Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ja, hij heeft 'iets' maar ik persoonlijk vind het een luie speler.

Past ook niet in mijn systeem en denkwijze (speel met voornamelijk Ambiteuze en Hardwerkende spelers)

Hij heeft wel een apart schot ;)

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb ook goede ervaring met C.Arzo van Villareal. Is een jonge, talentvolle verdediger. Kan je meestal aan het einde van 1e seizoen halen voor 4.5~5 miljoen. Is misschien veel, maar is het zeker waard.

Geplaatst

Ik speel met Tottenham in seizoen 2009-2010 en kreeg Saviola aangeboden van Barcelona,ik zou hem over kunnen nemen voor €12,000,000.

Maar ik twijfel,want in de spits heb ik nog Berbatov,Robbie Keane,Proctor(Groot talent) en Mario Gomez lopen.

Geplaatst

Weet iemand een goede clown? dus een beetje oude speler, met goede invloed enzo echt een leiderstype en dat wel zijn wedstrijdje kan spelen. Ik ben AZ

Geplaatst
Ik speel met Tottenham in seizoen 2009-2010 en kreeg Saviola aangeboden van Barcelona,ik zou hem over kunnen nemen voor €12,000,000.

Maar ik twijfel,want in de spits heb ik nog Berbatov,Robbie Keane,Proctor(Groot talent) en Mario Gomez lopen.

Ik heb hem uiteindelijk dan toch niet gekocht,wel heb een overeenkomst met Carlos Vela.

Hij komt volgend seizoen over van Barcelona voor €19.5M

Ik wou hem dit seizoen niet kopen omdat ik eerst wil experimenteren met mijn huidige spitsen.

Geplaatst

Ik zoek een opvolger voor Stam, en dat moet een beetje hetzelfde type zijn.

Een grote sterke goeie verdediger dus, het mag wat kosten.

Iemand een idee?

Geplaatst

Ik heb Sasha Iakovenko weten vastleggen voor volgend seizoen.

Iemand ervaring mee? Is hij goed?

Geplaatst
Ik zoek een opvolger voor Stam, en dat moet een beetje hetzelfde type zijn.

Een grote sterke goeie verdediger dus, het mag wat kosten.

Iemand een idee?

Naldo van Werder Bremen misschien?

Geplaatst

Ik had hem voor 800k gekocht en twee seizoenen later verkocht ik hem voor 10M aan Inter.

Geweldige speler!

Geplaatst

Dat is idd een hele behoorlijke sterke verdediger, thnx

Geplaatst

Ik zit te twijfelen, zit in 2e seizoen winterstop.. Ben op zoek naar een vervanger van Timmer.

Kandidaten:

Kameni, maar wordt waarschijnlijk moeilijk

Andreas Isaksson makkelijkst binnen te halen

Robert Enke Geen verdere info.

Ustari, zal waarschijnlijk heel duur zijn, maar is geïnteresseerd

Francisco Guilherme Ochoa Ook duur, maar komt ook makkelijk.

Kunnen jullie de top 3 vertellen die volgens jullie het handigst is binnen te halen? Ook waarom graag..

Geplaatst

Akinfeev of Arenas zijn ook goede opties moesten die niet haalbaar zijn, Uit dat lijstje zou ik persoonlijk voor Ochoa gaan.

Ik speel zelf met Genk dus ik weet waarover ik praat:

Zelfs bij interesse van clubs a la Man Utd zal hij blijven als je hem goed behandelt, erg loyaal.

Geef hem vertrouwen en hij zal het zeker belonen. AML is zijn beste positie, als je hem omtraint naar AMR zal hij naar binnen snijden en verwoestend uithalen met zijn afstandsschot dat zo tussen de 16 en de 19 zal hangen.

Als je hem veel speelminuten gunt zal je hem zeer met zo'n 10-20 miljoen winst kunnen doorverkopen

zeker een aanrader !!!!

Geplaatst

Nu hopen dat hij in het echt ook doorbreekt :) Onze Sasha :)

Geplaatst
Akinfeev of Arenas zijn ook goede opties moesten die niet haalbaar zijn, Uit dat lijstje zou ik persoonlijk voor Ochoa gaan.

Zelfs bij interesse van clubs a la Man Utd zal hij blijven als je hem goed behandelt, erg loyaal.

Geef hem vertrouwen en hij zal het zeker belonen. AML is zijn beste positie, als je hem omtraint naar AMR zal hij naar binnen snijden en verwoestend uithalen met zijn afstandsschot dat zo tussen de 16 en de 19 zal hangen.

Als je hem veel speelminuten gunt zal je hem zeer met zo'n 10-20 miljoen winst kunnen doorverkopen

zeker een aanrader !!!!

Ik zal ff naar Arenas kijken! Akinfeev helaas! Die is al naar Bayern München..

Geplaatst

Wie weet wat goede gratis spelers voor Sparta. GRATIS, want ik heb geen transferbudget.

Geplaatst
Wie weet wat goede gratis spelers voor Sparta. GRATIS, want ik heb geen transferbudget.

Gewoon zoeken op je zoeklijst en dan transferlijst

Geplaatst

Zal ik Christian Benavente van Real Madrid halen met NEC? waarde is 1,1 miljoen ik kan hem krijgen voor 1,3 miljoen , zit in het 2e seizoen.

4oqmk2v.png

En weet er nog iemand een Noorse speler die ik goedkoop kan halen want Wolff Eikrem voelt zich niet thuis in Nederland

Geplaatst

Hem zou ik zeker halen, probeer Hangeland goede sterkte centrum verdediger.

Geplaatst
Oke bedankt.

EDIT: Die is een beetje te duur, weet je ook misschien een goedkoop talentje?

Gewoon in dat elftal onder 21 kijken...

Geplaatst

zeker een aanrader !!!!

Leuk om te horen, ik heb hem eigenlijk wel gekocht als bankzitter, als

doublure van Mokoena. Geen AML of AMR, spits dus.

Geplaatst

Leuk om te horen, ik heb hem eigenlijk wel gekocht als bankzitter, als

doublure van Mokoena. Geen AML of AMR, spits dus.

Jammer want hij komt het beste tot zijn recht als AML hoor

Geplaatst

ik ben opzoek nr een keeper, middenvelder en een vlotscorende spits voor mijn Lewes (Conf. South) :D pls help :p

Geplaatst
ik ben opzoek nr een keeper, middenvelder en een vlotscorende spits voor mijn Lewes (Conf. South) :D pls help :p

Mmm ik zal eens in mijn game kijken, maar voor een keeper zou ik Lund proberen of Kemps als die willen een middenvelder Black of Taylor en een spits Francis de Jamaicaan, kijk maar in mijn novelle, daar zie je in de loop van de afgelopen seizoen zat spelers voorbij komen waar jij wat aan kunt hebben.

Edit: Even snel nog gekeken, Herbert is een goede keeper, FIllery een goede ML en je zou voor dat niveau ook Shaw kunnen halen als spits, redelijke snelheid en goede stats voor afmaken.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]