Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Weet iemand een goede clown? dus een beetje oude speler, met goede invloed enzo echt een leiderstype en dat wel zijn wedstrijdje kan spelen. Ik ben AZ

Steffen Iversen, Sergei Ignashevich en Johann Vogel die doet het ook altijd wel redelijk bij AZ (mijn game iig) :checkit:

Hoop dat je er wat aan hebt. (allemaal Leidertypes in mijn game iig)

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Tranferadvies

Ik heb een gehele nieuwe verdediging nodig bij Inter, ik heb genoeg geld in mn 5e seizoen dus zeg maar!

BRAND LOS:thumb:

Geplaatst

Is moeilijk te zeggen wat in het 5e seizoen de beste verdedigers zijn. Kijk eens in de spelerslijsten en zoek op de specialiteiten van verdedigers.

Geplaatst

Hallo,

Ik speel ben met Barcelona en speel met de laatste update.

Ik heb de volgende spelers nog nodig:

-VVR (2x) een speler die er meteen staat en eentje die als wissel moet fungeren (het liefst een talent)

-VVL: een speler met toekomst die wissel wordt achter Chiellini

-VM/MC: een soort gelijke speler als Gattuso, speel met 1 middenvelder dus heb iemand nodig die weet wat het is om iemand neer te schoppen en die zijn mannetje staat op het middenveld

Ik hoop dat jullie iemand voor mij weten!!

Geplaatst
Hallo,

-VVR (2x) een speler die er meteen staat en eentje die als wissel moet fungeren (het liefst een talent)

-VM/MC: een soort gelijke speler als Gattuso, speel met 1 middenvelder dus heb iemand nodig die weet wat het is om iemand neer te schoppen en die zijn mannetje staat op het middenveld

VVR heb je toch Puyol, er is geen betere voor die positie dan hij hoor. Als verterking voor die plek zou je Kolo Toure, Lahm of Sergio Ramos kunnen proberen.

Sergio Ramos kan ook perfect als VM uit de voeten, al heb je als t goed is Xavi al (nog zo`n topspeler dus vraag me af waarom je nieuwe spelers zoekt ma toch). Xabi Alonso en Steven Gerrard zijn de meesters op t middenveld mocht je een betere dan Xavi zoeken.

En met Chiellini heb je ook op links al een super speler, als back up zou je bijv Lahm, Melli, Baines of Emanuelson kunnen halen.

Geplaatst

Ik zoek goede aanvallende middenvelders. Heb 30 miljoen tot me besteding. Brand maar los:P

Geplaatst

@ De Generaal;

geen idee of ze allemaal haalbaar zijn maar dit zijn de toppers onder de aanvallende middenvelders, tenminste in mijn game in 2012 zijn ze dat ;)

Kerlon, Higuain, Sneijder, Baptista, Diego, Kaka, Tevez, Messi, Matias Fernandez, Rooney, Carvalho, Iniesta, Niguez en vd Vaart!

Geplaatst
@ De Generaal;

geen idee of ze allemaal haalbaar zijn maar dit zijn de toppers onder de aanvallende middenvelders, tenminste in mijn game in 2012 zijn ze dat ;)

Kerlon, Higuain, Sneijder, Baptista, Diego, Kaka, Tevez, Messi, Matias Fernandez, Rooney, Carvalho, Iniesta, Niguez en vd Vaart!

Bijna allemaal geprobeerd maar willen niet naar me Engelse club komen helaas. Maar goed ik blijf goed gaan...

Geplaatst

Celsinho, Montolivo, De Guzman, ...?

Geplaatst

Zit met Feyenoord in 2011-2012 en nu wilt de voorzitter (weer maar eens) enkele toptransfers (gierigaard geeft wel maar 32M voorlopig).

Heb eigenlijk niet echt versterking nodig (wou eigenlijk Nederlandse jongeren aantrekken) dus iemand een idee wat voor een 'toptransfer' nog betaalbaar is voor die periode?

Geplaatst

Ik zoek een redelijk jonge back met de potentie om binnen een aantal jaren 1 of 2) mee te kunnen doen in Nederlandse en Europese top

ga naar het seizoen 2007/2008

Geplaatst
Hallo,

VVR heb je toch Puyol, er is geen betere voor die positie dan hij hoor. Als verterking voor die plek zou je Kolo Toure, Lahm of Sergio Ramos kunnen proberen.

Sergio Ramos kan ook perfect als VM uit de voeten, al heb je als t goed is Xavi al (nog zo`n topspeler dus vraag me af waarom je nieuwe spelers zoekt ma toch). Xabi Alonso en Steven Gerrard zijn de meesters op t middenveld mocht je een betere dan Xavi zoeken.

