Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Steffen Iversen van Rosenborg. Die gast is f*cking geweldig. Ik heb hem voor 1,4 miljoen gekocht bij Heracles Almelo, en hij heeft 45 goals in de competitie gescoord. In zijn eerste seizoen! Wat een geweldenaar. Hij kopt gewoon alles erin. Springen 20, afwerken 18, koppen 20, al die andere fysieke stats zijn ook allemaal hoog. Geweldenaar. Koop hem.

Geplaatst

Ik zoek een talentvolle, jonge en goedkope speler die bruikbaar is voor RKC Waalwijk in de Jupiler League? Iemand een speler in gedachte? Ook spelers die zelf willen, sommigen willen niet naar een 1e divisie club.

Geplaatst

probeer V.Hleb eens, en haal als linksbuiten Afanasiev

Die 2 samen zijn heldjes

Geplaatst

Jong is hij niet, maar wel heel goed. Augustien Delgado. Kan zijn dat hij Augustin heet. Hij komt uit Colombia dacht ik

Geplaatst
Ik zoek een talentvolle, jonge en goedkope speler die bruikbaar is voor RKC Waalwijk in de Jupiler League? Iemand een speler in gedachte? Ook spelers die zelf willen, sommigen willen niet naar een 1e divisie club.

Nog meer spelers? Hleb is niet haalbaar

Geplaatst

Hleb niet haalbaar?? Ik heb hem 1x gehad met MVV in 2e seizoen gehaald en als AMC opgesteld hij was egt master...

Geplaatst

Iemand een leuke linkermiddenvelder (liefst ook AML) voor Hajduk Split? Mag niet meer dan 65k kosten.

Edit: Het liefst een Kroaat, heb al stad en land afgezocht maar nog niks gevonden en het is transferdeadline ;e

Geplaatst
Iemand een leuke linkermiddenvelder (liefst ook AML) voor Hajduk Split? Mag niet meer dan 65k kosten.

Edit: Het liefst een Kroaat, heb al stad en land afgezocht maar nog niks gevonden en het is transferdeadline ;e

Felipe van Al-Sadd, geen Kroaat wel gratis :thumb: Of Rene Mihelic, ook geen Kroaat maar wel uit de buurt.

Goedkope Kroaten zijn niet zoveel goeie van geloof ik, je zou Marko Dinjar eens kunnen proberen... Modric en Babic kun je niet betalen... maar op zich heb je met Rukavina al een redelijke AML in je team toch.

Geplaatst

Ik speel zonder Data Update. Heb er een gevonden, 35 jaar dus gaat nog 1 seizoen mee ofzo. Ik klop bij Standard Luik aan voor Milan Rapaic, 33 jaar met gruwelijke stats, hij is 35k waard, willen ze 7k :cab:. Nja, hij wilde niet komen, jammer, hij is z'n carriere bij Hajduk begonnen en ik hoop dat hij zijn carriere er ook af wil sluiten.

Geplaatst

Ik ben opzoek naar een goede linkerverdediger voor liverpool. Het liefst met een beetje aanvallende kwaliteiten, begin net met mijn 2e seizoen. Budget, max 25 mil

Geplaatst
Ik ben opzoek naar een goede linkerverdediger voor liverpool. Het liefst met een beetje aanvallende kwaliteiten, begin net met mijn 2e seizoen. Budget, max 25 mil

Guardado?

Geplaatst

nee... geen optie. Geen hoge skills kwa tackelen en mandekking.

Geplaatst

marcelo is waarschijnlijk niet haalbaar... Heeft ook geen verdediging stats. @JordyMax Deze spelers zijn echt te slecht voor mij op links, het hoeven geen talenten te zijn...

Geplaatst

Baines lijkt me toch een goede optie hoor. Of een van deze

Lahm

Chivu

Heinze

Harte

Geplaatst
Urby ? Drenthe ? Taiwo ? Bale ? Baines ?

Taiwo, Bale en Baines zijn alledrie sowieso goed genoeg voor Liverpool. Bale en Baines zijn ook nog eens Britten, beter kan het natuurlijk niet..

Als je een échte verdediger als back wilt dan kan je idd beter voor Chivu kiezen.

Verder is Chiellini van Juventus echt een topper!

Geplaatst
Lauth, Anelka, Defoe

ik zoek een rechtsback voor RKC (basisspeler) heb 2 miljoen desnoods huu ik er een

Iemand goede ervaringen met Marlon King dan

Geplaatst

jorge inostroza groeit uit tot een dodelijke speler naar een aantal jaar en je kan hem gratis aantrekken(hij is word zeker goed genoeg voor liverpool want bij mij in de game is hij basis speler van r.madrid

Geplaatst

Ik ben op zoek naar een vervanger van Ledesma (Lazio Roma), een Italiaan, kunnen koppen, sterke speler.

Budget 35 miljoen. (de Rossi niet haalbaar)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]