Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
3 uur geleden zei bril_idioot:

Heb je The Office UK gezien? Ik kan me namelijk voorstellen dat je David Brent: Life on the Road beter waardeert daarna.

Nee, niet gezien. Snapte inderdaad al dat het een vervolg was huhu.

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 125,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kijk een serie over een onhandig persoon die constant aandacht wil krijgen en alle situaties naar zichzelf toe trekt, vaak ten koste van anderen. Zijn egocentrisme is echter ook aandoenlijk.  

• Ja, heel vroeger, maar dat was nog op 480p. 

• Dan ken je deze klassieker ook wel 

Geplaatst

Begonnen aan Our Planet, Netflix's docuserie van de makiers van o.a Planet Earth. Wederom met David Attenborough. Man man, wat is dit weer bijzonder zeg. Echt elk shot is er een om in te lijsten. _O_ 

Geplaatst
Op 11-4-2019 om 18:10 zei Justin:

Begonnen aan Our Planet, Netflix's docuserie van de makiers van o.a Planet Earth. Wederom met David Attenborough. Man man, wat is dit weer bijzonder zeg. Echt elk shot is er een om in te lijsten. _O_ 

Ik zette het puur op omdat t natuurshit in HD was. Schalt opeens Attenborough uit m'n speakers... Toen ging de vlag uit hier hoor, wat een held.

Geplaatst
4 uur geleden zei bril_idioot:

Ik zette het puur op omdat t natuurshit in HD was. Schalt opeens Attenborough uit m'n speakers... Toen ging de vlag uit hier hoor, wat een held.

Blijft bizar hoe ze het toch steeds weer overtreffen hé. 

Geplaatst

Als 1 van de laatste op aarde begonnen aan Homeland. Al in 2e seizoen nu, maar vind het goed hoor.

Geplaatst
Op 14-4-2019 om 22:07 zei 007mark:

Als 1 van de laatste op aarde begonnen aan Homeland. Al in 2e seizoen nu, maar vind het goed hoor.

Wordt straks minder (blijft wel vermakelijk). Blijven volhouden, het meest recente seizoen is weer goed.

Geplaatst
Op 11-4-2019 om 18:10 zei Justin:

Ik vind het zo bijzonder dat je inmiddels tig natuur docu's gezien hebt in de laatste jaren..  En dan zit je hier naar te kijken en dan nog steeds valt je bek open van de idiote dingen die je ziet en de bizarre dingen die dieren toch kunnen doen... bizar!

Daarnaast begin gemaakt aan Black Summer op Netflix. Soort 28 Days later/World War Z achtig met hondsdolle zombies. Op zich gaaf, alleen de manier hoe ze de afleveringen presenteren irriteert een beetje. Een aflevering duurt 35-40 min en die delen ze op in korte hoofdstukken met een titel. Beetje overbodig. Maar verder wel interessant om het seizoen af te kijken.

Geplaatst

Gister is de eerste aflevering van seizoen 6 online gekomen op Netflix. Net gekeken, ben benieuwd naar de rest van het seizoen.

Geplaatst
36 minuten geleden zei 007mark:

Gister is de eerste aflevering van seizoen 6 online gekomen op Netflix. Net gekeken, ben benieuwd naar de rest van het seizoen.

Van? Homeland?

Geplaatst
11 minuten geleden zei Lazy:

Van? Homeland?

Ho, wel handig om te vermelden haha.

The 100.

Geplaatst

Nog nooit gezien. Is het wat?

zelf kwam ik er gisteren achter dat ik nog een half seizoen van vikings niets gezien heb ?

kortom; wat te doen dit weekend als de vrouw op vrijgezellenfeest is met vriendinnen ☺️

Geplaatst
Op 20-3-2019 om 09:53 zei Hwb:

Gisteren eerste aflevering van Killing Eve gezien. Bevalt erg goed.

Rest van seizoen 1 is ook prima te doen. Leuke, verrassend lichte serie over een soort huurmoordenaar en de politieagente die op haar jaagt. Oh, en die moordenares is fijn.

Geplaatst
19 uur geleden zei Jespresso:

Inderdaad. Vind het verder ook een sterke serie.

Wel jammer dat er elke week maar 1 aflevering op komt. Moet je toch telkens weer wachten..

Geplaatst

Mad Men afgerond gisteren. Zeer goed einde, van een fantastische serie. Laatste afleveringen waren wel echte emotionele rollercoasters. 

Geplaatst
Op 20-5-2019 om 18:05 zei Justin:

Mad Men afgerond gisteren. Zeer goed einde, van een fantastische serie. Laatste afleveringen waren wel echte emotionele rollercoasters. 

Ben aan seizoen 5 begonnen.

Geplaatst

Nu bezig met laatste seizoen Prison Break. Daarna nog een hele reeks andere 'laatste seizoenen' kijken: Luther, Narcos, Homeland, Sinner, The Fall,... 

Die lijstjes worden alleen maar langer.. 

bewerkt door Chiemel

Geplaatst

The Fall (y) Kenner hoor Chiemel.

Luther heb ik alleen seizoen 1 van gezien, nog flink wat in te halen. Maar ok, daar heb ik nu ook tijd voor omdat het voetbal gestopt is. Deze week bv. eindelijk seizoen twee van Derry Girls gekeken. 

Geplaatst

Ik kijk dat uit principe niet. Kan die man van de jumbo niet serieus nemen.

Gisteren Fargo afgerond. Seizoen 3 was een stuk minder dan de eerste twee maar nog steeds enorm goed.