Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Bedoelt ie niet dat je hem dik en dik afsnijd? Wordt daar niet op gelet tijdens de rondjes? Lijkt me een illegale ;c

Ja, maar dat had Tom al wel door. Hij bedoelt alleen te zeggen dat het afsnijden zijn laatste redmiddel was om zijn eigen tijd te verbeteren volgens mij ;c.

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 40,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb deze game ooit gekocht. Fysiek zelfs. En ik heb het in totaal een uur gespeeld. Niet de moeite man.

Geplaatst

Er wordt op gelet ja, vaak heel streng. Als je maar even buiten de baan terecht komt is je rondje al niet meer geldig. Behalve bij deze chicanes dus.

Geplaatst

Sterker nog, na de tweede sector is je volgende ronde ook invalid als je met 4 wielen buiten de baan bent belandt, terwijl het 0 voordeel geeft.

Geplaatst
  • Auteur

[MENTION=32708]Glenn422[/MENTION]; Dat gaat lastig worden voor je dan. Qua tijd ga ik niet heel veel meer schuiven. Zeker niet tot 22:00. Mocht je er toch een keer zijn dan doe je gewoon mee als wild-card ;c.

Op dit moment lijkt het er op dat zondag de dag wordt en blijft, ook voor de volgende races. Gezien de inventarisatie lijkt zondag de dag te zijn waarop de meesten kunnen. Opgave van Montass en Steven heb ik buiten het forum om gekregen en van Jelle, Mvdv en Keko heb ik vooralsnog geen bezwaren voor de datum gehoord. Op iedere andere dag zijn er ook afvallers, dus veel verschil zal het niet maken. Het is met dit soort dingen altijd lastig om het iedereen naar de zin te maken en ik moet daarom maar gewoon een datum prikken en zien wie er wel en niet zijn. Het scheelt dat er in totaal 10 races zijn waarin je punten kunt scoren, dus helemaal kansloos ben je niet direct als je een race mist. Anderen kunnen in de toekomst natuurlijk ook nog gewoon races missen. Zie het maar als een DNF/uitvalbeurt.

Ik zal later even definitief de datum doorgeven en wat extra info over hoe het (waarschijnlijk) komende zondag in zijn werk gaat (y).

Geplaatst

Het is ook helemaal geen probleem! Ik doe mee voor de fun en verwacht niet bij de eerste 3 te zitten! Normaal gezien kan ik zondags wel!! Dus tot de volgende!!

Geplaatst

Opvulling? Vanwaar die valse bescheidenheid? Ga dat tilt sturen eens onder de knie krijgen en je zult zien dat je sneller gaat rijden!

Geplaatst

Maandag besteld en had hem gisteren binnen moeten krijgen via Bol.com. Maar even contact opnemen.

Geplaatst
  • Auteur
Maandag besteld en had hem gisteren binnen moeten krijgen via Bol.com. Maar even contact opnemen.

Ik verwacht dat PostNL weer traag is ;e. Gebeurd vaak de laatste tijd.

[MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Tot vanavond :D

Geplaatst
  • Auteur

Mededeling - Informatie Raceweekend 1 - MURL DTM Cup - Hockenheim GP

Raceweekend 1 - Hockenheim GP (Zondag 21 juni om 19:45)

Startgrid: Michaelinho* [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION];

Inschrijving: Geopend

Kwalificatie: 15 minuten (start om 19:45)

Main Race: 8 ronden

Practice: 5 minuten

Sprint Race: 4 ronden

Het eerste raceweekend wordt gehouden op zondag 21 juni en gaat van start om 19:45. Ik zal zorgen dat ik vanaf 19:30 online ben en dat de lobby live is. Voorafgaand aan de main race is er een kwalificatie van 15 minuten, direct gevolgd door de race zelf. Hierop volgt de sprint race, waarvoor geen kwalificatie zal worden verreden. Wel is er een practice sessie van 5 minuten zodat iedereen ruim de tijd heeft om zijn set-up aan te passen. Voor beide races geldt dat er geen verplichte pitstops zijn.

[MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; Ik mention jou ook nog even. Mocht jij pCars nog op tijd binnen krijgen en deel willen nemen, dat kan gewoon nog. Inschrijvingen blijven gewoon open.

@Rest; Ik heb jullie niet gementioned omdat ik van jullie al weet dat jullie deze race zullen missen. Tot de volgende!

MURL DTM - Cup Warm-up

Gisteravond stond de MURL DTM Cup Warm-up gepland. De opkomst was niet groots, maar voldoende voor een aantal leuk races. Er werd netjes en fair geracet en er werd goed geanticipeerd op voorgangers, inhaalacties etc. Mijn complimenten!

Startgrid

Michaelinho* [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]: [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];

Races

DTM Cup - Silverstone GP (8 laps)

DTM Cup - Monza (8 laps)

DTM Cup - Hockenheim GP (8 laps)

Formula Gulf - Oulton Park Foster (5 laps)

Uitslagen

eululi.jpg

Afsluiting

In ieder geval tot zondag allemaal! :D

bewerkt door Michaelinho*

Geplaatst

Dit is wel superstrak gedaan Michael _O_. Mijn complimenten. Zondag kan een leuke dag worden :).

Geplaatst

Bedenk me net dat ik overdag niet thuis ben en het maar te hopen is dat ik op tijd thuis ben :( Zal m'n best doen.

Geplaatst

Iemand vanavond nog zin? [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION];

Geplaatst
Iemand vanavond nog zin? [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION];

Zag net niemand online, maar zal zo misschien nog even online gaan ;)

Geplaatst

Misschien dat ik over een uurtje nog wel online ben. Mocht ik er zijn dan stuur ik je wel een invite (y)

Zag net niemand online, maar zal zo misschien nog even online gaan ;)

Ik kan zo ook nog wel racen.

Geplaatst

Ik ben online... .Maar welke autos gebruike jullie Mercedes Benz AMG coupe C kan ik niet vinden.