Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
In het 3e seizoen met Ajax werd er steeds geboden op Sneijder door allerlei clubs. Maar dan zeg ik steeds dat die niet te koop is en anders zeg ik dat die 100 miljoen kost. Zelf zegt hij af en toe dat hij gecharmeerd is, maar hij is nooit ontevreden geweest. Ik kon ze heel makkelijk behouden.

Dat deed ik dus ook, totdat er een bod werd geplaatst wat door de voorzitter werd geaccepteerd, heb nog geprobeerd om hem een nieuw contract aan te bieden, maar ook dat hielp niet.

Voor die prijs kon ik ook een prima speler weer kopen trouwens:)

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

hoe kan je dewaarden van een speler dan veranderen?

Geplaatst

Ik ben op zoek naar een keeper in het seizoen 2008-2009 in de winterstop van laatstgenoemd jaar met Liverpool. Ik heb sowieso al 26 miljoen te besteden als ik hem verkoop. Graag een beetje een van hetzelfde kaliber want deze heeft heel wat punten gepakt voor me.

Geplaatst
Akinfeev, Ustari 1 van die 2 en je hebt een wereldkeeper

Met die heren vrees ik eerlijk gezegd problemen met de werkvergunning maar ik kan natuurlijk altijd in beroep gaan en dan zien wat er gebeurt.

Geplaatst

@ Podolski; heb Ustari zelf begin seizoen 08/09 gehaald en hij kreeg meteen de Spaanse nationaliteit erbij aangezien ie al 2jr bij Getafe gespeeld had.. kan dus ook bij jou nie lang meer duren voordat ie er een EU nationaliteit bij krijgt.

Geplaatst

akinfeev is een echte topper daarnaast is ook een ochoa een echte topper ustari is ook wel goed maar verliest het wel van deze eerstgenoemde tenminste bij al mijn games

Geplaatst

Wie zouden jullie als opvolger voor Reina halen voor 26 miljoen van 4 onderstaande als je met Liverpool bezig bent in het seizoen 2008-2009?

Ustari

Akinfeev

Pletikosa

Kameni

Geplaatst

Ik zou een ervaren, goede keeper halen. Als talent voor over een paar jaar haal je dan Francis Guillermo Ochoa, dat word echt een wéreldkeeper.

Geplaatst

Kameni, hij speelt al zijn interlands

en tsja hij is gwoon goed he

maarja ik heb Kameni ALTIJD in mijn games

nooit teleurgesteld in hem

Geplaatst

Club: Leeds

Budget: 1,5m / 10k lonen

Positie: VC

Liefst een wat oudere, ervaren verdediger.

Geplaatst

Al die supertalenten zijn bijna allemaal Zuid-Amerikaans. Das voor een engelse club erg lastig halen.

Weet iemand wat leuke europese spelers in de toekomst erg goed worden en bij relatief kleine clubs spelen?

Geplaatst
Al die supertalenten zijn bijna allemaal Zuid-Amerikaans. Das voor een engelse club erg lastig halen.

Weet iemand wat leuke europese spelers in de toekomst erg goed worden en bij relatief kleine clubs spelen?

Qvist niet zo grote club legt er aan wie jij bent.

Wijnaldum niet zo kleine club.

Sahar helemaal geen kleine club

Geplaatst

Zelf ben ik liverpool. Het viel me ineens op toen ik zo die talenten aan het bekijken was. Bijna allemaal zuid amerikaanse aanvallende middenvelders.

Geplaatst

Je hebt ook wel Europese talenten hoor.

In Engeland lopen bijvoorbeeld wel wat goede rond en in Scandinavië.

Je kunt ook in de oostblok landen scouten waar ook wel wat leuks rondloopt.

Geplaatst

Aankopen Portsmouth

ik ben portsmouth en heb een transferbudget van 28 miljoen maar ik kan maar geen spelers aantrekken die echte versterkingen zijn... vooral het vinden van een spits die echt een versterking is heel moeilijk.

Geplaatst
ik ben portsmouth en heb een transferbudget van 28 miljoen maar ik kan maar geen spelers aantrekken die echte versterkingen zijn... vooral het vinden van een spits die echt een versterking is heel moeilijk.

Kijk even rond in de Spelersmarkt, het is iig niet nodig om hier over aankopen een topic te openen.

Geplaatst

daar is het ook moeilijk om een geschikte speler te vinden...of ze praten over wereldtoppers of over heel slechte spelers

Geplaatst

Weet iemand een goede vervanger voor Adebayor?

dus ook redelijk snel, ong 15 voor afwerken, veel techniek

Geplaatst

Lauth, Anelka, Defoe

ik zoek een rechtsback voor RKC (basisspeler) heb 2 miljoen desnoods huu ik er een

Geplaatst
daar is het ook moeilijk om een geschikte speler te vinden...of ze praten over wereldtoppers of over heel slechte spelers

Ik denk dat jij te kieskeurig bent, want voor Pompey zijn zat toppers aan te trekken. Scout eens, zou ik zeggen :thumb:

Geplaatst

Diego Milito, 11 miljoen hooguit. Maar voortaan ff in het Vragen over spelers topic in de Arbeidsmarkt plaatsen ;)

Geplaatst

Ik zoek voor Fiorentina een veelscorende spits (niet te duur)

Vieri en Pazzini zijn namelijk geblesseerd en dan hou ik alleen Mutu als rechstbuiten over..

Geplaatst

probeer Bojan te huren.. of probeer luccarelli..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]