Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Re: Vragen over spelers

Is ook een goede..:)

Ustari is trouwens bij mij ook ''keeper van wereldformaat'', misschien dat dit je op andere gedachte kan brengen :checkit:

Geplaatst

florofloresdw7.png

Heb deze Floro Flores als topspits binnengehaald bij mijn eerste seizoen in Murcia(Segunda Division). Hij presteert alleen bagger zoals te jullie zien. Zijn stats zijn normaal zelfs 1 punt hoger dan dit(hij is net teug van een blessure) Iemand tips hoe hem te gebruiken?

Geplaatst

okee okee.. heb 7M geboden op Ustari.. wat mijn scouts ook denken ongeveer.. ik wist dat hij een goeie keeper was maar ik kon hem altijd kopen voor 18M ofzo.. dus nu voor 7M in seizoen 2.. :] kijken of ik em kan contracteren :D

Geplaatst

meschien zou ik die spits een extra kracht training geven, hij heeft er een 5 voor probeer die es omhoog te schoppen.. dan is hij ook sterker

Geplaatst

Niet te veel want dan krijg je weer dat gezeik dat hij elke week een overbelaste pols heeft, dat had ik de vorige keer ook met zo'n slappeling :D

Geplaatst

Raul Garcia Of Kristoffer Haestad ? dringend een middenvelder nodig.

2008/2009

Geplaatst

florofloresdw7.png

Heb deze Floro Flores als topspits binnengehaald bij mijn eerste seizoen in Murcia(Segunda Division). Hij presteert alleen bagger zoals te jullie zien. Zijn stats zijn normaal zelfs 1 punt hoger dan dit(hij is net teug van een blessure) Iemand tips hoe hem te gebruiken?

Floro Flores speelde bij mij wel naar behoren (invaller meestal) , hij speelde in een twee spitsen systeem als rechter centrale spits met een AMC achter de twee spitsen . Bediening kwam van mijn AMC en MR en ML die beiden een kleine pijl naar voren hadden (had passing down both flanks aanstaan).

Geplaatst

Raul Garcia Of Kristoffer Haestad ? dringend een middenvelder nodig.

2008/2009

Als je het geld hebt zou ik toch echt voor Raul Garcia gaan!
Geplaatst

weet iemand een goede verdedigende middenvelder voor feyenoord.. iemand van maximaal 4 miljoen niet ouder dan 25 als het kan.. en hij moet het niveau van een club als tottenham aan kunnen maar moet naar feyenoord willen komen... iemand idees?

Geplaatst

Tot mijn grote spijt.. is W. Sneijder vertrokken voor 28.5 Miljoen.. naar Real Madrid!!

Maar ik wou het niet en me bestuur vond het bod te goed om af te laten wijzen!!

nu moet ik een nieuwe linker-middevelder hebben ik heb tussen de 30 en 35M te besteden voor een nieuwe linker middevelder!

iemand sugesties? Ik ben AJAX dus wel een gepaste :]

Geplaatst

Tot mijn grote spijt.. is W. Sneijder vertrokken voor 28.5 Miljoen.. naar Real Madrid!!

Maar ik wou het niet en me bestuur vond het bod te goed om af te laten wijzen!!

nu moet ik een nieuwe linker-middevelder hebben ik heb tussen de 30 en 35M te besteden voor een nieuwe linker middevelder!

iemand sugesties? Ik ben AJAX dus wel een gepaste :]

Welk seizoen zit je?
Geplaatst

het mag ook een Rechter middevelder zijn want dan verplaats ik Adu naar de links-mid en koop ik een nieuwe rechtsmid.. dus maakt mij niet uit, link of rechts mid

Geplaatst

Lennon, Downing, Robben(Miss),

Geplaatst

Celsinho!! Hij heeft nu ook weer 12 assist in 9 wedstrijden bij mij! Is misschien een beetje standaard talent maar hij geeft echt superveel assist, vorig seizoen nog de meeste assists van de PL.

Geplaatst

Ik heb geprobeert Esparza te contracteren, maar dat is helaas mislukt hij is naar Villareal gegaan..

Ik ben nu bezig met Mascherano maar de kans acht ik vrij klein dat hij naar mij toe gaat want ik bood 30M en het werd nog steeds afgewezen! terwijl ze de boden van 16.25M van Barcelona accepteren!

Geplaatst

Mascherano is ook mislukt ik heb 34M geboden is alles wat ik had en nog steeds niet geaccepteerd helaas!

Geplaatst

maakt niet uit..

ik ben nu bezig met Ibrahim Affelay terug naar nederland te halen.. Hij is voor 8M naar Auxerre getrokken in seizoen 1 winterstop..

Geplaatst

maakt niet uit..

ik ben nu bezig met Ibrahim Affelay terug naar nederland te halen.. Hij is voor 8M naar Auxerre getrokken in seizoen 1 winterstop..

Kan je niet Lennon halen
Geplaatst

ik heb het niet zo op Engelse spelers binnen mijn team AJAX.. maar even kijken of hij een overgang ziet zitten!

Geplaatst

Ik vind alles goed behalve engelsen..

Ik heb Lennon geprobeert maar die ziet het niet zitten..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]