Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Weet iemand nog goede verdedigers?

Linksback, Centraal achterin, Rechtsback.

Transferbudget 33 miljoen.

Team: PSV

Jaar: 2010 juli

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Linksback: Erik Pieters, Rechtsback: Gianni Zuiverloon, Centraal: Evander Sno

Alle 3 Nederlanders en ik weet uit ervaring dat ze goed zijn na een aantal seizoenen ;)

Geplaatst
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gysinho

Linksback: Erik Pieters, Rechtsback: Gianni Zuiverloon, Centraal: Evander Sno

Alle 3 Nederlanders en ik weet uit ervaring dat ze goed zijn na een aantal seizoenen

Kom toch eens op, ik neem aan dat hij met psv verder wil komen dan alleen de nationale titel, deze 3 spelers zijn echt geen toppers.

Ga voor eerdergenoemde namen, eduardo ratinho, marcelo, esparza, kompany, vandenborre, richards

Geplaatst

Passen en tackelen zijn heel belangrijk

Positiespel,kracht en uithoudingsvermogen zijn ook redelijk belangrijk...

Geplaatst

Hoe herken je een talent uit je eigen jeugd opleiding? ik wil wat jeugd spelers naar me 1e elftal halen ik ben om het moment excelcior ik ben bezig om stappen te zetten in me carriere ben begonnen bij East Bengal (uit India) dat was echt gewoon tevet om te doen ben alleen niet op een leuke manier daar weggegaan maar daar gaat het niet om haha ik hoop dat iemand mij kan helpen! :D

PS: Dit gaat nog over FM2007

Geplaatst

Nu lijkt het gewoon wat gissen. Je assistent-manager geeft je wel een héél kort verslag als je naar Training -> Overzicht gaat. Daar staat dan bij of hij veel potentieel, etc. toont volgens je manager. Dus op basis daarvan zou je jeugdspelers kunnen promoveren naar het eerste elftal. ;)

Geplaatst

Weet niet welke club je bent maar in de meeste competitie's moeten ze 16 zijn :)

Geplaatst
Thx man kheb er een aantal gevonden alleen die zijn niet Speelgerechtig das wel naatje! haha :P

Sjoerdie, malaga:*)

Je moet ze wel in het eerste team zetten

want als je ze alleen met de filter bij het eerste elftal haalt dan doen ze ook nog mee met onder de 19 en je mag maar 1 wedstrijd per dag spelen dus soms zijn ze daarom ook niet speelgerechtigd;)

Geplaatst
Thx man kheb er een aantal gevonden alleen die zijn niet Speelgerechtig das wel naatje! haha :P

Sjoerdie, malaga:*)

Je moet ze wel in het eerste team zetten

want als je ze alleen met de filter bij het eerste elftal haalt dan doen ze ook nog mee met onder de 19 en je mag maar 1 wedstrijd per dag spelen dus soms zijn ze daarom ook niet speelgerechtigd;)

ik heb ze toch nog maar 1 seizoen laten doorgaan bij de onder 19 :P want ik heb veel te veel spelers die beter zijn op hun positie :D whahah malaga!

Geplaatst

Ik heb net met een waarde van 11 mille ongeveer Agger aan Chelsea verkocht voor 27 miljoen euro alleen moet ik nu zelf wel naar een vervanger op zoek.

Ik ben Liverpool in het jaar 2009 met 37 miljoen euro momenteel en daar kan nog wat bovenop komen als ik Gonzalez weet te slijten.

Daarom 2 vragen:

1. Zouden jullie voor een talent gaan of voor een ervaren speler als je weet dat ik Hyypia, Carragher en Simunic al heb hoewel ik ff niet weet hoe laatstgenoemde zit met zijn werkvergunning want die had hij niet vorig jaar maar toen moest ik hem verhuren dus daar verwacht ik geen problemen mee.

2. Wie zouden jullie halen als vervanger voor hem en dan maakt het niet uit of het om een oude rot of een jonge hond gaat!

Geplaatst

Iemand ervaringen met Cardenas?

Kan ie een echte topper worden op Europees niveau?

Geplaatst

Ik heb hem gehad bij ajax. Een echte topper die veel assists geeft! Dat is hoe ik hem heb ervaren in FM tenminste

Geplaatst

Heb hem nu het tweede seizoen bij Ajax en hij roteerd met Mokoena op de rechtbuiten-positie. Zeer groot talent! Veel dreiging, assist en goals! Gemiddelde boven 7.5 over meer als 10 wedstrijden!

Mijn vraag:

Ik ben nu bijna op het punt gekomen dat ik grof wil gaan cashen voor enkele spelers (huntelaar en/of sneijder) zodat ik dit geld weer kan gaan investeren in toptallent. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Op tranferlijst zetten? Boden gewoon afwachten? Ik weet dat ik boden kan verhogen door het geboden bedrag te verdelen over 24 maanden.

Wat ik uiteraard niet wil is een ontevreden speler/selectie. Thx!

Geplaatst

Gewoon afwachten, in de zomer komen er vanzelf clubs die erop bieden, en met een beetje geluk tégen elkaar opbieden.

Geplaatst

Verdediging Heerenveen

Ik ben op zoek naar een goede verdediger voor Heerenveen.

Budget: 6 Miljoen

Brand Los!:thumb:

Geplaatst

Bahia is altijd wel een degelijke verdediger en (als je zonder updates speelt) Hofland.

Geplaatst

Sander van Gessel.

Is wel al 29, maar in het eerste seizoen voor 2 mln te halen. Bij mijn Feyenoord was ie aanvoerder, wekelijks uitblinker en heeft ie zelfs Oranje gehaald!

Ik moest er trouwens nog 20% bij doorverkoop bijbetalen maar vanwege zijn leeftijd gaat ie waarschijnlijk stoppen bij mij en tot mn staf toetreden dus die hoef ik toch niet te betalen:p

Geplaatst

heeft iemand goede ervaringen met ionut mazilu?

ben van plan hem aan te trekken begin van de game

speelt bij rapid en was vorig seizoen irl topscorer.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]