Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 125,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kijk een serie over een onhandig persoon die constant aandacht wil krijgen en alle situaties naar zichzelf toe trekt, vaak ten koste van anderen. Zijn egocentrisme is echter ook aandoenlijk.  

• Ja, heel vroeger, maar dat was nog op 480p. 

• Dan ken je deze klassieker ook wel 

Geplaatst

Zo. Atypical afgerond met mijn vriendin, zelf nog 1 aflevering Sunderland te gaan en dan kunnen we weet wat nieuws beginnen. Witcher nog steeds niet gezien, dus die staat bij mij bovenaan.. of de vrouw des huizes er net zo overdenkt is de vraag ?

Geplaatst

Tijdens deze wielrenloze periode in één ruk de miniserie el dia menos pensado gekeken. Leuke inkijk in het seizoen van Movistar. Eerste aflevering vond ik rommelig, daarna wel leuk.

Geplaatst
Op 16-4-2020 om 15:35 zei 007mark:

Tijdens deze wielrenloze periode in één ruk de miniserie el dia menos pensado gekeken. Leuke inkijk in het seizoen van Movistar. Eerste aflevering vond ik rommelig, daarna wel leuk.

Vond het ook wel het kijken waard, maar niet heel veel meer dan dat.

Seizoen drie van 'Babylon Berlin' is blijkbaar al een tijdje uit; helemaal gemist. Dit weekend denk ik alvast een start maken. 

Geplaatst

Precies ja.

Hier vandaag in 1 keer After Life S2 gekeken. Heb bij vlagen wel weer goed gelachen. 

Geplaatst

En gister in één zit (naja liggend) gekeken naar The English Game. Voor iedereen die van voetbal houd wel leuk denk ik. 

Geplaatst

Gisteren El Dragon seizoen 2 afgekeken. Seizoen 1 had 30 afleveringen en Seizoen 2 had er zelfs 44. Wel een lange zit, maar eindelijk is deze serie afgelopen. 

Geplaatst
15 uur geleden zei delichris:

Gisteren El Dragon seizoen 2 afgekeken. Seizoen 1 had 30 afleveringen en Seizoen 2 had er zelfs 44. Wel een lange zit, maar eindelijk is deze serie afgelopen. 

Ik ben hier aan begonnen maar moet dan wel mijn telefoon wegleggen als ik aan het kijken ben. Anders heeft het geen zin :-D

Geplaatst
14 minuten geleden zei sennid:

Ik ben hier aan begonnen maar moet dan wel mijn telefoon wegleggen als ik aan het kijken ben. Anders heeft het geen zin :-D

Klopt. Allemaal Mexicaans. Seizoen 1 was wel slecht, maar je moet het wel afkijken vindt ik, want hij wordt pas in seizoen 2 spannend.

Geplaatst
3 uur geleden zei delichris:

Ik ben nu bezig met The Last Dance. Een docu over de Chicago Bulls. Zeker een aanrader.

Ik ook. Wel balen dat je een week op nieuwe afleveringen moet wachten. Zijn we helemaal niet meer gewend joh! 

Geplaatst
21 minuten geleden zei Jespresso:

Dit weekend De Twaalf in twee dagen afgekeken op Netflix. Belgische serie, echt heel goed.

Thanks voor de tip. Net even de trailer bekeken en ga er ook maar aan beginnen.

Geplaatst
Op 27-4-2020 om 11:14 zei delichris:

Klopt. Allemaal Mexicaans. Seizoen 1 was wel slecht, maar je moet het wel afkijken vindt ik, want hij wordt pas in seizoen 2 spannend.

tot nu vindt ik het nog leuk. Alleen jammer dat de ondertiteling best vaak wegvalt of dat er helemaal geen ondertiteling is bij een zin.

Geplaatst
3 uur geleden zei sennid:

tot nu vindt ik het nog leuk. Alleen jammer dat de ondertiteling best vaak wegvalt of dat er helemaal geen ondertiteling is bij een zin.

Daar had ik geen last van. Maar heb je al wat zitvlees gecreëerd?

Geplaatst
14 minuten geleden zei delichris:

Daar had ik geen last van. Maar heb je al wat zitvlees gecreëerd?

Dat had ik al. Zit nog 4 weken thuis dus kan in die weken nog genoeg zitten ;c

Geplaatst
Op 26-4-2020 om 11:56 zei 007mark:

En gister in één zit (naja liggend) gekeken naar The English Game. Voor iedereen die van voetbal houd wel leuk denk ik. 

Toch wel ja? Dan ga ik het ook maar eens aanzetten binnenkort. 

Geplaatst
17 minuten geleden zei Sophomore:

Toch wel ja? Dan ga ik het ook maar eens aanzetten binnenkort. 

Vond hem zelf wel tof, ja. Redelijk veel op waarheid gebasseerd ook.

Geplaatst
Op 27-4-2020 om 20:44 zei FlyD:

Iemand 21 Thunder al gezien? Is dat de moeite?

Het is wel geinig, maar absoluut niet hoogstaand