Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zo gebeurd he, jammer. Die side missions heb ik ook nog niet allemaal gedaan, heb ook niet meer gespeeld sinds het verhaal uit was.
Vond het over het algemeen veel te makkelijk, die laatste grote missie ook :cab: Had ik wel wat lastiger verwacht eigenlijk
  • Antwoorden 201
  • Weergaven 9,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Daar gaan we mannen! Release in 2025.  

• Ik doe liever men eigen ding dan die missies zelf. Natuurlijk tussendoor moet ik ze doen maar ik ga liever ergens  zitten met mijn sniper hahaha.

• Kleine up want GTA 6 gaat officieel aangekondigd worden. Voor mij gaat dit een reden zijn om een PS5 te kopen waarschijnlijk. Begin december de trailer. Wordt sowieso de best verkochte game ooit. Miss

Geplaatst

Ik heb de ''Fleeca Job Finale'' gespeeld en dan zou je de armoured Kuruma moeten kunnen kopen maar ik zie 'm nergens staan.

Geplaatst
Ik heb de ''Fleeca Job Finale'' gespeeld en dan zou je de armoured Kuruma moeten kunnen kopen maar ik zie 'm nergens staan.

Je unlockt hem in de set-up daarvoor. Niet in de heistfinale.

Geplaatst

Zou bovenaan in die Luxury carlist moeten staan. Heb je een normale Kuruma en een Armored versie ervan.

Geplaatst
Je unlockt hem in de set-up daarvoor. Niet in de heistfinale.
Nee maar hij verdwijnt toch niet als je de heist finale hebt gespeeld?
Geplaatst
Nee maar hij verdwijnt toch niet als je de heist finale hebt gespeeld?

Nee, niet dat ik weet. Maar als jij alleen de heist finale van de Fleeca Job hebt gespeeld unlock je hem niet. Dat bedoelde ik eigenlijk.

Geplaatst
Nee, niet dat ik weet. Maar als jij alleen de heist finale van de Fleeca Job hebt gespeeld unlock je hem niet. Dat bedoelde ik eigenlijk.
Nee oke, maar ik heb de gehele Fleeca heist gespeeld.
Geplaatst

Ik heb al een tijdje GTA V nu op de PS4 en ben helemaal vergeten te melden dat ik kan spelen. Duurt echter wel teringlang om mensen te vinden voor heists als je geen matties hebt. Wat zeggen jullie ervan [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION];

Geplaatst

Ja komt omdat echte bazen Project Cars spelen en GTA Online met die Heists eigenlijk een open kans hebben gemist door megaveel content toe te voegen. Maar goed, misschien op een regenachtige dag dat ik em er weer in prop.

Geplaatst

Oke broeder, mention mij de volgende keer en als ik dan thuis ben, kom ik online voor je :). Ga ik je gewoon even door de Online gedeeltes loodsen. Met als klap op de vuurpijl dat we heists gaan doen. [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; hebben er dan ook wel zin in.

Geplaatst

Ook al tijden geen GTA gespeeld. Nog wat nieuws erbij gekomen na die heists? Heb niet al te lang geleden FIFA gekocht, dus daar nu verslaafd aan :)

Geplaatst

Hoi, wellicht dat ik nog maar de enige ben die GTA v speelt op de PS3. Maar ben laatst een beetje met die creator bezig om wat grappige dingen te maken. Alleen lukt het mij niet om bepaalde dingen te stacken? Iemand hier die daarbij kan helpen? Alle online tutorials die ik kan vinden werken niet bij mij en lijken ook allemaal meer dan een jaar oud...

Geplaatst
In voor wat potjes slasher en dan NBA?

Na Italië-Spanje kan ik wel en misschien ook nog wel na Engeland-IJsland