Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Vragen over spelers

Ik heb een vraagje...over targetman...Ik zoek nog steeds naar ideale targetman voor Huntelaar en Babel.

Ik speel met Ajax..mijn tactiek is a la soort 4-4-2(met VMC en AMC,twee vleugelaanvallers en twee pure aanvallers)

Ik heb stukje over Balbezit van Thomas gelezen..Er staat bij Afspeelmogelijkheden dat beweeglijkheid 1 belangrijkste eigenschap van afspeelpunten..heeft die ook mee te maken met Targetman?Ik heb misschien ideale targetman gevonden...zijn eigenschappen zoals Koppen,Springen,Balaanname,Zonder bal,Passen.afwerken en nog wat andere eigenschappen zijn erg goed,maar bij eigenschappen zoals Beweeglijkheid en snelheid slechtste status.

Bovendien is hij wel redelijk lang..192 cm lang..

Is hij wel juiste targetman?

Bij voorbaat dank... ;sm;

hmm, dit is zeker wel een goede target man, alleen moet je hem dan via de lucht gaan aanspelen!

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb een vraagje...over targetman...Ik zoek nog steeds naar ideale targetman voor Huntelaar en Babel.

Ik speel met Ajax..mijn tactiek is a la soort 4-4-2(met VMC en AMC,twee vleugelaanvallers en twee pure aanvallers)

Ik heb stukje over Balbezit van Thomas gelezen..Er staat bij Afspeelmogelijkheden dat beweeglijkheid 1 belangrijkste eigenschap van afspeelpunten..heeft die ook mee te maken met Targetman?Ik heb misschien ideale targetman gevonden...zijn eigenschappen zoals Koppen,Springen,Balaanname,Zonder bal,Passen.afwerken en nog wat andere eigenschappen zijn erg goed,maar bij eigenschappen zoals Beweeglijkheid en snelheid slechtste status.

hmm, dit is zeker wel een goede target man, alleen moet je hem dan via de lucht gaan aanspelen!

Bedoel je via koppen(hoofd) van targetman(bij toevoer targetman) door voorzetten van vleugelaanvallers en AMC(Sneijder)?

Geplaatst

ja dat bedoel ik :)

Geplaatst

Heerenveen

DMC/MC nodig

3,0Miljoen

30.000 Per week maximaal

Sokolowski

Sivok idd , goede speler en goede investering

Banor Tettey , is mijn opvolger bij twente voor sivok en doet het echt fantastisch (beter dan sivok) , Hij speelt centraal i.p.v. DMC zoals Sivok , maar hij controleerd het middenveld . Heeft er ook nog 12 doelpunten inliggen en 10 assists .

Geplaatst

Orvynd (niet zeker van de voornaam) Hoas uit noorwegen is wel een optie , 2,03 meter lang . Is het proberen waard , heeft et bij mij altijd fantastisch gedaan alhoewel ik nooit met grote teams speel . Ik weet dus niet hoe die het doet in de top .

Geplaatst

Kan iemand mij een goede en goedkope Aanvallende Middenvelder op rechts aanbevelen voor RC Genk.

Budget dat ik nu nog heb: 48 000

iemand een idee?:)
Geplaatst

weet iemand nog een paar spelers die in de jeugd van ac milan hebben gevoetbald en nu nog een beetje goed zijn? Voor de rest maakt het niets uit, positie leeftijd, geld, zoek maar uit :)

Geplaatst

Iemand een spits die in de roulatie kan spelen met huntelaar?

ik heb zo'n 8 miljoen te besteden

Geplaatst

kerlon

Geplaatst

Ik ben op dit moment aan het spelen met de Spurs, ik zit nog maar in mijn eerste seizoen, kan iemand me spelers aanbevelen om als AML te zeggen, ik heb wel al ziegler, solari en Pocognoli in de kern, maar deze drie zijn alledrie minimum 4 maanden uit, op dit moment laat ik er Assou-Ekotto spelen, maar ik vind hem aanvallend iets minder...

