Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 125,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Kijk een serie over een onhandig persoon die constant aandacht wil krijgen en alle situaties naar zichzelf toe trekt, vaak ten koste van anderen. Zijn egocentrisme is echter ook aandoenlijk.  

• Ja, heel vroeger, maar dat was nog op 480p. 

• Dan ken je deze klassieker ook wel 

Geplaatst
BMS is echt briljant inderdaad. :< Of niet dan [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; ?

Grappigste serie in de geschichte van de recente jaartjes. Komt ook binnenkort een film van. :<

Geplaatst
  • Auteur

Ja ik ben heel benieuwd of dat het niveau van de serie gaat halen, hoop van wel natuurlijk. Had [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; toen niet meegedaan met die crowdfunding voor die film? :D

Geplaatst
Grappigste serie in de geschichte van de recente jaartjes. Komt ook binnenkort een film van. :<

Haha, mee eens. De film zou in het voorjaar komen, maar ze zijn nu pas klaar met filmen. Craig Shilo is er ook weer bij. _O_

BoQjWKIIUAEgnyV.jpg

Geplaatst

Vind BMS wel aardig paar keer gezien niet super grappig...

Voor super grappige series raad/kijk ik The IT Crowd, The Thick of It en B99 wel aan :)

Geplaatst
Vanavond de laatste twee afleveringen kijken. Tot nu toe valt deze serie sowieso in mijn top 5. Erg toffe serie en heel mooi in elkaar gezet. Ga me wat meer verdiepen in Escobar, zodra ik klaar ben met Narcos. Wat een vent was dat zeg :-D

Vergeet niet dat hij duizenden mensen vermoord heeft.

Geplaatst

Zijn er mensen die een alternatief hebben voor iets als followmy.tv? Die site wordt nu niet geüpdatet omdat de beheerder er even geen tijd voor heeft en het importeren niet lukt ofzo. Ik gebruik de site vooral om te zien wanneer de door mij gevolgde series nieuwe eps hebben.

Geplaatst
Zijn er mensen die een alternatief hebben voor iets als followmy.tv? Die site wordt nu niet geüpdatet omdat de beheerder er even geen tijd voor heeft en het importeren niet lukt ofzo. Ik gebruik de site vooral om te zien wanneer de door mij gevolgde series nieuwe eps hebben.

Hier hetzelfde. Had al paar sites gevonden, maar vond nog niks echt sterk eruitzien.

Geplaatst

Hier hetzelfde. Had al paar sites gevonden, maar vond nog niks echt sterk eruitzien.

http://www.mijnserie.nl

Heeft ook een gratis app voor op de telefoon, werkt prima hoor!

Geplaatst

Iemand hier Wet Hot American Summer gezien? Ik vind het in z'n droogheid en absurditeit tamelijk briljant. Serie doet echt z'n best om zo min mogelijk te laten kloppen. Overigens moet het wel echt je humor zijn en is het een dikke pré om eerst de film te zien.

Geplaatst

Het is weer bijgewerkt ;)

Geplaatst
Nice. Die alternatieven bleven niet echt hangen bij mij.

Hier hetzelfde. Is denk ik vooral gewenning, maar followmytv voelt veel fijner en overzichtelijker aan.

Geplaatst

Youtube staat alles, enkel hebben niet alle afleveringen geluid ;c zou gewoon eens oo popcorntime kijken. [MENTION=1730]CrisChivu[/MENTION];

Geplaatst

Net aflevering 1 van de serie Black Mirror op Netflix gezien. Er wordt een Prinses ontvoerd en als enige demand van de ontvoerder moet de Britse Premier live op televisie sex hebben met een varken... Zijn tot nu toe 2 seizoenen van met 3 afleveringen per seizoen.

Geplaatst

Heel goeie serie hoor. Elke aflevering heeft een ander plot en staat los van elkaar. :)

Geplaatst

http://www.tvmeter.nl/list/

nieuwe Nederlandstalige site die nog maar 1-2 weken bestaat. Wordt de tegenhanger van moviemeter maar dan voor TV-series. Ik heb POkémon in de lijst gestemd :mrgy: dus waag het niet om die eruit te stemmen. Eigen Kweek en The Borgias zelf toegevoegd.

En ook IMDb heeft een top 250 TV sinds kort.

Ik zie alleen maar graag doorlopende series, geen serie waarbij iedere aflevering een nieuw losstaand geval bespreekt (zoals in CSI bvb.). Ook niet als er een kleine verhaallijn doorloopt. Enkel bij Code 37 was dat niet het geval, maar dat was omdat ik geinteresseerd ben in zedenrecherche, maar niet in de gewone (ofja dat wel, maar dan in real life)

Geplaatst

Iemand die mij een Netflix (NL aanbod) serie kan aanraden? Net klaar met The Blacklist seizoen 2.

Er staat iets te veel keuze uit, kan niet kiezen ;c

Geplaatst
Iemand die mij een Netflix (NL aanbod) serie kan aanraden? Net klaar met The Blacklist seizoen 2.

Fargo

Jessica Jones

Black Mirror

Brooklyn Nine Nine

Broadchurch

Daredevil

The Fall

Geplaatst

Must see:

- Fargo

- Breaking Bad

- Twin Peaks

Andere suggesties:

- Lillyhammer

- American Horror Story

- The Killing