En met Chiellini heb je ook op links al een super speler, als back up zou je bijv Lahm, Melli, Baines of Emanuelson kunnen halen.

Puyol gebruik ik al als centrale verdediger

Ramos is niet haalbaar:( speel een netwerkgame en die ander is real madrid;)

Gerrard is te duur en Xavi heb ik al verkocht (was geen goede balafpakker)

Heeft iemand nog suggesties?

Geplaatst

moet je zelf een beetje zien, heb je een directe vervanger als hij in de basis staat of kan je snel een waardige vervanger aantrekken ? als hij geen basisspeler is is het zeker een mooi bedrag

Geplaatst

Op de vragen van Jesper en elmarcos

Jesper: ligt eraan heo je wilt spelen, 4 standvaste verdedigers OF 2 centrale en 2 opkomende vleugelverdedigers:

4 standvaste: DL: ? DC: Kompany DC: Richards DR: Vandenborre

2 wingbacks: DL: Marcelo, DR: Eduardo Ratinho of Rafinha

Elmarcos: Zie hierboven, eduardo ratinho en marcelo worden de beste backs in het spel (mijn ervaring, zit nu in 2014)

Geplaatst

Zit in 2011 en Ratinho heeft bij mij (sinds 2008) nog geen hol gepresteerd :)

Heb daar nu Rafinha. En als opvolger wil ik Hugo Bos maar Barcelona speelde het slim. Had hem gescout en in het verslag stond dat hij zéér geinteresseerd was in een overgang naar mijn Feyenoord. (hij zat toen in Barcelona B). Ik doe een bod (ontsnappingsclausule) en net nadat ik mijn contract had aangeboden had Barca hem gepromoveerd naar het eerste elftal. Nu wilt hij niet meer komen :(

Scout zegt nochtans dat hij beter kan worden als Rafinha (ongeveer dezelfde stats en nog maar 20.)

Geplaatst
Zit in 2011 en Ratinho heeft bij mij (sinds 2008) nog geen hol gepresteerd :)

Heb daar nu Rafinha. En als opvolger wil ik Hugo Bos maar Barcelona speelde het slim. Had hem gescout en in het verslag stond dat hij zéér geinteresseerd was in een overgang naar mijn Feyenoord. (hij zat toen in Barcelona B). Ik doe een bod (ontsnappingsclausule) en net nadat ik mijn contract had aangeboden had Barca hem gepromoveerd naar het eerste elftal. Nu wilt hij niet meer komen :(

Scout zegt nochtans dat hij beter kan worden als Rafinha (ongeveer dezelfde stats en nog maar 20.)

En watss nu de vraag dan?

Geplaatst

Zie nergens een vraagteken staan dus die was er niet :) Mijn onbeantwoorde vraag staat hier een aantal posts boven :)

Was gewoon een weerlegging op het feit dat Ratinho in Joakiem zijn spel één van de beste backs wordt.

En ook een uitgebreide tip over Hugo Bos. :)

Geplaatst

Grotesmurf...als je in 2011 zit kun je eigenlijk bijna geen 'bestaande' talenten kopen, het betrreft dan fictieve spelers, aangezien je al 5 jaar verder zit, dus dej ongens van 20 nu al 25 zijn.

Spelers die volgens mij wel bestaan en max 22 zijn in 2011:

- Michel Schmoller

- Sherman Cardenas

(volgens mij) fictieve talenten, zijn bij mij dus zeer grote talenten maar zullen waarschijnlijk fictief zijn:

- Claudio Fusco

- Buston Morales

- Xavier Boudet

- Daniel Packness

Wat betreft NL spelers, die ben ik nog geen een fatsoenlijke tegengekomen na de 'oude' lichting van maduro, heitinga, emanuelson, vd vaart, sneijder, v persie en robben..zit in 2014 nu..

Geplaatst

Gij speelt zonder patch? Want vanaf het moment dat ik 7.0.1 had zat Cardenas er (met Colombia geselecteerd en extra spelers uit Colombia) niet meer in. :)

Geplaatst

Jaa...speel zonder patch...

Maar toch de moeite waard om even de namend ei ik zojuist gaf op te zoeken in FM, kleine moeite en je weet maar nooit..

Geplaatst

Packness is volgens mij wel geen fictief talent. Of wel toeval dat hij bij mij ook al eens een talent is geweest toen ik met Genk speelde héél lang geleden :) Als ik het me goed herinner was het een AMLC? Toch alleszinds een aanvallende middenvelder.

De rest ga ik eens opzoeken, je weet inderdaad maar nooit :)

Edit: Packness is dus wel een fictief talent :) Heb hem hier opgezocht en is een doelman. En nog niet eens een fantastische ook :) Foto is wel hetzelfde als de Packness die ik bij Genk gehad heb. En daar was hij wel degelijk een AM.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]