Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Kijken er al mensen Bloodline?

Zag 'm van de week al langskomen op Netflix. Is het iets?

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 125,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kijk een serie over een onhandig persoon die constant aandacht wil krijgen en alle situaties naar zichzelf toe trekt, vaak ten koste van anderen. Zijn egocentrisme is echter ook aandoenlijk.  

• Ja, heel vroeger, maar dat was nog op 480p. 

• Dan ken je deze klassieker ook wel 

Geplaatst

Die nieuwe Nederlandse politie serie :r slechter dan slecht hoor. Overtreft echt alles

Geplaatst
Kijken er al mensen Bloodline?

Heb er wel goede dingen over gehoord. Denk dat ik die na Fargo seizoen 2 eens ga oppakken. :) Is het wat?

Geplaatst
Die nieuwe Nederlandse politie serie :r slechter dan slecht hoor. Overtreft echt alles

De Jacht ja :r:r:r Dat kan toch niet?

Geplaatst
De Jacht ja :r:r:r Dat kan toch niet?

Zou je denken inderdaad. Echt gieren gister toen ze die tekening met stokpoppetjes hadden en daardoor ook direct de dader.

Geplaatst
Dit forum begint echt FC Grammar Nazi's te worden :r

Football Club? En het is 'Nazis', zonder ' tussen de I en de S want je typt in het Engels.

Geplaatst
Komen de bokalen er weer aan?

Doet me nog steeds pijn dat jij hem toentertijd won, dus ik blijf er vol voor gaan tot ik hem een keer win ;)

Geplaatst

Zit er weer allemaal zand in jullie poesjes boys? :cab:

Geplaatst

Dat wil jij er wel uitlikken he :P

Geplaatst

Hoe kom je daar nou weer bij? Jij bent wel van het problemen zoeken om het problemen zoeken he?

Geplaatst
Hoe kom je daar nou weer bij? Jij bent wel van het problemen zoeken om het problemen zoeken he?

Echt he.

Geplaatst
Zag 'm van de week al langskomen op Netflix. Is het iets?

Vind het heel sterk, zou 'm iedereen aanraden die een beetje geduld heeft om die diepte in te gaan.

Tijd geleden een aflevering of zes volgehouden, maar het ging voor mij té traag.

Het is traag ja, je moet ook niet meerdere episodes achter elkaar kijken per se, maar de climax van seizoen 1 is goud en hoe ze in seizoen 2 doorgaan is vrij sterk, vind het een onderschatte serie!

Heb er wel goede dingen over gehoord. Denk dat ik die na Fargo seizoen 2 eens ga oppakken. :) Is het wat?

Si. Doen.

Ja ben bij S2 E4 vindt redelijk.

Waarom kijk je het dan nog? ;)

Geplaatst

Omdat redelijk voldoende of hoger is [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; ;)

Vind best interessant maar aantal anderen net iets meer.

Geplaatst
Dat wil jij er wel uitlikken he :P

Euhm ... nee misschien ook gewoon niet.

Geplaatst

Op Netflix mij eens aan het eerste seizoen van The 4400 gezet. Het is amper zes afleveringen, en toch was ik na de seizoensfinale verdomd teleurgesteld. Lachwekkende acteerprestaties, tenenkrommend slechte special effects (filter over dagopname zodat het lijkt op 's nachts, really?) en gewoon idioot geschreven personages. Ik ga er dan ook mee ophouden en mezelf niet verder frustreren. Tenzij het echt twintig keer beter wordt of zo. Kan iemand mij vertellen of het daadwerkelijk beter wordt?

Geplaatst
Op Netflix mij eens aan het eerste seizoen van The 4400 gezet. Het is amper zes afleveringen, en toch was ik na de seizoensfinale verdomd teleurgesteld. Lachwekkende acteerprestaties, tenenkrommend slechte special effects (filter over dagopname zodat het lijkt op 's nachts, really?) en gewoon idioot geschreven personages. Ik ga er dan ook mee ophouden en mezelf niet verder frustreren. Tenzij het echt twintig keer beter wordt of zo. Kan iemand mij vertellen of het daadwerkelijk beter wordt?

Ik vond The 4400 gewoon een leuke en vermakelijke serie hoor. Kan me ook niet herinneren dat de acteerprestaties en special effects zo slecht waren?

Geplaatst

Iemand al wat gezien van 11.22.63? Wordt al enkele weken op de maandagavond uitgezonden (en door mij opgenomen, moet het dus ook nog kijken) op FOX.