Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Vragen over spelers

Zoek een jonge verdediger (Vanden Borre heb ik al) voor Inter.. max. 10 mln.. geen Kompany/Man City-talent

Zoek een goalgetter voor in de spits... max. 40 mln

Zoek een middenvelder (centraal) max. 20 mln

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Haal Alex van chelsea of Leandro Gioda! Gioda is 20 jar en veel goedkoper, moet waarschijnlijk nog half jaartje w8en voor de basis, maar heeft voor mandekking 17+ en voor tackelen 19 koppen 16 en is 188 cm ong. ook zijn z'n anticipatie en springen erg goed!

Spits: kn me niet voorstellen dat je er nog niet genoeg hebt met inter maargoed: Tevez of Fred zijn erg goed.

Middenveld: haal hangt er vanaf wat voor type je wil: aanvallend: Mikel of meer controlerend: gatusso. is misschien wat aan de oudere kant maar heeft nog zeker 5 goede jaen voor zich dus

Ik hoop dat je er wat aan hebt :thumb:

Geplaatst

Dank je sietze..

Adriano heb ik namelijk verkocht (moet toch nog een beetje alles uitzoeken bij de nieuwe FM) voor 60 mln aan Chelsea...

fred is misschien wel een goede aanwinst ja... :thumb:

Geplaatst

Voor de spits zou ik absoluut David Villa kopen, een geweldenaar is het.

Geplaatst

Voor de spits zou ik absoluut David Villa kopen, een geweldenaar is het.

wel lekker duur... :cab:

Geplaatst

Gezocht: Goede rechtshalf/buiten voor FC Twente, te besteden geld max. 1 miljoen.

Geplaatst

Alin Stoica _O_ 25 jaar oud speelt bij AA gent en heeft waarschijnlijk een potentiëel van rond de 180.

Heeft al 15 interlands voor Roemenië en scoorde daarin 1 keer z'n waarde is 765.210 maar je kan hem waarschijnlijk krijgen voor rond de 500.000 omdat hij een reserve speler is ;)

Geplaatst

Alin Stoica _O_ 25 jaar oud speelt bij AA gent en heeft waarschijnlijk een potentiëel van rond de 180.

Heeft al 15 interlands voor Roemenië en scoorde daarin 1 keer z'n waarde is 765.210 maar je kan hem waarschijnlijk krijgen voor rond de 500.000 omdat hij een reserve speler is ;)

Hoezo waarde 765.210, met honderden en tientallen euro's, daar werken ze niet eens mee in FM zelf?

Geplaatst

Ik bedoel eigenlijk honderduizend maar ik zet om de 3 cijfers een punt (zoals het hoort :p)

Geplaatst

Ik speel niet met de Belgische competitie, dus kan em niet vinden, andere opties?

Geplaatst

Lebohang Mokoena zit altijd in het spel en is een groot talent! kan bij fc twente meteen in de basis ;)

Stev Lekoelea is ook erg goed speelt bij Orlando Pirates ( zelfde club als mokoena)

Geplaatst

ik zoek een rechtsback, ben sc heerenveen en Zuiverloon is 2 maanden out, heb een nieuwe nodig, ik kan 2mil besteden!

Geplaatst

Naam: David Limbersky

Club: Osasuna

Leeftijd: 22

Nationaliteit: Tsjechisch 7 U21 caps 1 U21 goal

Positie: W/Mr/WBR/DR

Waarde: 1,7 mil

Eventueel een screen:

Geplaatst

Zoek een jonge verdediger (Vanden Borre heb ik al) voor Inter.. max. 10 mln.. geen Kompany/Man City-talent

Goalgetter: Villa, 35 miljoen
Geplaatst

Goalgetter: Villa, 35 miljoen

misschien als verdediger Steven Taylor van Newcastle.

Geplaatst

of anton ferdinand is echt een topper ik weet alleen niet of je dan aan 10 genoeg hebt!!

Geplaatst

Ik ben gestart met feyenoord, het gaat niet eens heel erg slecht maar ik heb het probleem dat spelers gaan natrappen en kopstoten gaan geven als ik met 1-0 achter kom, ook al is dit nog in de 1e helft. Zo krijg ik veel schorsingen en speel ik nooit met mijn best 11. Iemand enig idee hoe ik het kan veranderen. Ik heb al veel geprobeerd: boetes, terugzetting voor een maand naar reserveteam, maar in de eerstvolgende wedstrijd die ze dan spelen gaat het weer zo.

Alvast Bedankt

Geplaatst

Zet tackelen op gemiddeld of voorzichtig en check de aggressiviteits- en de zelfbeheersingswaarde van je spelers. hoe lager deze zijn hoe eerder ze natrappen o.i.d.

Geplaatst

trappen staat al op gemiddeld. zou ik er goed aan doen om een oudere speler te kopen om de rust te bewaren?

Geplaatst

kies een aanvoerder met een hoge zelfbeheersing, aggressiviteit en veel invloed. probeer tackelen eens op voorzichtig te zetten.

Geplaatst

oke ik zal het proberen, bedankt

Geplaatst

Ik zoek een DR voor Racing Genk.. max 2M € Denk aan Nenad Tomovic maar mss zijn er andere ??

Geplaatst

Naam: David Limbersky

Club: Osasuna

Leeftijd: 22

Nationaliteit: Tsjechisch 7 U21 caps 1 U21 goal

Positie: W/Mr/WBR/DR

Waarde: 1,7 mil

Eventueel een screen:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]