Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zou specifiek gaan kijken op welke posities je aankopen kunt gebruiken. Kijk ook naar spelers die overbodig zijn, zodat je die kunt verkopen/dumpen.

Als je weet op welke posities je versterkingen nodig hebt, ga je kijken welke mogelijkheden er zijn. Ook moet je voor jezelf bekeken waar je prioriteit ligt.

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dat is dus het grote probleem. Ik ben leeds, dus heb op geen enkele positie toppers. Het eerste wat ik graag wil is een goedkope/gratis VC / VL. Het liefst een allround verdediger die goed mee kan met een club als Leeds.

Geplaatst

Ook heb ik nog een MR nodig, mijn enige (A)MR is niet zo geweldig. Iemand tips? Graag spelers die op meerdere posities kunnen.

Geplaatst
Morais, Renato Augusto, Danny Szetela, Lebohang Mokoena, V. Hleb, Afanasiev

Nogmaals, ik heb hem nodig voor mijn Leeds. :)

Edit: Sommige kunnen wel zie ik net.. Szetela kan ik niet scouten :/

Geplaatst

ik heb net Klose aangetrokken met Liverpool. Ik had Luca Toni al. Beide deze spelers kunnen als targetman spelen. Welke van die 2 zou ik doen? of misschien gewoon geen targetman?

Geplaatst

ik ben met napoli en sta op het punt om samaras of bianchi beide van man city te contracteren maar ik kan niet kiezen. beiden 13 mil.

wie kan mij helpen?

Geplaatst
ik heb net Klose aangetrokken met Liverpool. Ik had Luca Toni al. Beide deze spelers kunnen als targetman spelen. Welke van die 2 zou ik doen? of misschien gewoon geen targetman?

ik zou toni als target man kiezen! die is erg sterk in de lucht en sterk genoeg om de bal bij zich te houden. klose zal ik de goals laten maken

Geplaatst

srry liverpool. 8 a 9 miljoen... maximaal kan ik 13 uitgeven. 1e seizoen nu... net begonnen

Geplaatst
ik ben met napoli en sta op het punt om samaras of bianchi beide van man city te contracteren maar ik kan niet kiezen. beiden 13 mil.

wie kan mij helpen?

Zijn zo goed als gelijkwaardig, denk dat Bianchi net iets beter is + is het ook een Italiaan dus zou voor hem gaan.

srry liverpool. 8 a 9 miljoen... maximaal kan ik 13 uitgeven. 1e seizoen nu... net begonnen

Gamberini is wel ok en niet te duur. Of Michael Dawson en Edu Dracena.

Geplaatst

Als ik jou was zou ik het bij de Engelsen subtoppers zoeken, zoals Curtis Davies en HEEEL misschien Micah Richards

Geplaatst

@Goodfella, weet je nog andere verdedigers? vind deze stats iets te laag of zijn bijstats zijn niks...

Geplaatst
@Goodfella, weet je nog andere verdedigers? vind deze stats iets te laag of zijn bijstats zijn niks...

Ik weet er nog genoeg maar meeste zullen wat duurder uitvallen voor je...

Mss dar Ricardo Carvalho, Ledley King, Bordon of Wes Brown haalbaar zijn voor je en anders denk ik dat je Coloccini of Boulahrouz wel kunt halen voor max 13miljoen. Curtis Davies is ook haalbaar ma wel mindere kwaliteiten als eerder genoemde.

Geplaatst

@Goodfella, bedankt heb bianchi gekocht!

Geplaatst

Ik heb nog steeds een allround versterking nodig voor Leeds, ongeveer 1miljoen transfergeld nog over, en 10k loon. Allebei erg weinig dus, maar ik zoek een speler die op veel posities kan spelen, het liefst V RLC ook nog.

Geplaatst
Ik heb nog steeds een allround versterking nodig voor Leeds, ongeveer 1miljoen transfergeld nog over, en 10k loon. Allebei erg weinig dus, maar ik zoek een speler die op veel posities kan spelen, het liefst V RLC ook nog.

Lastig als je ma 1 miljoen kunt uitgeven... je kunt eens kijken bij Mark Wilson van Celtic of met een beetje geluk Mattia Cassani van Palermo proberen.

Geplaatst

voor hoeveel kan ik sneijder en huntelaar verkopen, ze zijn echt niet meer houdbaar!

Geplaatst

Welk seizoen? Wie zijn de geïntresseerden?

Geplaatst

dat moet wel lukken vanaf 25 mil, als ze tenminste goed presteren. Waarom zijn ze niet meer te houden trouwens? Ik zou ze niet weg doen.

Geplaatst
voor hoeveel kan ik sneijder en huntelaar verkopen, ze zijn echt niet meer houdbaar!

bij mij heeft huntelaar 16 mill opgebracht maar hij had dat seizoen ook al wel 32 doelpunten gemaakt

Geplaatst

In het 3e seizoen met Ajax werd er steeds geboden op Sneijder door allerlei clubs. Maar dan zeg ik steeds dat die niet te koop is en anders zeg ik dat die 100 miljoen kost. Zelf zegt hij af en toe dat hij gecharmeerd is, maar hij is nooit ontevreden geweest. Ik kon ze heel makkelijk behouden.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]