Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nederlands en Duits elftal met enkel grijze spelers?

Aanbevolen reacties

Geplaatst

selectie nationaal elftal

ik ben bondscoah van het nederlands elftal en moet een selectie maken voor de olympische spelen van 2008... dat moet met het team van spelers onder de 23 jaar. maar er zijn geen spelers in die selectie. hoe kan ik spelers voor dat elftal oproepen.

alvast bedankt

• Antwoorden 191
  • Weergaven 806
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Re: selectie nationaal elftal

ow okwej maar ik heb het al gevonden.. je moet op de 2e oproepen drukken :S

dus er mag weer een slotje op

Geplaatst

Re: Nederlands Elftal

Ik heb een nieuwe datebase aangemaakt met de nieuwste transfers. Heb al die fake bestanden verwijderd van mijn pc en nieuwe skin geladen maar ik blijf het nederlands elftal "grijs" houde. Iemand een idee om dit te verhelpen???

Geplaatst

NL Elftal coachen

Is het mogelijk, als ik al een savegame had, maar nog niet de Inc. bestanden van NL enzo heb verwijderd, en dat ik dat nu doe dat ik dan toch nog NL kan coachen?

Geplaatst

Nee dat kan niet je moet per se een nieuwe game starten

Geplaatst

Zoals al door Sengo gezegd was, eens je je game gestart hebt laad het spel alle spelers die erin moeten zitten er kunnen er dan ook geen meer bijkomen... anders zou je saved game rare dingen gaan doen als je bijvoorbeeld een (transfers)update installeerd.

Geplaatst

Volgens mij kan het wel hoor. Tenminste, dat heb ik veel mensen zien zeggen. Bij de volgende interland ronde is alles weer goed. Ik weet het niet zeker hoor, ik heb het zelf namelijk niet geprobeerd.

Geplaatst

Nee volgens mij moet je dan echt een nieuwe game starten, kan dit topic trouwens niet beter naar de Helpdesk worden verplaatst (?) .... Mods?

Geplaatst

Klopt, je moet eerst een nieuwe game starten. Met Chelsea heb ik ook de neppe namen, ik had het bestand nog niet verwijderd toen ik de game startte, ondertussen wel. Ik zit nu in 2010 en ik zit nog steeds met de nepnamen

Wat mij betreft kan hier een slotje op, de vraag is beantwoord iig......

Geplaatst

Geen real players bij Nederlands XI-tal

Sinds de update naar 7.0.2 bestaat het Nederlands elftal niet meer uit echte spelers. Er worden dus ook geen spelers meer geselecteerd van bijvoorbeeld Ajax en je kunt ook nooit coach van het Nederlands elftal worden. Alle andere landen lijken wel prima.

Geplaatst

Je moet in de database map van 7.0.2 de inc map verwijderen, nieuwe game starten en je bent klaar :thumb:

Geplaatst
Wat mij betreft kan hier een slotje op, de vraag is beantwoord iig......

We laten het topic open, zodat verdere vragen over dit onderwerp voortaan hier gepost kunnen worden. Topic heb ik even verplaatst, btw. Antwoord is dus al gegeven.

Geplaatst

Fm nederlands elftal

het nederlands elftal bij football manager heeft hele andere spelers niet van der vaart enzo weet iemand daar iets meer over?

Geplaatst

Even verplaatst naar Helpdesk ;) Antwoord kan je dus in bovenstaande posts vinden.

Geplaatst

Waren dus al zooooo veel topics over dus deze kan dicht ;)

Geplaatst

Ik heb het fake bestandje verwijderd en ben door die nieuwe patch ook een nieuwe spel begonnen maar nog steeds is het allemaal zelfde met NL elftal en franse clubnamen! Iemand hier ook last van gehad :O?

Geplaatst

Ja als je de patch installeerd moet je (voor dat je een nieuw spel start) weer alles verwijderen.

Geplaatst

Is het jullie ook opgevallen dat de spelers van het ''fake'' Nederlands elftal dezelfde stats hebben als de spelers die er eigenlijk echt in zitten. Paar voorbeelden:

Edwin Nijhuis (fake NL Elftal): 2001344985206857545_th.jpg Klaas-Jan Huntelaar: 2001305300015606316_th.jpg

En:

Mark Pol (fake NL elftal): 2001378236678592210_th.jpg Ryan Babel: 2001344926119974465_th.jpg

En:

Chris Dijkman (fake NL elftal): 2001367593303027673_th.jpg Robin van Persie: 2001357653765640371_th.jpg

En:

Marcel Timmermans (fake NL elftal): 2001310296402631830_th.jpg Wesley Sneijder: 2001360386709066672_th.jpg

En:

Bas Post (fake NL elftal): 2001319905959565228_th.jpg Giovanni van Bronckhorst: 2001354376910945373_th.jpg

Grappig dat die ''dubbelgangers'' ook meegaan in vorm. Sneijder is net 4 maanden geblesseerd geweest dus niet best in vorm, voila Timmermans is dat ook. Grappig.

Geplaatst

Ja dat was me toevallig ook vandaag opgevallen :cab:

Geplaatst

Je moet toch zo'n bestand editten, dan een 0 ipv een 1 ofzo. En Jens Munsterman ook verwijderen, en Kahn in de plaats daarvan ofzo?

Edit: Verkeerd gelezen, sorry voor het ongemak :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]