Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 125,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kijk een serie over een onhandig persoon die constant aandacht wil krijgen en alle situaties naar zichzelf toe trekt, vaak ten koste van anderen. Zijn egocentrisme is echter ook aandoenlijk.  

• Ja, heel vroeger, maar dat was nog op 480p. 

• Dan ken je deze klassieker ook wel 

Geplaatst
Moet er niet te veel van verwachten he. Ik vind het echt heel leuk om te zien, maar het is niet 'goed' ofso. Zou het etiket 'erg vermakelijk' op plakken ;c

Vind het inderdaad erg vermakelijk zeg, bedankt voor de tip! Wat is dat blonde meisje met dat Welsh achtige accent een schatje trouwens zeg.

Geplaatst
Vind het inderdaad erg vermakelijk zeg, bedankt voor de tip! Wat is dat blonde meisje met dat Welsh achtige accent een schatje trouwens zeg.

Josie

Afblijven begrepen :@ Wat een schatje idd

Geplaatst

Iemand die ZOO kijkt? komt elke maandag om 20.30 op SBS6.

Violent animal attacks upon humans are occurring all over the world. Jackson Oz, an American zoologist and his Kenyan friend, Abraham, a safari guide, as well as a Los Angeles reporter, a quirky veterinary pathologist, and a French intelligence agent all seek to investigate the mysterious pandemic as the attacks become more coordinated and ferocious.
Geplaatst

Net eerste twee afleveringen van Luther gekeken. Wilde eigenlijks Homeland kijken, maar dat hebben ze hier in Duitsland (hotel) blijkbaar niet.

Maar Luther begint wel vet, iemand anders dit gezien?

Geplaatst
Iemand die ZOO kijkt? komt elke maandag om 20.30 op SBS6.

Heb de eerste vier afleveringen gekeken. Wel vermakelijk moet ik zeggen.

Geplaatst

Zojuist seizoen 1 van Luther afgerond. Ging er supersnel doorheen,.ben.benieuwd naar het vervolg. Wel opvallend dat S2&3 minder afleveringen hebben.

Geplaatst

Nog iemand hier die One Tree Hill gezien heeft of momenteel aan het bekijken is? Heb de eerste 6 seizoenen gezien, zojuist aan de zevende begonnen.

[spoiler=Spoilers One Tree Hill seizoen 1 t/m 6]Zat de hele serie al te hopen op Lucas & Peyton en Nathan & Haley, was dan ook blij dat die uiteindelijk bij elkaar waren. Zat er echt helemaal in, heb in een ruime week 6 seizoenen gekeken en vond het echt een geweldige serie. Tot ik de eerste aflevering van seizoen 7 zag en op ging zoeken waar Lucas & Peyton waren. Lees ik spontaan dat die niet meer terugkeren ;e Serie draaide vooral om die 2 en heb dan ook het gevoel dat de laatste 3 seizoenen echt uitgemolken zijn. Echt enorm zonde, want het hele sfeertje was goed en de cast ook. Kon nog genoeg kanten op, maar nu vind ik er echt geen reet meer aan. Twijfel dan ook of dat ik verder moet kijken, aan de ene kant wil ik niet stoppen voordat ik de hele serie afgekeken heb, maar aan de andere kant wil ik zo een mooie serie niet verpesten door me 3 seizoenen lang kapot te gaan zitten vervelen. Kan me daar echt ziek druk om maken hè, als een serie/film een einde kent dat me niet bevalt of dat ze zoiets als dit gewoon keihard verneuken (naar mijn mening dan).

Geplaatst
Deze serie?

ZOOP_Cast_Sander_Jan_Klerk_Nicolette_van_Dam_B.jpg

Ken die 2 gasten in het midden totaal niet, Alwin staat hier ook niet op toch? Weet nog wel dat Elise altijd visioenen over hem had

Geplaatst

Ben eigenlijk op zoek naar series zoals Dexter, Breaking Bad, Hannibal. De spanning van het gepakt kunnen worden zeg maar. Iemand tips op dat gebied?

Geplaatst
  • Auteur

Wat bril zegt inderdaad, denk dat ik The Shield maar eens moet gaan herkijken. Geniale serie.

Geplaatst

Je kunt evt. Boardwalk Empire, The Sopranos of Il Capo dei Capi nog proberen; al vallen die niet helemaal in hetzelfde straatje. Die 'gepakt worden-spanning' zit daar echt een stuk minder in. Zijn allemaal wel de moeite waard tho.

Geplaatst

Mensen die hier Archer kennen? Volwassen animatieserie, afleveringen van 20', met heerlijk groffe humor.

Geplaatst
Mensen die hier Archer kennen? Volwassen animatieserie, afleveringen van 20', met heerlijk groffe humor.

Geweldig inderdaad.

Geplaatst

Fantastische humor inderdaad. Vind die moeder ook zo goed hé, de stem van Lucille in Arrested Development.

Heb er gelijk weer zin in, zo maar even een afleveringetje opzetten:D.