Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vanavond begonnen met de serie Voetbalouders op Netflix. Sommige dingen zijn zo herkenbaar. Uiteraard enigszins aangedikt, maar spot on! :DW:

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 125,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kijk een serie over een onhandig persoon die constant aandacht wil krijgen en alle situaties naar zichzelf toe trekt, vaak ten koste van anderen. Zijn egocentrisme is echter ook aandoenlijk.  

• Ja, heel vroeger, maar dat was nog op 480p. 

• Dan ken je deze klassieker ook wel 

Geplaatst
9 uur geleden zei Geppiej:

Vanavond begonnen met de serie Voetbalouders op Netflix. Sommige dingen zijn zo herkenbaar. Uiteraard enigszins aangedikt, maar spot on! :DW:

Deze staat ook op mijn lijstje. Wel een aanrader dus.

Geplaatst

Ben nu 5 afleveringen onderweg in Severance. Maar het doet me nog niet zo heel erg veel. Ik ga seizoen 1 sowieso wel uitkijken en dan bepalen of ik verdere seizoenen nog wil bekijken.

Vooralsnog vind ik het erg veel opbouwen naar bepaalde reveals, maar dan zonder het gaandeweg interessant genoeg te houden. Misschien dat ik iets mis. Dat een serie traag is, maakt me niet eens echt uit. Men noemt The Wire traag, maar ik had er daar echt totaal geen last van.

Geplaatst
Op 16-5-2025 om 23:40 zei Geppiej:

Op 17-5-2025 om 09:30 zei delichris:

Deze staat ook op mijn lijstje. Wel een aanrader dus.

Inmiddels helemaal gekeken, mooi inderdaad :D

Geplaatst
4 uur geleden zei Tim':

Dan hebben jullie allemaal geen humor!!!1!!

En ik ook niet blijkbaar ;c

Haha die tweet zag ik inderdaad voorbijkomen toen ik op de helft van de afleveringen was. Alleen maar een bevestiging dat het wél leuk is, als de voetbalwereld het niets vind. Stiekem herkennen ze het juist heel erg en raakt het hun in de ziel.

Sjoerd overigens ook nog nooit kunnen betrappen op iets grappigs.

Geplaatst

The Studio op AppleTV gekeken. Helemaal mijn smaak dit :D Heerlijk snelle dialogen, veel lange camera shots en gewoon het reilen en zeilen binnen Hollywood is altijd een van mijn favoriete onderwerpen. De 2e aflevering en de laatste 2 zijn legendarisch, op naar seizoen 2. _O_ 

Geplaatst

American Manhunt: Osama Bin Laden

Zo, deze is goed gemaakt zeg. Te zien op Netflix. Vooral mensen die dicht betrokken zijn geweest in al die jaren bij het opsporen van Osama Bin Laden en de midie die hem vervolgens om het leven heeft gebracht. Spannend om te zien ook, en komt veel bij kijken.

9

Geplaatst

The Offer (2022): 9.5/10

Zo, dit was echt helemaal mijn ding. In The Offer volg je als kijker het reilen en zeilen omtrent het ontstaan van de eerste Godfather film. Centraal staat filmproducer Al Ruddy (Miles Teller) die vele belangen te behartigen heeft waarbij zowel het grote geld en de maffia te vriend gehouden moet worden. De cast is overwegend heel sterk, maar Matthew Goode als Paramount Pictures baas Robert Evans is écht fenomenaal. Kortom, mocht je van filmhistorie en de wandelgangen van Hollywood houden is dit een enorme aanrader. Hij valt nu nog kortstondig te bingen op SkyShowtime.

Geplaatst

Chicago series aan het kijken (Fire, PD, Med en Justice) in chronologische volgorde met wat uitstapjes naar Law & Order SVU.

Geplaatst

Heb het ooit een keer eerder gezien en wat vooral was blijven hangen was de mindere laatste seizoenen, maar wat zijn de eerste paar seizoenen van The Office goed zeg. Heb er binnen no-time alweer drie seizoenen doorheen gejaagd.

Geplaatst
5 uur geleden zei delichris:

Van de week Chicago PD seizoen 10 afgekeken. Dit blijft een geweldige serie.

Ik zit nu pas bij seizoen 3 maar wel vet om alles zo in volgorde te kijken. Ook de crossovers zijn leuk om te zien.

Geplaatst
21 minuten geleden zei sennid:

Ik zit nu pas bij seizoen 3 maar wel vet om alles zo in volgorde te kijken. Ook de crossovers zijn leuk om te zien.

Chicago Med vind ik persoonlijk niets aan.

Geplaatst
Zojuist zei delichris:

Chicago Med vind ik persoonlijk niets aan.

same. Hou niet zoveel van ziekenhuizen en operaties c Fire en PD zit toch meer verhaal in en persoonlijkheden waar je alle kanten mee op kan. Med is toch beperkt met alleen ziekenhuis scenes.

Maarja, Moet toch de boel op volgorde bekijken.

bewerkt door sennid

Geplaatst

image.png

Ik ben nu pas hier ergens halverwege @delichris Elk tablad heeft wel 50 tot 90 afleveringen c Ligt er net aan hoeveel crossovers er bij zitten van Law & Order. En er zit ergens 1 seizoen van Chicago Justice bij wat daarna weer gestopt is.

Geplaatst

Ben opzich wel opzoek naar een goede serie, heb er nu 3 geprobeerd maar na een kwartier afgezet omdat ik er niet lekker inkwam.

Geplaatst
10 uur geleden zei La Pulga:

Ben opzich wel opzoek naar een goede serie, heb er nu 3 geprobeerd maar na een kwartier afgezet omdat ik er niet lekker inkwam.

The Bear, White Lotus, The Law according to Lidia Poët

Geplaatst
11 uur geleden zei La Pulga:

Dark, Band of Brothers, The Office, True Detective, Fargo,

Geplaatst
16 uur geleden zei La Pulga:

Ozark, The Weel of Time, The Last of Us

Geplaatst
Op 28-6-2025 om 13:11 zei La Pulga:

Seizoen 3 van Squid Game is best leuk

Op 1-7-2025 om 21:04 zei La Pulga:

Als je Squid Game leuk vind dan is Alice in Borderland een goede (en betere) optie. Die al gezien?