Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zouden er aankomende zomer(maandje of 3/4 verder) nog versterkingen nodig zijn als er niet verkocht wordt of staat het team goed? Er zal wel verkocht worden en dan zal ik aankopen maar dat even wegdenkend.

Alle linies in het veld zijn welkom waar jullie versterkingen zouden halen evenals spelers voor de breedte. Ook verkopen kun je hier vermelden die jullie goed lijken!

teamstatistiekenrx6.jpg

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Sissoko weg --> gago erbij

Carragher weg --> kompany erbij

Verder: ga voor de talenten, enkele jonge spelers die gegarandeerd tot de wereldtop gaan behoren zijn:

- Marcelo (de linkervleugelverdediger, niet de aanvaller)

- Eduardo Ratinho

- Celsinho

- AGUERO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Carlos Vela

- Cardenas

- Michel schmoller

- evt ook Omar Esparza

Geplaatst

@ Podolski; team ziet er erg sterk uit, alle posities meer dan dubbel bezet door vrijwel allemaal sterke spelers. Zou persoonlijk er nog wel een VC bijhalen maar verder heb je niet echt versterkingen nodig lijkt me. (Kompany is idd een goed voorbeeld)

Spelers die joakiem noemt zijn stuk voor stuk toppers (ben alleen nie zon fan v Cardenas) maar zou er zelf met dit team geen enkele van halen, zijn genoeg europese spelers die zeker zo goed zijn. Sissoko weg Gago ervoor terug is een mooie deal maar aangezien je niet echt met een VM speelt zover ik kan zien heb je aan een speler als Gerrard zeker genoeg.

Geplaatst

Simunic zal volgend seizoen voor mij gaan spelen aangezien hij een werkvergunning na beroep kreeg maar dan moest ik hem wel eerst een jaartje verhuren! Dus die VC zit er in inderdaad en voor de rest zal ik wel eens kijken of mijn scouts nog wat talenten hebben. Je moet alleen niet met ontevreden spelers komen te zitten en teveel spelers voor 1 positie!

De keeper is denk ik goed genoeg of niet?

Geplaatst

Kameni is niet de allerbeste, maar zeker goed genoeg

Bij keepers is het overigens zo dat ze ongeveer tussen hun 29 en 34ste het beste van hun spel laten zien...

Als je die afweging maakt, (en je zit nog in het begin van het spel) zou ik 2 keepers aanraden: Sebastien Frey of Amelia.

En dan zoek je daar nog een jongere keeper bij, die je ook regelmatig zijn wedstrijdje laat meepikken

Geplaatst

Ik zoek nog een centrale middenvelder voor Sporting, ik heb nog een budget van €17,000,000 over.

Liefst uit Europa, en niet ouder dan 28.

Geplaatst

Riccardo Montolivo (Italië).

In 2008 voor 18M gehaald, dus zou mogelijk zijn :)

Geplaatst

Raul Garcia ---> Wereldster!!

Anders:

Manuel Fernandes

Al moet ik wel zeggen dat de beste centrale middenvelders toch uit zuid-amerika komen, naar mijn mening:

- Diego

- Gago

- Mascherano

- Celsinho

Geplaatst

En niet voor montolivo gaan.

Montolivo moet jen ameljik linksmid of linksbuiten zette, niet centraal..

Geplaatst

Jij hebt de optie om een speler om te trainen naar een andere positie niet in jouw FM? :)

Geplaatst

Ik zoek een linker vleugelverdediger voor Schalke 04, aangezien Pander geblesseerd is. Transfergeld 8 miljoen, begin eerste seizoen met update XV

Geplaatst

wederom:

marcelo of eduardo ratinho

beste toekomstige backs in het spel

Geplaatst

Puyol gebruik ik al als centrale verdediger

Ramos is niet haalbaar:( speel een netwerkgame en die ander is real madrid;)

Gerrard is te duur en Xavi heb ik al verkocht (was geen goede balafpakker)

Heeft iemand nog suggesties?

Puyol is beste cv die je tot je beschikking hebt. Rechtsback moet je kijken voor Lahm. Of je haalt Andoni Iraola, is ook goed. Linksback Antonio Lopez. kosten allebei niet zo veel. Verder meot kijken voor Juan Manuel Torres voor die vm positie. Of Cambiasso/Mascherano. Of je haalt het spelmakende talent Cerajero.

Geplaatst

Ik vind Zapater/Lucas beter als Torres voor op de VM positie. PSV loopt al een paar seizoenen met Torres rond en haalt amper 7tjes. En de competitie in Spanje is toch wel wat sterker als in Nederland :)

Geplaatst

Monchengladbach heeft mijn basisspits weten te strikken op een vrije

transfer, zijn contract liep af en ik vergat het te verlengen op voorhand (ja dom).

Nu vraag ik mij af: ik heb Nicolas Millan spelen in mijn jeugd zou die geschikt zijn

om op 16-jarige leeftijd te laten spelen in de Belgische Jupiler league en

Champions League?

Geplaatst

Het zal in ieder geval zijn progressie vooruit laten gaan. Welke club ben je?

Ik heb Millan bij Feyenoord en op 21-jarige leeftijd mag hij vertrekken. Nog niet gespeeld in het A-elftal.

Geplaatst

Gasten,

Ik ben PSV in het seizoen 2010-2011, in juli 2010. Ik zoek een aantal goede spelers voor een transferbedrag in totaal: 65 mln.

Ik zoek : vll , s , amc , vc , dm , vm , aml

Enkele namen zou ik graag willen.

Geplaatst

En die 7 spelers moeten direct in je basis kunnen ofwat? Want in dat geval is 65mln wat weinig voor een ploeg als PSV.

Vll: drenthe

s: zeefuik, steffen iversen, josé sosa, vagner love, ...

amc: Augusto Fernandez, Celsinho, Montolivo, ...

VC: Micah Richards, Piqué, Serginho Greene, Roica, ...

DM: Jefferson, Ustari, Enyeama, Stenild, ...

VM: Lucas, Alberto Zapater, Sivok, ...

AML: Montolivo, Diego Capel

Geplaatst
En die 7 spelers moeten direct in je basis kunnen ofwat? Want in dat geval is 65mln wat weinig voor een ploeg als PSV.

Vll: drenthe

s: zeefuik, steffen iversen, josé sosa, vagner love, ...

amc: Augusto Fernandez, Celsinho, Montolivo, ...

VC: Micah Richards, Piqué, Serginho Greene, Roica, ...

DM: Jefferson, Ustari, Enyeama, Stenild, ...

VM: Lucas, Alberto Zapater, Sivok, ...

AML: Montolivo, Diego Capel

Dankje, met name Augusto Fernandez kende ik nog niet. Die zal ik binnen halen. Montolivo is al naar Man City. Keepers zijn te duur of niet goed genoeg!

Hebben mensen meer ideeen?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]