Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Charles-André Doudin

Matias Quintana

Bernd Thijs

Daude Massude "Rivaldo"

Dit zijn de precieze namen, Elias en Kluivert zijn ook wel goed.

Ook raad ik je aan spelers te zoeken en contractstatus op loopt af zetten

(KJH, Mata, Bueno, Wijnaldum, Okaka, Hunt, Affelay, Zigic, Vaz Te en Kranjcar zijn enkele namen die ik zo gratis naar Genk heb gehaald...)

Daar vind je soms de gekste namen waarvan je denkt dat ze toch wel een nieuw contract zouden tekenen...

EDIT; KJH dus niet =( maar de rest wel

Geplaatst

ik heb inmiddels doudin,quintana,pele pla gecontracteerd.. quintana laat ik even spelen in de -19 elftal om hem te laten groeien, of is dat een slecht plan?..

ik heb trouwens dringend sterke verdedigers nodig voor liefst gratis/ minder dan 100.000.. sterke middenvelders ook.. spitsen is volgens mij wel goed nu..

Geplaatst

Heb je Elías ook gehaald? Toppertje.

Verdedigers hmm.. ik zou het zo ff niet weten, maar je kunt toch zelf ook spelers zoeken?

Geplaatst

Verdedigers hmm.. ik zou het zo ff niet weten, maar je kunt toch zelf ook spelers zoeken?

trouwens carlos elias heb ik ook gehaald ja,.. ik heb hem achter de spitsen staan 'AMC' .. hoe kan ik het beste zijn speler-instructies zetten?.. kan je me ff daarmee helpen zodat die optimaal gebruikt kan worden

Geplaatst

Ik ben geen held in tactieken, je kan die vraag stellen in het Strategieënboek bij 'Korte vragen over je tactiek'. Als je daar vraagt hoe je hetbeste een AMC in kan stellen helpen ze je vast wel ;)

Geplaatst
In welk seizoen haal jij die mensen naar Genk toe :cab:?

6asoqw8.png

Zoals je hier kan zien, 2010. De meesten zullen overgens verkocht worden om winst te genereren. Wie mag blijven zie ik dan wel

Verdedigers, Caillet, Van Geerenstein (toekomst) of anders iemand met een aflopend contract

Geplaatst
In welk seizoen haal jij die mensen naar Genk toe :cab:?

6asoqw8.png

Zoals je hier kan zien, 2010. De meesten zullen overgens verkocht worden om winst te genereren. Wie mag blijven zie ik dan wel

Verdedigers, Caillet, Van Geerenstein (toekomst) of anders iemand met een aflopend contract

Jezus, goeie spelers. :cab: Dit is zeker een goede manier om geld te verdienen. Dat doe ik ook zoveel mogelijk. Gratis spelers halen om een seizoen lang te testen om vervolgens te verkopen. Ik had bij Heracles Väyrynen opgepikt en een jaar later verkocht voor 3,5 miljoen. :D

Geplaatst

Huntelaar komt nu toch !!! zie Opvallende Screenschots

Net als Gareth Bale trouwens

EDIT: Huntelaar en Zigic lijkt me trouwens een erg geil spitsenduo

maar nu ontopic

Geplaatst

trouwens carlos elias heb ik ook gehaald ja,.. ik heb hem achter de spitsen staan 'AMC' .. hoe kan ik het beste zijn speler-instructies zetten?.. kan je me ff daarmee helpen zodat die optimaal gebruikt kan worden

In het tactiekscherm kan je spelers instructies geven die bij een positie horen.

In dit geval moet je dus eerst Elias selecteren en vervolgens instellen als AMC.

Tot slot moet je de instructies dan nog lichtelijk aanpassen op jouw manier van spelen en alles is voor mekaar!!

Geplaatst

Verdedigers .. minder dan 100.000/gratis (liefst!)

wie heeft er aanraders?

ojaa,team is heracles almelo

Geplaatst

Je kan ook proberen spelers te huren, zo kan je je probleem tijdelijk oplossen en heb je de tijd om rustig naar geschikte spelers te scouten.

Geplaatst

Je kan ook proberen spelers te huren, zo kan je je probleem tijdelijk oplossen en heb je de tijd om rustig naar geschikte spelers te scouten.

edit: andere mogelijkheid is zoeken op spelers, vervolgens de filter instellen op gratis spelers en dan kan je kijken of er wat bij zit wat jou bevalt.

Geplaatst

ik speel met Fiorentina (seizoen 4) 4-4-2 king ( die je kan downloaden ) nou zit ik met een luxe probleem, wie wordt mijn verdedigende middenvelder?!

Ik heb de nog jonge Marrouane Fellaini en de wat oudere Emerson.

4m9zjw9.jpg

Geplaatst

Ik zou eerst voor Emerson kiezen, dankzij zijn tackelen, techniek, balaanname, positiespel, en anticipatie.

Wel zou ik Fellaini veel speelminuten gaan geven. Hij heeft het wel inzich om goed te worden.

Geplaatst
Op dit moment zou ik gaan voor Emerson, maar in het nieuwe seizoen zou ik Fellaini de kans geven.

Het is het begin van het nieuwe seizoen, je bedoelt zeker volgend seizoen?

Geplaatst

Fellaini echt een geweldige speler die in mijn game geregeld belangrijk is voor mijn team.

Geplaatst

2 om 2 moeilijke keus opeens :P

Geplaatst

Dan geef je in de belangrijke wedstrijden emerson de basisplaats en in de onbelangrijke wedstrijden Fellaini. Zo hou je ze ook allebei tevreden.

Geplaatst

Weet iemand een spelmaker/spel verdeler, type Wesley Sneijder voor Shakthar, heb ongeveer €50 miljoen te besteden.

Het liefst ook een Oost-Europeaan maar dit hoeft niet per sé

Geplaatst

Valt een Kroaat daar ook onder? Anders wil ik Krancjar wel aandragen als optie

Geplaatst
Valt een Kroaat daar ook onder? Anders wil ik Krancjar wel aandragen als optie

Ik neem aan dat je Niko Kranjcar bedoelt, het is een optie maar hij heeft nog geen enkele wedstrijd voor zijn (nieuwe?) club Portsmouth gespeeld dus ik vrees dat ik iets ga krijgen van.

Hij speelt nog maar pas bij zijn nieuwe club:(

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]