Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ja heb hem ook al gehaald...

Kon niet echt overtuigen maar zeker geen slechte speler

Sturgis is ook goed alleen weet ik niet of hij goed kan koppen enz..

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Iemand een idee wie ik kan halen voor Backup op VIlla en Morientes bij Valencia ;) Heb een kleine 9 M te besteden maar wss kan ik nog meer besteden want door de überprestaties van Silva houdt hij Vicente uit de ploeg:-D

Edit:Wss vertrekt Vicente voor 19 M en heb ik dus 27-28 Miljoenen te besteden. Ik zou dus graag spits willen die kan functioneren als backup voor Villa en Morientes en misschien Morientes uit de basis kan spelen ? Iemand tips voor een echt doelpuntenmachientje :p

Geplaatst

César Delgado, als die nog niet verkocht is, had hem met Feyenoord was een echte doelpuntenmachine, had hem met Barcelona en daar was hij een zeer degelijke back up, kostte me niet meer als 5 miljoen! :)

Geplaatst
César Delgado, als die nog niet verkocht is, had hem met Feyenoord was een echte doelpuntenmachine, had hem met Barcelona en daar was hij een zeer degelijke back up, kostte me niet meer als 5 miljoen! :)
Haha, Nog voor je dit gezegt had ik hem al gekocht ! Ik heb hem wel moeten gaan halen voor 24 M, Ajax had hem al gekocht en daardoor was zijn waarde serieus naar boven gegaan. Bij zijn debuut scoorde hij meteen en maakte serieus indruk ! :)
Geplaatst

Ik zoek nog een rechterverdediger en een middenvelder voor Aston Villa. Het budget wat ik te besteden heb ligt iets onder de tien miljoen. Iemand nog een leuke suggestie? :)

Geplaatst

Ik zoek een centrale verdiger voor lazio roma, max 5 miljoen. En ik zoek een multifunctionele middenvelder ook voor max 5 miljoen. Iemand een idee?

Geplaatst
Ik zoek nog een rechterverdediger en een middenvelder voor Aston Villa. Het budget wat ik te besteden heb ligt iets onder de tien miljoen. Iemand nog een leuke suggestie? :)

Zuiverloon en Nakamura misschien?

Geplaatst

Probleem Real Madrid

Ik heb eigenlijk een beetje een luxeprobleem bij Real Madrid !

Ik wil namelijk absoluut C Ronaldo in mijn team, maar ik speel nu met Robben op rechts, Drenthe op links en Marcelo als linksback.

Wat zouden jullie doen ? Drenthe terugschuiven naar de linksback en Marcelo naar het B-elftal (Robben op links), of Drenthe verkopen ?!

Of als iemand een andere oplossing heeft, mag ook altijd gezegd worden !

Geplaatst

Robben gewoon verkopen, want Drenthe, Marcelo en Cristiano Ronaldo zijn allemaal jonger dan hem.

Talenten gaan voor vind ik =P

Geplaatst

Ik heb eigenlijk een beetje een luxeprobleem bij Real Madrid !

Ik wil namelijk absoluut C Ronaldo in mijn team, maar ik speel nu met Robben op rechts, Drenthe op links en Marcelo als linksback.

Wat zouden jullie doen ? Drenthe terugschuiven naar de linksback en Marcelo naar het B-elftal (Robben op links), of Drenthe verkopen ?!

Of als iemand een andere oplossing heeft, mag ook altijd gezegd worden !

Geplaatst
Robben gewoon verkopen, want Drenthe, Marcelo en Cristiano Ronaldo zijn allemaal jonger dan hem.

Dan zou ik eerder Marcelo verkopen en dan Drenthe linksback en Robben rn c. Ronaldo op de flanken ;) Robben is bijna even goed als c ronaldo. Robben is ieder geval beter dan Drenthe en Marcelo. Ook is hij een paar jaartjes ouder.

Geplaatst

Dan zou ik eerder Marcelo verkopen en dan Drenthe linksback en Robben rn c. Ronaldo op de flanken ;) Robben is bijna even goed als c ronaldo. Robben is ieder geval beter dan Drenthe en Marcelo. Ook is hij een paar jaartjes ouder.

Dus heeft hij meer ervaring !! Robben is een geweldige speler in fm!_O_ Jammer dat hij een beetje blessuregevoelig is !!

Geplaatst

Robben weg doen? No Fucking Way! Veruit de beste AML in het spel!

Geplaatst

Drenthe terugzetten, Marcelo linksback, Robben op links en Cristiano Ronaldo (als je die al hebt) op rechts.

Geplaatst

Drenthe hoort absoluut niet in de basis :cab: Weg dermee, Marcelo naar achteren (die van Fluminense?) en Jankmuil Ronaldo erin ;)

Geplaatst

Ik zoek een spit voor lazio max 3 miljoen en hij moet van een eu land zijn, iemand een idee?

Geplaatst

Met supportershart zegt Vossen maar dat is misschien net iets onder het niveau van Lazio. Probeer eens iemand te huren, want voor 3 miljoen haal je geen (Europese) topschutter denk ik. Als hongarije Europa is (?) probeer dan Nemeth eens.

EDIT: Bent of Lita misschien...

Geplaatst

Gezocht : Sterke Targetman voor Schalke 04, moet Cesar Delgado gaan bedienen. Zit in seizoen 2009/2010

Budget : geen probleem

Geplaatst

Wat heb je met Larsen gedaan? Die is geweldig als TM. Ik zou inderdaad naar Bianchi kijken, misschien is Amauri ook een optie.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]