Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Poh dat einde van S2 :<

Ep 11 was echt niet normaal, wil het niet spoilen dus kan er weinig over zeggen, maar dat is een van de beste episodes die ik ooit gezien heb. 12 ook sterk, maar in 11 komt alle buildup van heel Seizoen 2 en gedeeltelijk seizoen 1 samen.

En dan is populaire mening dat S3 en S4 nog beter zijn, been heel benieuwd.

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 125,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kijk een serie over een onhandig persoon die constant aandacht wil krijgen en alle situaties naar zichzelf toe trekt, vaak ten koste van anderen. Zijn egocentrisme is echter ook aandoenlijk.  

• Ja, heel vroeger, maar dat was nog op 480p. 

• Dan ken je deze klassieker ook wel 

Geplaatst
Op 29-1-2025 om 19:02 zei Sick Blik:

Poh dat einde van S2 :<

Ep 11 was echt niet normaal, wil het niet spoilen dus kan er weinig over zeggen, maar dat is een van de beste episodes die ik ooit gezien heb. 12 ook sterk, maar in 11 komt alle buildup van heel Seizoen 2 en gedeeltelijk seizoen 1 samen.

En dan is populaire mening dat S3 en S4 nog beter zijn, been heel benieuwd.

Veel plezier! In mijn herinnering was S2 de minst goede van alle seizoenen. Maar eigenlijk is het lang geleden genoeg om het allemaal nog een keer te kijken.

Geplaatst
Op 31-1-2025 om 14:16 zei delichris:

Ik ben nu The Nightagent seizoen 2 aan het kijken. Wat een gave serie is dit.

Op 4-2-2025 om 19:12 zei La Pulga:

Ook afgekeken, erg vermakelijk 

Ik sluit me hier bij aan, best redelijk na een paar afleveringen.

Geplaatst

Vandaag De F*ckulteit gebinged met mijn vriendin. Sterke serie waar langzaam maar zeker de verhaallijn scherper wordt, en op een goede manier het probleem rondom seksueel grensoverschrijdend gedrag zichtbaar wordt. Qua personages niet de meest diepgaande karakters voor de niet-hoofdpersonen, maar vind dat hier wel goed voor de focus op de kern van het verhaal gegeven het aantal afleveringen (3 uur in 6 afleveringen). Dikke aanrader.

Geplaatst

Cobra Kai

Was er eerst zeer terughoudend over. Is toch iets van de jaren eind 80 begin 90. Prima serie met helaas een feel good einde maar al met al wel een prima serie

Geplaatst

The Recruit S2

Vond seizoen 1 prima. Seizoen 2 begint eigenlijk ook goed, alleen die laatste twee aflevering zijn onthutsend. Vrees dan ook voor seizoen 3.

Geplaatst
1 uur geleden zei Bogatyr:

Was net The Sopranos aan het bekijken en zag plots @Urbeto voorbijkomen

IMG_1207.jpeg

Hahaha scherp hoor :D Is mij nooit opgevallen in de afleveringen die ik gezien heb. 

Geplaatst

The Wire gisteren afgerond. Ondanks dat seizoen 5 ietsje uit de toon viel in mijn ogen, was dit van begin tot eind genieten. Terecht dat deze serie zo geprezen is. Zoveel memorabele personages. Tragiek, veel kleine hints en dingetjes die continu gebeuren. Teveel goede dingen om nu uit de losse pols te beschrijven. Must watch tv.

Geplaatst

Iemand die Totenfrau kijkt?

Vandaag aflevering 1 van serie 2 gekeken. 

Ben benieuwd hoe de verhaallijn nu verder gaat.

De 1e serie vond ik een aanrader, bij de huidige 2e serie heb ik dat nog niet. 

Geplaatst

Heb er best een tijdje over gedaan, maar Californication is inmiddels afgekeken. De seizoenen 2, 3 en 4 zijn echt geniaal, ik moet je gelijk geven @bas huijsmans, maar daarna werd het langzaamaan wel een stukje minder. Seizoen 6 en 7 waren echt niet best meer, al hielden Hank en Charlie de serie nog wel wat in leven. Enfin, absoluut van genoten en overall toch wel een 8.5/10

Geplaatst

Vandaag heb ik Adolescence gebinged op Netflix. Een fenomenale miniserie en vooral aflevering 3, misschien wel de beste aflevering van een serie die ik ooit heb gezien. Subliem gefilmd en een indrukwekkend debuut voor de jonge Owen Cooper. Een absolute aanrader!

Geplaatst
Op 23-3-2025 om 14:07 zei Urbeto:

Heb er best een tijdje over gedaan, maar Californication is inmiddels afgekeken. De seizoenen 2, 3 en 4 zijn echt geniaal, ik moet je gelijk geven @bas huijsmans, maar daarna werd het langzaamaan wel een stukje minder. Seizoen 6 en 7 waren echt niet best meer, al hielden Hank en Charlie de serie nog wel wat in leven. Enfin, absoluut van genoten en overall toch wel een 8.5/10

Gisteravond ook maar eens aan begonnen; 24 uur later zit het eerste seizoen erop. Hank _O_

Geplaatst

Ben de originele Dragon Ball aan het kijken voor de eerste keer. Vrij vulgaire humor soms, maar echt veel vermakelijker dan verwacht. Dan wat meer serieuzer met Psycho Pass ernaast. Even kijken hoe lang ik over deze twee ga doen, maar wel al besloten dat Severance daarna de volgende wordt.

Geplaatst
7 uur geleden zei Sick Blik:

Ben de originele Dragon Ball aan het kijken voor de eerste keer. Vrij vulgaire humor soms, maar echt veel vermakelijker dan verwacht. 

Ah het beste deel van de franchise. Het begin is af en toe inderdaad cringe, maar ondanks dat het er enigszins in blijft wordt het beter.

Geplaatst
7 uur geleden zei Erwin.:

Ah het beste deel van de franchise. Het begin is af en toe inderdaad cringe, maar ondanks dat het er enigszins in blijft wordt het beter.

Dat belooft wat, want vind het tot nu erg leuk. Kid Goku is echt hilarisch.

Geplaatst
Op 25-3-2025 om 00:17 zei Tim&#x27;:

Vandaag heb ik Adolescence gebinged op Netflix. Een fenomenale miniserie en vooral aflevering 3, misschien wel de beste aflevering van een serie die ik ooit heb gezien. Subliem gefilmd en een indrukwekkend debuut voor de jonge Owen Cooper. Een absolute aanrader!

Wat een uitstekende tip. Net de eerste 2 afleveringen gezien, morgen de laatste 2. 

Geeft een goede inkijk in de wereld van de jeugd. Niet gebaseerd op een waar gebeurd verhaal maar het zou zomaar gebaseerd kunnen zijn op true crime. 

Geplaatst
Op 25-3-2025 om 00:17 zei Tim&#x27;:

Op 26-3-2025 om 21:33 zei Copywriter:

Wat een uitstekende tip. Net de eerste 2 afleveringen gezien, morgen de laatste 2. 

Geeft een goede inkijk in de wereld van de jeugd. Niet gebaseerd op een waar gebeurd verhaal maar het zou zomaar gebaseerd kunnen zijn op true crime. 

Na de vele positieve kritieken de afgelopen weken, heb ik het ook gekeken. Sluit mij volledig aan bij deze verhalen. Echt ijzersterk van Owen Cooper, maar vind Stephan Graham eigenlijk nog het beste. Vooral in die laatste aflevering.