Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Vragen over spelers

Heb inmiddels een werkvergunning voor hem gekregen..! :clap:

Gewoon door hem een nieuw contract aan te bieden, hij heeft inmiddels trouwens wel 5 interlands, dus misschien dat het toch daaraan ligt! In ieder geval: hij mag spelee! _O_

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Wie weet er een goede linker vleugelverdediger? En niet marcelo want die heb ik al. Geld is geen probleem mar hij moet niet te oud zijn

Philipp Lahm (B. Munchen), Adriano (Sevilla), Guardado (Atlas) (meer wingback, maar kan ook DL)

Goedkoop: Kevin Larsen (Lyn)

Geplaatst

wie heeft er een speler die goed genoeg is om cl nieveau aan te kunnen... iemand voor feyenoord niet al te duur.. maximaal 8 miljoen moet centraal in de spits kunnen... en iemand die goed is in het afmaken in een 443 formatie met vleugelspelers die goed kunnen voorgeven... iemand ideeen?? hij moet ook niet te oud zijn maximaal 25 graag...

Geplaatst

Wie weet er een goede linker vleugelverdediger? En niet marcelo want die heb ik al. Geld is geen probleem mar hij moet niet te oud zijn

Philipp Lahm (B. Munchen), Adriano (Sevilla), Guardado (Atlas) (meer wingback, maar kan ook DL)

Goedkoop: Kevin Larsen (Lyn)

Omar Esparza

Van Damme

Gonzalo Pineda

Geplaatst

wie heeft er een speler die goed genoeg is om cl nieveau aan te kunnen... iemand voor feyenoord niet al te duur.. maximaal 8 miljoen moet centraal in de spits kunnen... en iemand die goed is in het afmaken in een 443 formatie met vleugelspelers die goed kunnen voorgeven... iemand ideeen?? hij moet ook niet te oud zijn maximaal 25 graag...

Mitea van Ajax , mag vaak vertrekken bij Ajax .

Eduardo van NK Dinamo kan zeker CL niveau aan

Geplaatst

Wil je echt een Targetman of mag hij ook een actie in huis hebben? Cesar Delgado kost begin seizoen 3 miljoen ofzo afwerken 16-17-18 hij is 25 en heel goed, heb hem met barca ook langs Eto'o staat en hij scoort meer als hem ;) Anders Salvatore Foti een 17 jarige maar lijkt alsof hij 25 is ofzo, Kopt alles in een meester in de lucht, als je hem dan alleen in spits zonder meeverdedigen scoort hij heel veel goals ;)

Geplaatst

Kan iemand me een rechtsmidden aanbevelen, ik speel nu met tottenham en kan lennon voor min. 30mljn verkopen. Kent iemand een waardige vervanger voor hem? Liefst hetzelfde type als lennon (snel, vinnig, goede dribbel, goede voorzet)

Geplaatst

Kan iemand me een rechtsmidden aanbevelen, ik speel nu met tottenham en kan lennon voor min. 30mljn verkopen. Kent iemand een waardige vervanger voor hem? Liefst hetzelfde type als lennon (snel, vinnig, goede dribbel, goede voorzet)

Beetje standaard talentje maar Celsinho heeft toch wel alle stats die jij opnoemt, of miss kun je Joaquin krijgen als je nog meer geld hebt.
Geplaatst

probeer is Sebastien Brown.. is wel eent talentje van 16 jaar hoor.. staat ook op de AMR positie! je kan hem van Banfield kopen.. voor iets van 325K ofzo

Geplaatst

Voor 30 miljoen kan je toch wel iets beters krijgen dan een 16-jarig broekie?

Geplaatst

Ik ben met het geld van lennon voor het middenveld seedorf (32j, 10mljn) en Gourcuff (21j, 14mljn) gaan halen, nu ben ik nog aan het bieden op een aantal verdedigers om m'n verdediging nog wat te versterken en klaar te krijgen voor de champions league, iemand suggesties mss???

Geplaatst

Dus?

Dus kan je beter een betere ervanere speler halen
Geplaatst

Weet niet

Ik ben met het geld van lennon voor het middenveld seedorf (32j, 10mljn) en Gourcuff (21j, 14mljn) gaan halen, nu ben ik nog aan het bieden op een aantal verdedigers om m'n verdediging nog wat te versterken en klaar te krijgen voor de champions league, iemand suggesties mss???

hoeveel geld je nog hebt maar probeer Micah Richards
Geplaatst

Een liefst jonge europese spits voor WBA 1ste seizoen, 3 miljoen..

Geplaatst

Kijk ff of Zuniga goed is, die heeft bij mij echt ongelooflijke stats voor zijn leeftijd
Geplaatst

Aaron hunt kon ik voor 3M krijgen ;)

Geplaatst

Probeer Foti te huren, ik weet niet of je daar een voorstander van ben, maar meestal kan je hem wel huren.

Topspits is dat.

Geplaatst

Zlatan Ljubijankic , scoort er bij mij (Crystal Palace) lustig op los.

Oyvind Hoas - boomlange spits , 203cm

Ionut Mazilu

Eduardo van NK Dinamo , nog maar eens noemen (topspits)

Geplaatst

Foti is meer een HELE goede targetman, maakt alles in de lucht af maar op de grond vond ik hem minder bij PSV maar hij scoort genoeg met zijn hoofd ;)

Geplaatst

Raul Garcia is wel een leuke middenvelder voor Milan :thumb:

Geplaatst

ik zoek een Keeper.. die alles heeft.. alleen Excentriciteit en bal boksen hoefen niet hoog te zijn voor de rest alle normalen.. en het liefst Concentratie ook hoog :]

gelieve niet ouder dan 23 :D

15M voor over

Geplaatst

Ik gloof idd wel dat Ustari alles heeft!! :D

Hij is bij mij nu 27,5 miljoen waard.. :cab: In het 5e seizoen, en ik had hem voor 7,25 gehaald! :-D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]