Kan iemand me een speler aanbevelen?

Is Marcelo mss de moeite waard?

Geplaatst

Ik heb vraagje..Hoe kan ik die speler een contract aanbieden?

Hij zoekt toch naar een nieuwe club..Zijn eigenschappen zijn zeker beregoed voor vleugelverdediger.

Bovendien heb ik Brazilie ook geselecteerd en grote databestand.

Spelers.jpg

Geplaatst

Ik zou Crouch proberen als targetman!

Hij is onhaalbaar en wil niet weg bij Liverpool..helaas kan ik hem niet proberen overhalen..Wie weet volgende seizoen als mijn team erg succesvol zouden zijn..

Geplaatst

Ik ben op dit moment aan het spelen met de Spurs, ik zit nog maar in mijn eerste seizoen, kan iemand me spelers aanbevelen om als AML te zeggen, ik heb wel al ziegler, solari en Pocognoli in de kern, maar deze drie zijn alledrie minimum 4 maanden uit, op dit moment laat ik er Assou-Ekotto spelen, maar ik vind hem aanvallend iets minder...

Urby Emanuelson is absolute held op linksbuiten, nu ja, meer linkshalf, middenvelder dus, maar aanvallend zeker erg goed! 10 miljoen betaalde ik met Man United.

Geplaatst

Hoogstwaarschijnlijk is dit een niet-bestaande speler, je kan hem dus geen contract aanbieden.

Geplaatst

Hoogstwaarschijnlijk is dit een niet-bestaande speler, je kan hem dus geen contract aanbieden.

Ow,dat is wel jammer...want namelijk zoek ik naar een goeie rechtsvleugelverdediger die haalbaar is voor mijn clubbie Ajax.Dat is zeker balen hoor..voorlopig zet ik Gabri als rechtsback...Tot nu speelde Gabri prima.

Geplaatst

Iemand een spits die in de roulatie kan spelen met huntelaar?

ik heb zo'n 8 miljoen te besteden

Celsinho van Lokomotiv Moskou of Eduardo van NK Dinamo

Geplaatst

Mitea van Ajax

Geplaatst

Ik zou de Portugees Nani proberen dat is echt een heerlijke dribbelaar voor op de linker fllank. Bij mij speelt hij de sterren van de hemel

Geplaatst

Kheb nu xabi alonso voor 35 miljoen verkocht, weet iemand een goede vervanger voor hem als VM met ongeveer 15 miljoenh omdat liverpool ondertussen 20 mil in het rood staat (ik ben nog maar 2 dagen trainer)

Geplaatst

Ik speel met Reading en ik kan Dagoberto verkopen voor 11 miljoen.

Ik heb al Defoe gehaald voor 15 miljoen (Eduardo verkocht voor 12,75). Scoort niet veel trouwens, maar ik gun hem nog een half jaar om te ownen.

Ja, ik kan dus Dagoberto verkopen, en ik heb daarom een nieuwe spits nodig. Iemand ideetjes?

Ik heb iets van 16 mil om te besteden. Mauro Zárate ziet er niet super uit tbh.

Geplaatst

Kheb nu xabi alonso voor 35 miljoen verkocht, weet iemand een goede vervanger voor hem als VM met ongeveer 15 miljoenh omdat liverpool ondertussen 20 mil in het rood staat (ik ben nog maar 2 dagen trainer)

Misschien Mascherano? Bij mij doet Sivok het erg goed, maar die is heel wat minder in vergelijking met Xavi Alonso.

Geplaatst

Wat dacht je van:

- Timmy Simons, doet het geweldig en heeft goede stats, heb hem ook met Barca gehaald

- Edison Méndez is ook in sommige games heel goed want hij heeft random stats en soms heeft hij precies de goeie stats voor een echt VM

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]