Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nederlands en Duits elftal met enkel grijze spelers?

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Nederlands Elftal

Kijk eens een beetje rond in de richting van downloads of helpdesk.. daar zul je het antwoord ongetwijfeld vinden :cab:

• Antwoorden 191
  • Weergaven 806
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

je eerste post, en dan maak je al meteen fouten, ten eerste is dit het verkeerde topic voor zo'n vraag, die moeten voortaan in Helpdesk, ten 2de als je het forum een beetje zou doorlezen had je het antwoord makkelijk gevonden, dus een nieuw topic was niet nodig, maarjah,

http://forum.manutd.nl/index.php/topic,5922.0.html -> de download

Geplaatst

oww sorry

ach ja beter dan wanneer ik zo'n fout maak bij me 100ste post ;)

Geplaatst

neej, want als je 100 posts hebt, dan weet je hopelijk beter en maak je die fout niet !

Geplaatst

oww sorry

ach ja beter dan wanneer ik zo'n fout maak bij me 100ste post ;)

waar slaat dat op,??

Geplaatst

dat bedoelde ik, me tekst is alleen op 2 manieren te lezen zie ik ;)

Geplaatst

Goed zoeken, deze vraag is al behoorlijk vaak beantwoord.

Geplaatst

ik heb de nieuwe patch erop gezet en alle inc mappen verwijderd maar het ned elftal zit er weer in 1 zonder die patch had ik die fake verwijderd en dus een nederlands elftal en nu de nieuwe patch geen.

Geplaatst

ff iets heel anders met betrekking tot het nederlands elftal....

is het iemand al is gelukt om jonathan de guzman voor oranje uit te laten komen?? bij mij wordt ie altijd al ingepikt door canada terwijl ik hem wil hebben.. lijkt mij voor hem toch ook aantrekkelijker in oranje te spelen dan voor canada.....

Geplaatst

Dan moet hij eerst Nederlandse nationaliteit krijgen!

Geplaatst

jongens vertel me nu dan even wat ik doen moet om het nederlands elftal er weer in te krijgen ik heb die fake eruit gehaald

Geplaatst

Wel uit de juiste map? Als je met 701 speelt, dus uit de map 701 ;c

Geplaatst

Als je fake mappen hebt verwijderd moet het NL elftal er inzitten

Geplaatst

hoi, ben vandaag nieuwe game gestart en heb eerst de inc mappen 700 en 701 verwijdert, nederlands elftal zit er dus niet in, wat moet ik doen...

heb ook cache mappen op pc al leeg gemaakt en heb ze ook uit prullenmand verwijdert...

Kan iemand me helpen aub?

Geplaatst

als ik standaard db gebruik zit alles erin, bij het gebruiken van een zelf opgeslagen db krijg ik nederland er niet in... Beetje vervelend wel eigenlijk...

Geplaatst

Je hoeft niet opnieuw te beginnen, alleen bij Weergave & Geluid je skin cache uitzetten en automatisch skin herladen aanzetten en dan bevestigen. Bij mij lukte het. :checkit: ;)

Geplaatst

Je hoeft niet nieuwe game, alleen skin cache uitzetten, en daarna skin herladen. ( in het beginscherm onderaan bij instellingen. en daarna weer je eigen spel laden.

Geplaatst

@ Axel.

Je hoeft geen nieuwe game te laden. Alleen voordat je je eigen game weer laad, moet je eerst In je hoofdscherm al je je spel hebt opgestart , alleen bij Instellingen, Weergave&Geluid. en dan Nieuwe skin herladen. en dan je eigen game weer laden. Bij mij heeft het gewerkt.

Geplaatst

Na 1 keer lijkt 't me wel duidelijk hoor?

Geplaatst

Duitse neppe club namen

hee mensen ik had alles goed! nederlands elftal klopte duitsland klopte jens mustermann was weer zwijn(oli kahn) en duitse club namen klopten ook

ik weet dat je ie inc bestanden weg moet gooien en weer een nieuwe game moet starten maar nadat de patch is geinstalleer ben ik in de war heb weer inc verwijder bij map 700 en map 701 maar alleen de duitse club namen zijn verkeerd ik kan het natuurlijk altijd veranderen met de editor maar daar heb ik geen zin in:P tenzij er geen andere oplossing is

wie kan mij helpen?

Geplaatst

Re: Duitse neppe club namen

dan moet je het bestandje GER verwijderen

Geplaatst

neeej dat werkt niet man heb ik al gedaan

ik snap het ni eerst was het helemaal goed

ik heb zelfs de database zelf bijgewerkt met de editor hhmm dat zou moeten helpen

maar het lukt ni

nieuwtje Jeffrey Hoogervorst van Castillia (real madrid b) naar FC Barcelona tot aan het eind van dit seizoen en als hij overtugid kan hij een driejarig contract tekenen.

Geplaatst

Moet je even in het downloads centrum (overig) kijken daar is een bestandje wat je kunt downloaden

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]