Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Mensen die hier Archer kennen? Volwassen animatieserie, afleveringen van 20', met heerlijk groffe humor.

Archer is echt te gek! Echt heerlijke personages.

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 125,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kijk een serie over een onhandig persoon die constant aandacht wil krijgen en alle situaties naar zichzelf toe trekt, vaak ten koste van anderen. Zijn egocentrisme is echter ook aandoenlijk.  

• Ja, heel vroeger, maar dat was nog op 480p. 

• Dan ken je deze klassieker ook wel 

Geplaatst
Nog mensen hier die The 100 kijken? Net het eerste seizoen afgerond, lekkere serie man :D

Oja, Eliza Taylor :love:

Ja hoor, heerlijke serie en heerlijke setting! Tweede seizoen vond ik wat minder maar nog wel leuk. Derde seizoen nu bezig :)

Geplaatst

Welk seizoen zit je? Nu bezig met episode 6 van seizoen 5, blijft heerlijke serie.

Geplaatst
Netjes, doen namelijk geruchten de ronde dat je die regelmatig overslaat.

Kijk nou maar gewoon eens Strike Back af, dan snap je waarom.

Geplaatst
Kijk nou maar gewoon eens Strike Back af, dan snap je waarom.

Al gezegd dat ik dat doe als jij seizoen 1 kijkt maar dat doe je niet :S En dan wel pretenderen dat je zo'n Strike Back-fan bent, bah bah.

Geplaatst

Nog iemand een serie waarbij ik direct de volgende aflevering wil zien? Lost en Prison Break waren er twee zulke series.

Geplaatst

Person of Interest en Banshee, twee van mijn absolute favorieten.

Zit nog bij aflevering 5 ofzo Ivoo, bevalt me echt zeer goed.

Geplaatst
Tweede seizoen The West Wing gekeken. Damn, wat een einde :< Heerlijke serie is het toch.

Staat ook nog op mijn to watch-lijstje

Geplaatst

Begonnen aan Kampen om Tungvannet.

Eigenlijk nog geen slecht begin, is wel meer een miniserie, zal proberen morgen en overmorgen de serie uit te kijken. Zes afleveringen van 45 min. Daarna ga ik Making a Murderer wellicht kijken. Ik ga ook de serie Gomorra volgen op NPO2. Daar wordt iedere donderdag ofzo een aflevering van uitgezonden, heb al 1 of 2 episodes opgepakt. Ga ik ook rustig mee beginnen, kijk toch nauwelijks TV (enkel wie is de mol volg ik)

EDIT: iemand deze serie al eens gezien? http://www.imdb.com/title/tt1909015/?ref_=fn_al_tt_1

bewerkt door Lakigigar

Geplaatst

[MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Vond het aardig, niet een absolute topper of zo.

Vanavond wel een lekker serieavondje: eerst Vinyl (nieuwe serie Scorsese) op HBO en dan American Crime Story op BBC2 :)

Geplaatst

Ik ben een beetje bang dat Vinyl teveel sex & drugs in zich heeft voor mij om het leuk te vinden, en te weinig muziek.

Geplaatst

Niels, heb jij Treme al gezien? Die serie zit echt vol met muziek/optredens en laat bovendien prachtig de problemen zie waar post-Katrina New Orleans mee worstelt. Al weet ik niet of het helemaal jouw muziekstijl is (voornamelijk Jazz en Blues).