c Ben al weken naar filmpjes aan het kijken maar kan het zelf helaas niet spelen op mijn laptop. Zelfs de laagste grafische instellingen kan ik niet handelen.

Idem ja :D

Geplaatst

Het hoeft niet aan je kaart te liggen he, spel is alleen voor 64bit. En daar gaan een hoop de fout in.

Ik weet niet, heb zoveel goede ideën maar zodra ik speel wordt het toch allemaal weer wat standaard en ben ik al weer snel uitgekeken. :(

Geplaatst

Heb het spel ook sinds kort in bezit. Was begonnen met een stad, zag er op zich wel redelijk uit maar ineens werd iedereen ziek. Dus ik probeerde nog met ziekenhuizen en dergelijke en toen gingen ze allemaal dood. Lag niet aan de waterleiding want die was nog gewoon schoon volgens het plaatje. Dus wat nou de oorzaak was zou ik niet weten. Zijn er nog mensen met tips wanneer dit nogmaals gebeurt en wat de beste manieren zijn om je stad op te bouwen?

Geplaatst

14juo7d.png

Gisteren maar eens opnieuw begonnen met een map van Londen. Heb me eindelijk een beetje kunnen afzetten van het tekenen van rechte lijnen en kies nu voor wat meer variatie. In het highland district ligt een hele olie te wachten, ga waarschijnlijk die richting heen bouwen nu.

Geplaatst

Hoe krijgen jullie allemaal van die strakke wijken? Als ik een snelweg of iets heb en wil aan beide kanten een vertakking krijg ik ze nooit aan beide kanten gelijk.

Geplaatst

Cities: Skylines

Hoe krijgen jullie allemaal van die strakke wijken? Als ik een snelweg of iets heb en wil aan beide kanten een vertakking krijg ik ze nooit aan beide kanten gelijk.

Je kan het tellen adhv de kleine blauwe lijntjes die je krijgt bij het tekenen van een weg. Snap-tool kan je aanzetten zodat de wegen nagenoeg recht op de hoofdweg oid blijven staan

Geplaatst

*Bump*

Na aanleiding van een video waarbij een snelweg rotonde op hoogte gezien te hebben had ik weer beetje zin om te spelen, Dit is puur een test met een asset die ik gemaakt had. Daarbij is die chaos die je ziet het centrale punt om het verkeer te verdelen op de map. De snelweg die van beide kanten naar dit knooppunt leidt zorgt voor de mensen, en ik heb ervoor gezorgd dat die mensen naar de plekken kunnen die zij willen, daarbij zijn bijna geen kruisingen gebruikt (wederom test). Tot nu toe houdt dit knooppunt zich met gemakt staande ook al krijg ik af en toe wat rode gedeeltes. Ik heb wel traffic manager gebruikt om de lanes aan te passen.

Snelweg is dus een loop die beide snelwegen verbind, als dit enigzins logisch klinkt :P, de huizen in de achtergrond is 1 grote lange 2baans èènrichtinsweg die eigenlijk puur is aangelegd om zoveel mogelijk verkeer te creeëren aan 1 kant om te testen. Ik heb nu 5 gebieden verbonden. (nog lang niet klaar maar dit alleen al kosten me enkele uren :P)

jB8zc0j.png

Just wanted to share :)

Geplaatst
Ziet er wel ontzettend lelijk uit, zeg. ;c

Ben het compleet met je eens ;) maar gaat me meer om de functie eerst, uiterlijk komt later wel. Ik wil eerst weten hoe het verkeer zich eigen gedraagt op zo'n druk knooppunt. (+ ik speel met graphics op low, anders is het niet te spelen voor me:( dus dat helpt ook niet .)

Geplaatst

Oke, het gaat nu een keer goed, nadat ik het spel al even niet gespeeld had..

Vraag is eigenlijk, wat nu? Laat hem sowieso lopen tot ik een miljoen euro's heb. Maar wat is dan het beste?

9ulq10.jpg

Geplaatst

Je creativiteit de vrije loop laten. Je zou wat leuks met dat meer kunnen doen. Infrastructuur verbeteren (zodra je stad groter wordt heb je bijv meer industrie nodig, en zoals dat er nu bij ligt kan dat wel een probleem worden). Een soort voorstadje kan je ook nog maken ergens.

Geplaatst
*Bump*

Na aanleiding van een video waarbij een snelweg rotonde op hoogte gezien te hebben had ik weer beetje zin om te spelen, Dit is puur een test met een asset die ik gemaakt had. Daarbij is die chaos die je ziet het centrale punt om het verkeer te verdelen op de map. De snelweg die van beide kanten naar dit knooppunt leidt zorgt voor de mensen, en ik heb ervoor gezorgd dat die mensen naar de plekken kunnen die zij willen, daarbij zijn bijna geen kruisingen gebruikt (wederom test). Tot nu toe houdt dit knooppunt zich met gemakt staande ook al krijg ik af en toe wat rode gedeeltes. Ik heb wel traffic manager gebruikt om de lanes aan te passen.

Snelweg is dus een loop die beide snelwegen verbind, als dit enigzins logisch klinkt :P, de huizen in de achtergrond is 1 grote lange 2baans èènrichtinsweg die eigenlijk puur is aangelegd om zoveel mogelijk verkeer te creeëren aan 1 kant om te testen. Ik heb nu 5 gebieden verbonden. (nog lang niet klaar maar dit alleen al kosten me enkele uren :P)

jB8zc0j.png

Just wanted to share :)

Je bent ziek hard geld aan het verliezen, vriend. En neem een PC uit deze eeuw ;)