Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 40,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb deze game ooit gekocht. Fysiek zelfs. En ik heb het in totaal een uur gespeeld. Niet de moeite man.

Geplaatst

Geen mail gehad maar er staat dat hij verzonden is op m'n Media Markt account (y)

Geplaatst

Zag em vandaag al liggen bij de Bart Smit in Den Bosch maar had al besteld(yourgamezone, ondertussen verzonden) dus met enige tegenzin toch maar laten liggen.;c

Geplaatst

Twijfel heel erg om deze te gaan halen. Heb geen verstand van al die verschillende auto's en klassen, maar na al die filmpjes krijg ik zin om voor het eerst in jaren weer eens een racegame te spelen. Ben alleen bang dat ik straks door de bomen het bos niet meer zie, zo uitgebreid.:D

Geplaatst
  • Auteur
Twijfel heel erg om deze te gaan halen. Heb geen verstand van al die verschillende auto's en klassen, maar na al die filmpjes krijg ik zin om voor het eerst in jaren weer eens een racegame te spelen. Ben alleen bang dat ik straks door de bomen het bos niet meer zie, zo uitgebreid.:D

Denk niet dat dat een probleem gaat zijn voor je. Zo extreem veel auto's zijn er nu ook weer niet en daarbij kun je in Career bij iedere klasse de motorsport regulations lezen. Zo weet je dus precies wat de bedoeling is en wat de regels zijn (y).

Geplaatst

Het zijn dagen als dit dat ik er echt van baal dat ik geen Next-Gen console heb :( Ben benieuwd naar de toffe verhalen en screens jongens

Geplaatst
  • Auteur
Thanks, dan vertrek ik zo maar eens richting de MediaMarkt.

Psn dennislod, PS4.

Heb je toegevoegd aan de lijst! Ik zal iedereen die ik nog niet in mijn PS vriendenlijst heb even toevoegen vandaag (y)

Geplaatst

Iemand in voor een online kwalificatie + race op een nog nader te bepalen circuit vanavond?

Geplaatst
  • Auteur
Iemand in voor een online kwalificatie + race op een nog nader te bepalen circuit vanavond?

Als hij vandaag op de mat valt wel ja ;c. Hoorde van Steven al dat hij niet bij de zending zat bij hem. En hier lijkt de postbode nog niet geweest te zijn.

Geplaatst

Ik krijg het online voor elkaar om mijn wagen constant op een recht stuk van de weg af te laten slippen, dus lijkt me beter dat ik nog even oefen.

Geplaatst
Ik krijg het online voor elkaar om mijn wagen constant op een recht stuk van de weg af te laten slippen, dus lijkt me beter dat ik nog even oefen.

Wat minder gas geven in 't begin en vooral in bochten, krijg je snel onder de knie (y) is met DriveClub ook zo, ben benieuwd naar deze game. Is vast beter.

Geplaatst
  • Auteur

Hij was hier weer eens niet binnen. YGZ kan m'n kont kussen, die gaat weer retour. Heb hem hier maar bij de Intertoys opgehaald. Ben nu al weg van de game :love:

Geplaatst

Ach ik wacht nog wel een dagje langer, na al die jaren van wachten maken die paar uurtjes dan ook niet meer uit.

Geplaatst

Ik moet ook nog wachten, aangezien dat PostNL de laatste tijd het verdomd om op tijd de post te bezorgen ;e

Geplaatst

Hij is hier wel bezorgd, alleen die update die ik moet downloaden gaat heel traag.

Geplaatst

Ok ik wacht wel op die update, deed net een kwalificatie in Monaco, was er in het begin gelijk al een crash bij Mirabeau. Maar die auto's worden gewoon niet weggehaald :-D

Aan het eind stonden er 15 auto's vast daar, zo kan je natuurlijk geen snelle tijd neerzetten.

Geplaatst
  • Auteur

Eerste avondje pCars zit er op. Wat een heer-lij-ke game is dit zeg! Heb de career nog niet aangeraakt, want heb vanavond een online sessie gedaan met Montass, Klap00r en nog twee niet MU'ers.

Zaten echt een paar heerlijke races bij. Van alle races er 2 niet gewonnen geloof ik. Maar mijn races waren op 1 na verre van perfect.

Tsja, ik ben weg van deze game!

Geplaatst

Wat een heerlijk spel zeg. Met helmet-cam met van die superkarts scheuren, heerlijk. Speelde met controller, krijg maandag een T500rs binnen voor een zacht prijsje. Ben van plan om m'n eigen wheelstand dan te gaan maken. Eerste meters gelijk linksaf de muur in.. da's een echte sim!