Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Vragen over spelers

AMC nodig voor Murcia(Segunda Division). Niet meer dan 1.5 miljoen.

Vilakazi is al naar Portsmouth ;)

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

AMC nodig voor Murcia(Segunda Division). Niet meer dan 1.5 miljoen.

Vilakazi is al naar Portsmouth ;)

-Sergio Torres van Wycombe, lijkt niet echt goed maar als je hem laat spelen wordt het een topper. (voor minder dan 100.000 heb je hem)

-Nicolas Millan (behoeft verder geen uitleg denk ik;)

Geplaatst

Ik speel met Reading en ik kan Dagoberto verkopen voor 11 miljoen.

Ik heb al Defoe gehaald voor 15 miljoen (Eduardo verkocht voor 12,75). Scoort niet veel trouwens, maar ik gun hem nog een half jaar om te ownen.

Ja, ik kan dus Dagoberto verkopen, en ik heb daarom een nieuwe spits nodig. Iemand ideetjes?

Ik heb iets van 16 mil om te besteden. Mauro Zárate ziet er niet super uit tbh.

Vet onoverzichtelijk op deze manier tbh.

Ik zoek een nieuwe spits van rond de 16/17 miljoen die goed meekan met 't niveau van de top in Engeland.

Iemand?

Weet iemand hoe Kiessling speelt? Ik had ooit gehoord van een vriend van me dat ie wel redelijk is, maar ik durf em niet te halen.

Zijn stats zien er niet echt impressive uit.

Cesar Delgado is een baas, maar hij is te duur. Bovendien krijgt hij geen work permit. Evenals Falcao.

Iemand ideetjes?

Geplaatst

Darren bent? ik weet niet hoe duur hij is, maar hij pikt altijd wel een doelpuntje mee ;)

Geplaatst

Wie weet er een goede linker vleugelverdediger? En niet marcelo want die heb ik al. Geld is geen probleem mar hij moet niet te oud zijn

Geplaatst

Ik ben valencia en heb net miguel verkocht, dus zoek ik een goeie rechtsback, hij MAG 20 miljoen kosten, maar aangezien ik uit de opbrengsten van miguel ook nog een tweede keeper wil kopen, heb ik er liever een rond de 10 miljoen, weet iemand een goeie waarmee hij goeie ervaringen heeft?

Geplaatst

Renato Augusto

Geplaatst

Wat is je budget?

Heb het inmiddels al besteed aan de volgende spelers:

- Freddy Adu

- Chico

- Guarin

- Garay

- Zuniga (lange termijn)

- Estupinan (lange termijn)

- Ruales (lange termijn)

;)

Renato Augusto

:cab: duur :-D, maar wel goed ;)

Geplaatst

Weet iemand hoe Kiessling speelt? Ik had ooit gehoord van een vriend van me dat ie wel redelijk is, maar ik durf em niet te halen.

Zijn stats zien er niet echt impressive uit.

Geplaatst

Ik ben stuttgart en ik vind Kießling een goede spits hij scoort bijna elke wedstrijd bij werder (gekocht van Leverkusen). Ook in europees verband.

zal er een screentje bij doen voor je.

laat even weten of je hem haalt :)

[attachment deleted by admin]

Geplaatst

Hij is jong en ziet er goed uit, en scoort wel tussen de 15 en 20 goals.

Ik wil hem wel eens halen en kijken hoe hij het doet.

Geplaatst

ik ook ben erg benieuwd naar hem :checkit:

[attachment deleted by admin]

Geplaatst

Ik ben valencia en heb net miguel verkocht, dus zoek ik een goeie rechtsback, hij MAG 20 miljoen kosten, maar aangezien ik uit de opbrengsten van miguel ook nog een tweede keeper wil kopen, heb ik er liever een rond de 10 miljoen, weet iemand een goeie waarmee hij goeie ervaringen heeft?

Geplaatst

micha richards ;)

Geplaatst

Frey , volgens mij speelt ie bij Modena

Maxime Josse - Franse rechtsback , deed het erg goed in mijn Twente elftal en werd dus ook weggekocht voor 13.5 miljoen . Mijn voorzitter zei dat het bod te goed was om te weigeren , anders had ik em bij de club gehouden .

Geplaatst

Weet iemand nog een versterking voor mijn PSV?

http://i7.tinypic.com/2crrryh.jpg

Liefst een (aanvallende) middenvelder of VEELscorende spits

Eduardo van NK Dinamo

Ionut Mazilu

Banor Tettey , centrale middenvelder die vaak mee opkomt .

Iakovenko , van Brugge ?, in ieder geval uit de belgische competitie .

Geplaatst

Ik speel met PSV heb nog geen spelers aangekocht in mijn eerste seizoen. Ik ga 4-3-3 spelen en zoek een goede targetman....

Eisen:

Tussen de 22 en de 26

EU-speler

Liefst goed aanspeelbaar over de grond...

Geplaatst

Ik heb ff een vraagje want ik heb met Millwall F.C. Felyppe Gabriel en Zuniga gehaald, maar die hebben allebei nog geen werkvergunning en kunnen dus niet spelen. Iemand een idee of ze vanzelf ff werkvergunning krijgen of moet ik daar zelf voor zorgen? Heb zelf namelijk geeeen idee.. ;)

Geplaatst

Ik heb ff een vraagje want ik heb met Millwall F.C. Felyppe Gabriel en Zuniga gehaald, maar die hebben allebei nog geen werkvergunning en kunnen dus niet spelen. Iemand een idee of ze vanzelf ff werkvergunning krijgen of moet ik daar zelf voor zorgen? Heb zelf namelijk geeeen idee.. ;)

Heeft volgens mij met het aantal A-interlands dat ze elk jaar spelen te maken , mss dat Zuniga pas een vergunning krijgt als die een vorwaardig A-international is . Heb dit zelf nog nooit gehad , dus kan ook totaal iets anders zijn .

Geplaatst

Normaal kun je in beroep gaan en soms krijg je hem dan

Dat is dus het rare, ik was dus gewoon in beroep gegaan en daarna kreeg ik te horen dat hij wel naar mij toe kon komen maar dat hij geen werkvergunning had, dus nu heb ik ze allebei maar uitgeleend aan Lierse zoals nog 3 spelers.
Geplaatst

Heeft volgens mij met het aantal A-interlands dat ze elk jaar spelen te maken , mss dat Zuniga pas een vergunning krijgt als die een vorwaardig A-international is . Heb dit zelf nog nooit gehad , dus kan ook totaal iets anders zijn .

Dat kan dus nog wel ff duren dan? Hij is pas 18 jaar en zo vaak gebeurt het nu ook weer niet dat iemand van 18, 75% van de A-interlands meespeelt. (Heb ook gekeken in helpdesk en daar stond iets over 75% van de A-interlands ofzo).

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]